உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Karnataka: کووڈ۔19 کیسز میں اضافہ، کرناٹک میں عوامی مقامات پر ماسک لازم، نہیں تویہ ہوگاجرمانہ

     لوگوں کو ماسک پہننے کی ہدایت دی گئی ہے۔

    لوگوں کو ماسک پہننے کی ہدایت دی گئی ہے۔

    کرناٹک میں جمعرات کو یومیہ کووڈ۔19 کیسز میں 400 سے بھی بڑھ گئے ہیں۔ کیونکہ ریاست میں 471 تازہ انفیکشن درج ہوئے، جس سے کل فعال کیسوں کی تعداد 2,880 ہوگئی، جن میں سے 2,776 بنگلورو میں ہیں۔

    • Share this:
      کرناٹک بھر میں کورونا وائرس (Covid-19) کے کیسوں میں تیزی سے اضافے کے درمیان ریاستی حکومت نے عوام کے لیے فوری اثر سے ماسک پہننا لازمی قرار دے دیا ہے۔ ہیلتھ کمشنر کے ذریعہ جمعہ کو جاری کردہ حکم نامے میں تمام عوامی مقامات، بسوں، نجی گاڑیوں کے مسافروں، مالز، تعلیمی اداروں میں ماسک پہننا لازمی قرار دیا گیا تھا۔

      اس میں مزید کہا گیا ہے کہ ریستوراں، پب، ہوٹل، ہاسٹلز، دفاتر (پرائیویٹ، پبلک) فیکٹریوں کے عملے کو بھی لازمی طور پر ماسک پہننا چاہیے۔ حکم نامے میں محکمہ صحت کو یہ اختیار بھی دیا گیا ہے کہ وہ مارشلز اور پولیس کی مدد سے قواعد پر عمل درآمد کے لیے ضروری کارروائی کرے۔

      اس سے قبل بنگلورو شہری ایجنسی نے عوامی مقامات پر ماسک کو لازمی قرار دیا تھا اور اس وائرس کے ٹیسٹوں کو موجودہ 16,000 سے بڑھا کر 20,000 یومیہ کرنے کا فیصلہ کیا تھا۔ ہر روز 200 سے زیادہ نئے کووڈ۔19 کیسز رپورٹ ہو رہے ہیں اور ہم 16,000 ٹیسٹ کر رہے ہیں۔

      اب چیف کمشنر تشار گری ناتھ نے ہم سے بی بی ایم پی کے ذریعے ٹیسٹوں کی تعداد 16،000 سے بڑھا کر 20،000 اور پرائیویٹ لیبز میں 4،000 کرنے کو کہا ہے۔ بروہت بنگلورو مہانگرا پالیکے کے خصوصی کمشنر ڈاکٹر ہریش کمار نے پیر کو نامہ نگاروں کو بتایا کہ ہم اطلاعات، تعلیم اور مواصلات کی سرگرمیوں کو مضبوط بنائیں گے۔

      انہوں نے کہا کہ چیف کمشنر نے تمام مارشلز کو ہدایت کی ہے کہ وہ لوگوں کو ماسک پہننے کی تعلیم دیں۔ وہ مالز سمیت عوامی مقامات پر ماسک کو یقینی بنا رہے ہیں۔ کمار نے مزید کہا کہ آج سے ہم مارشلز کے ذریعے لوگوں سے عوامی مقامات پر ماسک پہننے کو کہیں گے۔

      افسر نے بتایا کہ چونکہ شدید سانس کی بیماری اور انفلوئنزا جیسی بیماری کے بہت سے کیس پرائیویٹ کلینکس میں آرہے ہیں۔ چیف کمشنر نے بی بی ایم پی کے عہدیداروں کو ہر زون کا سروے کرنے اور رپورٹ پیش کرنے کو کہا ہے۔ تاہم انہوں نے لوگوں سے گھبرانے کی اپیل کی۔

      کرناٹک میں جمعرات کو یومیہ کووڈ۔19 کیسز میں 400 سے بھی بڑھ گئے ہیں۔ کیونکہ ریاست میں 471 تازہ انفیکشن درج ہوئے، جس سے کل فعال کیسوں کی تعداد 2,880 ہوگئی، جن میں سے 2,776 بنگلورو میں ہیں۔

      مزید ٖپڑھیں: Exclusive: پاکستانی فوج میں کشیدگی؟ کیا باجوا پر سے بھروسہ ٹوٹ رہا ہے؟ اقتدار کے گلیاروں میں بڑا سوال


      انھوں نے کہا کہ نجی شعبہ صرف وینڈر نہیں رہے گا بلکہ خلائی شعبے میں ایک بڑے فاتح کا کردار ادا کرے گا۔ وزیر اعظم نے مزید کہا کہ جب سرکاری خلائی اداروں کی طاقت اور ہندوستان کے پرائیویٹ سیکٹر کا جذبہ پورا ہو جائے گا تو آسمان بھی حد نہیں ہو گا۔


      مزید پڑھیں: Rajya Sabha Election 2022: راجستھان میں 4 سیٹوں میں 3 پر کانگریس، ایک سیٹ پر بی جے پی کا قبضہ

      جبکہ اس دن کی مثبت شرح 2.14 فیصد تھی، پچھلے ایک ہفتے میں یہ 2.06 فیصد تھی۔ محکمہ صحت نے کہا کہ اس نے 21,927 ٹیسٹ کئے۔ گزشتہ 24 گھنٹوں میں کووڈ انفیکشن کی شرح نمو 20.17 فیصد تھی۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: