உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    کے سی آر بہت جلد کرسکتے ہیں نئی قومی پارٹی کا اعلان، کیا ٹی آر ایس پارٹی ہوگی ختم؟

    اس دوران اس کے قومی ایجنڈے اور پارٹی پرچم کی نقاب کشائی کریں گے۔

    اس دوران اس کے قومی ایجنڈے اور پارٹی پرچم کی نقاب کشائی کریں گے۔

    ٹی آر ایس پارٹی کے ایک سینئر لیڈر نے بتایا کہ کے سی آر قومی پارٹی کے آغاز کا اعلان کریں گے اور اس کے سیاسی نظریات اور ایجنڈا کی وضاحت کریں گے، پارٹی لیڈر نے کہا کہ چیف منسٹر اسی میٹنگ میں ٹی آر ایس کے قومی رابطہ کاروں کا بھی اعلان کریں گے۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Delhi | Mumbai | Jammu | Agra | Hyderabad
    • Share this:
      ٹی آر ایس پارٹی کے ایک سینئر لیڈر نے بتایا کہ 5 اکتوبر کو حیدرآباد میں تلنگانہ راشٹرا سمیتی کے صدر اور چیف منسٹر کے چندر شیکھر راؤ (KCR) ایک نئی قومی پارٹی کا اعلان کرسکتے ہیں، جس کے بارے میں ابھی کچھ واضح نہیں ہے۔ انھوں نے کہا کہ پچھلے کچھ دنوں سے پارٹی صدر قومی پارٹی کے نام، ساخت اور پہچان پر مصروف کار ہیں۔ یہ کوشش تقریباً مکمل ہو چکی ہے۔ وجئے دشمی تہوار پر ایک رسمی اعلان کیا جائے گا، جو کسی بھی نئے منصوبے کو شروع کرنے کے لئے ایک اچھا دن سمجھا جاتا ہے۔

      بعد میں کے سی آر قومی پارٹی کے آغاز کا اعلان کریں گے اور اس کے سیاسی نظریات اور ایجنڈا کی وضاحت کریں گے، پارٹی لیڈر نے کہا کہ چیف منسٹر اسی میٹنگ میں ٹی آر ایس کے قومی رابطہ کاروں کا بھی اعلان کریں گے۔ اگرچہ نئی قومی پارٹی کے نام کی تفصیلات کو صیغہ راز میں رکھا گیا ہے، لیکن پارٹی لیڈر نے کہا کہ اس بات کا سب سے زیادہ امکان ہے کہ یہ بھارتیہ راشٹرا سمیتی (BRS) ہو، یہ نام پہلے ہی لوگوں تک پہنچ چکا ہے۔

      ایک سطری قرارداد منظور کی جائے گی:

      ٹی آر ایس مقننہ پارٹی کا ایک اجلاس دوپہر کے قریب پارٹی ہیڈکوارٹر تلنگانہ بھون میں منعقد ہوگا جس میں چیف منسٹر کی جانب سے قومی پارٹی کی تشکیل پر ایک سطری قرارداد منظور کی جائے گی۔ اسی طرح کی قرارداد ٹی آر ایس کی ریاستی ایگزیکٹو کمیٹی بھی پاس کرے گی، جو قانون ساز پارٹی کے اجلاس کے فوراً بعد منعقد ہوگی۔ پارٹی کے تمام سرکردہ قائدین بشمول ارکان پارلیمنٹ، ایم ایل اے، ایم ایل سی اور ریاستی سطح کے سینئر قائدین کو اس دن تلنگانہ بھون آنے کو کہا گیا۔

      تاہم یہ فوری طور پر معلوم نہیں ہے کہ آیا کے سی آر فوری طور پر ٹی آر ایس کو ختم کرنے اور اس کے بی آر ایس کے ساتھ انضمام کا اعلان کریں گے یا فی الحال ٹی آر ایس کو برقرار رکھیں گے۔ ٹی آر ایس قیادت تمام بڑی ریاستوں میں دسہرہ کے دن بڑے پیمانے پر پبلسٹی بلٹزکریگ کا بھی منصوبہ بنا رہی ہے جس میں کے سی آر کے ذریعہ قومی پارٹی کے آغاز کا خیرمقدم کیا گیا ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:

      مسلسل چوتھی بار بڑھا ریپو ریٹ، آج  0.50 فیصد کا اضافہ، مہنگا ہوا قرض
      ’’دیش کے نیتا کے سی آر‘‘:


      انھوں نے کہا کہ ملک بھر کے بڑے شہروں میں ہورڈنگز ہوں گے اور مختلف ریاستوں کے تمام بڑے روزناموں میں صفحہ اول کے اشتہارات ہوں گے۔ جس میں نعرہ ’’دیش کے نیتا کے سی آر‘‘ کو ملک کے کونے کونے تک پہنچایا جائے گا۔ اکتوبر کے دوسرے یا تیسرے ہفتے میں کے سی آر سے دہلی میں ایک بہت بڑی عوامی ریلی سے خطاب کرنے کی توقع ہے، جہاں وہ پارٹی کے بارے میں دیگر تفصیلات کا اعلان کریں گے، اس دوران اس کے قومی ایجنڈے اور پارٹی پرچم کی نقاب کشائی کریں گے۔


      یہ بھی پڑھیں:

      OLA لایا فیسٹول آفر، S1 پر 10 ہزار کی کیش چھوٹ، جانئے کیسے اٹھا سکتے ہیں آفر کا فائدہ

      پارٹی لیڈر نے کہا کہ مختلف ریاستوں کے سرکردہ لیڈران اور کسانوں کے نمائندوں کے علاوہ کئی شخصیات کو میٹنگ میں مدعو کیا جائے گا۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: