உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Cyclone Asani: طوفان آسانی اپنے راستے سے ہٹ کر آندھرا کے ساحل پر کیوں پہنچا، آخر کیا ہیں وجوہات

    ماہرین موسمیات کو توقع ہے کہ یہ طوفان کو سمندر کی طرف دھکیل دے گا۔

    ماہرین موسمیات کو توقع ہے کہ یہ طوفان کو سمندر کی طرف دھکیل دے گا۔

    ماہرین موسمیات کو توقع ہے کہ درمیانی عرض البلد گرت بنیادی طور پر کم دباؤ والا موسمی نظام ہے جو ہوا میں تبدیلی کا اشارہ دیتا ہے اور یہ طوفان کو سمندر کی طرف دھکیل دے گا۔ لیکن اس کی کیا وجہ ہے؟ جانیے مکمل تفصیلات

    • Share this:
      آخری دن تک یہ سب ٹھیک چل رہا تھا۔ شدید سمندری طوفان آسانی (Cyclone Asani) خلیج بنگال میں تیزی سے شدت اختیار کر گیا اور پیش گوئی کے مطابق منگل کی شام تک ہندوستان کے مشرقی ساحل کی طرف بڑھ گیا۔ انڈیا میٹرولوجیکل ڈیپارٹمنٹ (IMD) کا کہنا ہے کہ جب یہ شمالی آندھرا پردیش کے ساحل کے قریب پہنچ جائے گا اور آخر کار ڈھل جائے گا تو یہ طوفان سمندر کی طرف مڑ جائے گا۔

      اس کے بجائے یہ بدھ کی شام کو آہستہ آہستہ آندھرا پردیش کی طرف بڑھا اور ایک گہرے ڈپریشن میں کمزور ہوتے ہوئے شام 5.30 اور 7.30 بجے کے درمیان مچلی پٹنم اور نرساپور کے درمیان ساحل کو عبور کیا۔ 55-75 کلومیٹر فی گھنٹہ کی رفتار سے 75 کلومیٹر فی گھنٹہ کی رفتار سے چلنے والی ہوائیں ساحلی اضلاع سے ٹکرا گئیں اور اس کے ساتھ ساتھ انتہائی تیز بارش ہوئی۔

      پیشین گوئیاں

      9 مئی کو اپنی پہلے کی پیشین گوئی میں آئی ایم ڈی نے اشارہ کیا تھا کہ طوفان کے مشرقی ساحل پر لینڈ فال کرنے کا امکان نہیں ہے اور دوبارہ مڑ کر اوڈیشہ کے ساحل سے شمال مغربی خلیج بنگال کی طرف بڑھے گا۔ 10 مئی کو، اس نے اپنی پیشین گوئی پر نظر ثانی کی، تجویز کیا کہ طوفان نرسا پور، یانم، کاکیناڈا، ٹونی، اور وشاکھاپٹنم کے ساحلوں کے ساتھ بڑھنے کا امکان ہے اور بدھ کی رات تک شمالی آندھرا پردیش کے ساحلوں سے مغربی وسطی خلیج بنگال میں ابھرے گا

      وہیں 11 مئی کے اوائل میں جس دن اس نے لینڈ فال کیا، آئی ایم ڈی نے آندھرا پردیش کے لیے طوفان کی وارننگ جاری کی۔ محکمہ موسمیات نے بھی تیزی سے 0.5 میٹر کی طوفانی لہر کی وارننگ شامل کی، جس سے آندھرا پردیش کے کرشنا، مشرقی اور مغربی گوداوری اضلاع، اور پڈوچیری کے یانم کے نشیبی علاقوں میں ڈوبنے کی توقع ہے۔ لیکن اس نے برقرار رکھا کہ انخلاء ضروری نہیں ہوگا۔

      مزید پڑھیں: Sri Lanka crisis: سری لنکامیں دیکھتےہی گولی مارنےکےاحکامات جاری، مہندا خاندان کی مشکلات...

      ڈاکٹر ایم موہاپاترا، آئی ایم ڈی، نئی دہلی کے ڈائریکٹر جنرل نے سائیکلون کے راستے کے بارے میں بات کرتے ہوئے کہا کہ ایک وسط طول بلد مغربی گرت قریب آرہی تھی اور پیشن گوئی کے ماڈل نے تجویز کیا کہ یہ سمندر میں طوفان کا مقابلہ کرے گا اور اسے شمال-شمال مشرق کی طرف لے جائے گا۔ لیکن ایسا نہیں ہوا کیونکہ سمندری طوفان کی اونچائی کم ہو گئی تھی کیونکہ یہ ساحل کے قریب گہرے ڈپریشن میں تبدیل ہو گیا تھا۔ اس وقت تک طوفان تھوڑا سا آگے بڑھ کر ساحل کو عبور کر چکا تھا۔ تاہم اس کے باوجود یہ آدھا خشکی پر اور آدھا سمندر پر رہا۔

      مزید پڑھیں: سری لنکا تشدد: فسادیوں سے گھرے سابق وزیر اعظم مہندا نے فیملی کے ساتھ لی نیول بیس میں پناہ

      ماہرین موسمیات کو توقع ہے کہ درمیانی عرض البلد گرت بنیادی طور پر کم دباؤ والا موسمی نظام ہے جو ہوا میں تبدیلی کا اشارہ دیتا ہے اور یہ طوفان کو سمندر کی طرف دھکیل دے گا۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: