உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    2024 Lok Sabha polls: کے سی آر کی ادھو ٹھاکرے سے ملاقات، انتخابات 2024 کی تیاریاں؟

    مراٹھی میں پوسٹرس اور فلیکسس نے تلنگانہ کے وزیر اعلیٰ کا شہر میں جاتے وقت خیرمقدم کیا گیا۔ تصویر: @DrRanjithReddy

    مراٹھی میں پوسٹرس اور فلیکسس نے تلنگانہ کے وزیر اعلیٰ کا شہر میں جاتے وقت خیرمقدم کیا گیا۔ تصویر: @DrRanjithReddy

    kcr meets uddhav thackeray: مختلف اپوزیشن جماعتوں کو بی جے پی کے خلاف اکٹھا کرنے کی کوششوں کے ایک حصے کے طور پر کے سی آر اپنے مغربی بنگال کے ہم منصب ممتا بنرجی سے ملنے کا بھی منصوبہ بنا رہے ہیں۔

    • Share this:
      تلنگانہ کے چیف منسٹر کے چندر شیکھر راؤ (K Chandrashekar Rao) نے مہاراشٹر کے وزیراعلیٰ ادھو ٹھاکرے (Uddhav Thackeray) سے ممبئی میں ان کی سرکاری رہائش گاہ پر ملاقات کی۔ ٹی آر ایس کی جانب سے ایسی تصویریں جاری کی گئیں جن میں دونوں قائدین چائے پر بات چیت کررہے ہیں۔

      تلنگانہ راشٹرا سمیتی (TRS) کے مطابق شیو سینا کے سپریمو ادھو ٹھاکرے نے تلنگانہ کے وزیر اعلیٰ اور ان کی ٹیم کو عشائیہ پر مدعو کیا۔ پارٹی نے بتایا کہ ان ملاقاتوں میں قومی سیاسی امور پر تبادلہ خیال کیا جائے گا۔ کے چندر شیکھر راؤ نے قبل ازیں بی جے پی کو نشانہ بنایا تھا اور کہا تھا کہ اسے ملک سے ’’نکال دیا جائے‘‘ ورنہ ملک ’’برباد‘‘ ہوجائے گا۔ انہوں نے سیاسی قوتوں پر بھی زور دیا کہ وہ بی جے پی کو اقتدار سے ’’بے دخل‘‘ کریں۔

      بی جے پی کے خلاف اکٹھا کرنے کی کوششیں؟

      مختلف اپوزیشن جماعتوں کو بی جے پی کے خلاف اکٹھا کرنے کی کوششوں کے ایک حصے کے طور پر کے سی آر اپنے مغربی بنگال کے ہم منصب ممتا بنرجی سے ملنے کا بھی منصوبہ بنا رہے ہیں۔

      تلنگانہ کے چیف منسٹر کے چندر شیکھر راؤ (کے سی آر) نے کہا کہ ان کی ملاقات کا ’’اچھا نتیجہ‘‘ جلد ہی نظر آئے گا۔ میں ادھو جی کو تلنگانہ آنے کی دعوت دیتا ہوں۔ کے سی آر حیدرآباد واپس جانے سے قبل شام میں نیشنلسٹ کانگریس پارٹی (این سی پی) کے سربراہ شرد پوار سے ان کی رہائش گاہ پر ملاقات کرنے والے ہیں۔ تلنگانہ کے چیف منسٹر کا مہاراشٹر کا دورہ 2024 کے لوک سبھا انتخابات (2024 Lok Sabha polls) سے قبل بھارتیہ جنتا پارٹی (BJP) مخالف اپوزیشن کو تیز کرنے کی مہم کے ایک حصے کے طور پر دیکھاجارہا ہے۔

      زعفرانی پارٹی کے ساتھ جھگڑا:

      کے سی آر کا زعفرانی پارٹی کے ساتھ جھگڑا رہا ہے، جس کی شروعات ان کے بجٹ 2022 کے تبصرے کے بعد ہوئی تھی جس میں انہوں نے بی جے پی اور کانگریس دونوں پر تنقید کرتے ہوئے کہا تھا کہ ہندوستان کو ایک نئی تحریک کی ضرورت ہے۔ انہوں نے وزیر اعظم نریندر مودی پر بھی طنز کرتے ہوئے کہا کہ وہ پولنگ والی ریاستوں کے مطابق لباس پہنتے ہیں۔

      اس ماہ کے شروع میں جب مودی نے حیدرآباد کا دورہ کیا تو کے سی آر کی تقریب سے غیر حاضری اور ان کا استقبال کرنے کے لیے ہوائی اڈے پر بھی تنازعہ کو مزید ہوا دی۔ تاہم کے سی آر کے دفتر نے بعد میں ایک بیان جاری کیا، ان کے بخار کا حوالہ دیتے ہوئے اور اس بات پر زور دیا کہ وہ پی ایم کا استقبال کرنے کے پابند نہیں ہیں۔

      کے سی آر کے ساتھ اس سفر میں ٹی آر ایس کے ارکان پارلیمنٹ جے سنتوش کمار، رنجیت ریڈی، بی بی پاٹل، اور ایم ایل سیز کلواکنٹلا کویتا اور پی راجیشور ریڈی اور پارٹی جنرل سکریٹری شراون کمار ریڈی بھی ہیں۔ اداکار پرکاش راج ٹی آر ایس ٹیم میں شامل ہوئے اور مہاراشٹر کے وزیر اعلیٰ سے ملاقات کی۔ مراٹھی میں پوسٹرس اور فلیکسس نے تلنگانہ کے وزیر اعلیٰ کا شہر میں جاتے وقت خیرمقدم کیا گیا۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: