உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Indian Navy: اگنی پتھ اسکیم کے تحت اب تک 3 لاکھ سے زیادہ درخواستیں موصول، بہت جلد ہوگا.....!

    جلد ہی وزارت تعلیم کے ذریعہ مطلع کیا جائے گا۔

    جلد ہی وزارت تعلیم کے ذریعہ مطلع کیا جائے گا۔

    وزارت دفاع کے ایک ترجمان نے ٹویٹ کیا کہ ہندوستانی بحریہ میں اگنی ویر کے لیے 22 جولائی تک کل 3,03,328 درخواستیں موصول ہوئی ہیں۔ اگنی پتھ اسکیم کے تحت 17 اور 21 ایک سال کی عمر کے نوجوانوں کو چار سالہ مدت کے لیے شامل کیا جائے گا

    • Share this:
      وزارت دفاع (Defence Ministry) نے ہفتہ کو بتایا کہ ہندوستانی بحریہ (Indian Navy) کو اگنی پتھ فوجی بھرتی اسکیم (Agnipath military recruitment scheme) کے تحت جمعہ تک 3.03 لاکھ درخواستیں موصول ہوئی ہیں۔ ہندوستانی بحریہ نے 2 جولائی کو اسکیم کے تحت بھرتی کا عمل شروع کیا تھا۔

      وزارت دفاع کے ایک ترجمان نے ٹویٹ کیا کہ ہندوستانی بحریہ میں اگنی ویر کے لیے 22 جولائی تک کل 3,03,328 درخواستیں موصول ہوئی ہیں۔ اگنی پتھ اسکیم کے تحت 17 اور 21 ایک سال کی عمر کے نوجوانوں کو چار سالہ مدت کے لیے شامل کیا جائے گا، جب کہ ان میں سے 25 فیصد کو بعد میں باقاعدہ سروس کے لیے شامل کیا جائے گا۔

      مزید پڑھیں:

       


      اس اسکیم کا آغاز 14 جون کو کیا گیا تھا، جس کے بعد تقریباً ایک ہفتے تک کئی ریاستوں میں اس کے خلاف پرتشدد مظاہرے ہوئے اور کئی اپوزیشن جماعتوں نے اسے واپس لینے کا مطالبہ کیا۔ حکومت نے 16 جون کو اس اسکیم کے تحت بھرتی کے لیے عمر کی بالائی حد کو سال 2022 کے لیے 21 سے بڑھا کر 23 سال کر دیا تھا، اور اس کے بعد مرکزی نیم فوجی دستوں اور دفاعی پبلک سیکٹر کے اداروں میں اگنی ویروں کو ترجیح دینے جیسے کئی خوش کن اقدامات کا اعلان کیا تھا۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: