உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    کرناٹک: كمارسوامی بولے، ذاتی فائدے کے لئے ریاست کی کمان نہیں سنبھالی

    کمار سوامی ۔ فائل فوٹو

    کمار سوامی ۔ فائل فوٹو

    کرناٹک کے وزیر اعلی ایچ ڈی كمارسوامی نے آج واضح کیا کہ انهوں نے ذاتی فائدے کے لئے ریاست کی کمان نہیں سنبھالی ہے بلکہ اسے ترقی کی راہ پر لے جانے کے لئے یہ ذمہ داری لی ہے۔

    • UNI
    • Last Updated :
    • Share this:
      کرناٹک کے وزیر اعلی ایچ ڈی كمارسوامی نے آج واضح کیا کہ انهوں نے ذاتی فائدے کے لئے ریاست کی کمان نہیں سنبھالی ہے بلکہ اسے ترقی کی راہ پر لے جانے کے لئے یہ ذمہ داری لی ہے۔  كمارسوامی نے یہاں صحافیوں سے کہا کہ ریاست ترقی کی دوڑ میں پچھڑ گئی ہے اور اسے ترقی کی راہ پر لے جانا ضروری ہے۔ انہوں نے واضح کیا کہ ریاست میں جنتا دل (ایس) اور کانگریس کی مخلوط حکومت اس بات پر منحصر کرے گی کہ دونوں اتحادی کس طرح کا برتاؤ کرتے ہیں۔ وزیر اعلی نے کانگریس سے اپیل کرتے ہوئے کہا کہ ریاست کے لوگوں کے مفادات کے لئے وہ سازگار رویہ اپنائے اور کسی بھی ذاتی ایجنڈے کو درکنار کر دے اور وہ کسی بھی طرح کی انتقامی سیاست میں نہیں پڑیں گے۔
      كمارسوامی نے کہا کہ 12 سال پہلے ان کو ریاستی حکومت چلانے کا 20 ماہ کا تجربہ حاصل ہے اور لوگوں نے ان کے اس عہدے پر آنے کا خیر مقدم کیا ہے اور وہ انتظامیہ چلانے میں کوئی نوآموزبھی نہیں ہیں۔
      وزیر اعلی نے کہا کہ کل اسمبلی میں تحریک اعتماد  کی کارروائی کے دوران وہ کانگریس اور بھارتیہ جنتا پارٹی (بی جے پی) دونوں کے ذہن كي باتوں کو لائیں گے۔ریاست میں جاری مختلف منصوبوں کے بارے میں کوئی بھی رد عمل ظاہر نہیں کرتے ہوئے انہوں نے کہا کہ وہ مختلف منصوبوں میں کرپشن اور بے ضابطگیوں کو روکنے کے ہر ممکن کوشش كریں گے۔
      First published: