உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Kerala: سمستھا کیرالہ جمیعت العلما کے ذمہ دار سے متعلق ویڈیو وائرل، آخر کیا ہے خاص بات؟

    ’’انہیں یہاں (اسٹیج پر) کس نے بلایا؟’’

    ’’انہیں یہاں (اسٹیج پر) کس نے بلایا؟’’

    مسلم اسٹوڈنٹس فیڈریشن کی سابق قومی نائب صدر ایڈوکیٹ فاطمہ تہلیہ نے اس پر شدید ردعمل کا اظہار کیا ہے۔ تہلیہ نے ایک فیس بک پوسٹ میں لکھا کہ کمیونٹی کی قیادت کو ان مسلم لڑکیوں کی حوصلہ افزائی کرنی چاہیے اور انہیں کمیونٹی کے قریب رکھنا چاہیے۔ ان کی توہین اور انہیں سٹیج سے دور رکھنے کے معاشرے میں دیرپا نتائج ہوں گے۔

    • Share this:
      ایک مسلم علمی تنظیم کے سینئر لیڈر نے دوسرے اراکین کی اس وقت سرزنش کی ہے، جب دسویں جماعت کی ایک طالبہ کو اسٹیج پر مدعو کیا گیا۔ اب یہ ویڈیو سوشل میڈیا پر خوب وائرل ہوسکتا ہے۔ ویڈیو میں عبداللہ مصلیار سمستھا کیرالہ جمیعت العلماء (SKJU) کے اراکین سے پوچھتے ہوئے نظر آرہے ہیں کہ انہیں یہاں (اسٹیج پر) کس نے بلایا؟ اگر تم دوبارہ ایسی حرکتیں کرو گے تو میں تمہیں دکھاؤں گا۔

      انھوں نے کہا کہ ایسی لڑکیوں کو یہاں مت بلاؤ۔ کیا آپ سمستھا کے اصول نہیں جانتے؟ والدین کو یہاں مدعو کریں۔ کیا تم نے لڑکی کو بلایا؟ جب ہم یہاں بیٹھے ہوں تو ایسی باتیں نہ کریں۔ کیا یہ تصویر میں نہیں آئے گا؟" سمستھا نے SKJU ممبران کے ذریعہ طلبا کو مبارکباد دینے کے لئے ملاپورم میں ایک تقریب کا انعقاد کیا۔



      مزید پڑھیں: Classes with News18: جدید تاریخ میں اب تک کی بدنام زمانہ جنگیں کونسی ہیں؟ جانیے تفصیلات
      مسلم اسٹوڈنٹس فیڈریشن کی سابق قومی نائب صدر ایڈوکیٹ فاطمہ تہلیہ نے اس پر شدید ردعمل کا اظہار کیا ہے۔ تہلیہ نے ایک فیس بک پوسٹ میں لکھا کہ کمیونٹی کی قیادت کو ان مسلم لڑکیوں کی حوصلہ افزائی کرنی چاہیے اور انہیں کمیونٹی کے قریب رکھنا چاہیے۔ ان کی توہین اور انہیں سٹیج سے دور رکھنے کے معاشرے میں دیرپا نتائج ہوں گے۔ اس طرح کی توہین سے گزرنے والے مذہب اور اس کے رہنماؤں سے نفرت کر سکتے ہیں۔

      مزید پڑھیں: جموں وکشمیر: غیر بی جے پی سیاسی جماعتیں کیوں کر رہی ہیں حد بندی کمیشن کی سفارشات کی مخالفت: جانئے سیاسی ایکسپرٹ کی رائے

      تہلیہ نے لوگوں کو 16 سالہ لڑکی صفا فیبن کی بھی یاد دلائی جس نے لوک سبھا انتخابات کے دوران راہول گاندھی کی تقریر کا ترجمہ کیا تھا، اور کہا کہ ان جیسی کئی مسلم لڑکیاں ہیں جنہیں اپنی صلاحیتوں کا مظاہرہ کرتے ہوئے مبارکباد دی جاتی ہے۔

      سمستھا کیرالہ جم-ایاتھ العلما (Samastha Kerala Jem-iyyathul Ulama) جسے سمستھا بھی کہا جاتا ہے، کیرالہ کے سنی علماء کی ایک انجمن ہے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: