ہوم » نیوز » وطن نامہ

Scientific Reason Behind Lip Kiss: کسنگ کے پیچھے کی سائنس آپ کو کر دے گی حیران، ایک  'Kiss' کس ہوتا ہے ایسا

کس (Kiss) کے پیچھے ایک پوری سائنس ہوتی ہے۔ آپ یہ جان کر دنگ رہ جائیں گے کہ سائنسداںوں (Scientific Reason Behind Lip Kiss) کے مطابق 10 سیکنڈ کے 'Kiss' میں 8 کروڑ بیکٹیریا (Bacteria) ایک دوسرے سے شیئر ہوتے ہیں۔ سائنس کا کہنا ہے کہ اس کے بہت سارے فوائد ہونے نقصانات بھی ہیں۔

  • Share this:
Scientific Reason Behind Lip Kiss: کسنگ کے پیچھے کی سائنس آپ کو کر دے گی حیران، ایک  'Kiss' کس ہوتا ہے ایسا
سائنس کا کہنا ہے کہ اس کے بہت سارے فوائد ہونے نقصانات بھی ہیں۔

نئی دہلی: کس (Kiss) کے پیچھے ایک پوری سائنس ہوتی ہے۔ آپ یہ جان کر دنگ رہ جائیں گے کہ سائنسداںوں (Scientific Reason Behind Lip Kiss) کے مطابق 10 سیکنڈ کے 'Kiss' میں 8 کروڑ بیکٹیریا (Bacteria) ایک دوسرے سے شیئر ہوتے ہیں۔ سائنس کا کہنا ہے کہ اس کے بہت سارے فوائد ہونے نقصانات بھی ہیں۔


بوسہ سائنسی وجہ سے اتنے بیکٹیریا کا تبادلہ کرنے کے باوجود ، ہاتھ ہلا کر بیمار ہونے کا زیادہ امکان ہے۔ بوسہ لینے کے پیچھے کی سائنس کا کہنا ہے کہ اگرچہ اس کام کے ساتھ بیکٹیریا کا بھی واسطہ ہے ، لیکن وہ دونوں کے لئے بھی فائدہ مند ہیں۔


کس پر سائنسی اینگل

کس (Kiss Scientific Reason) سے اتنے بیکٹیریا کا تبادلہ ہونے کے باوجود ہاتھ ملانے سے بیمار ہونے کا زیادہ امکان ہے۔ کسنگ کے پیچھے کی سائنس کہتی ہے کہ اگرچہ اس کام میں ساتھ بیکٹیریا کا لینا دینا ہو جائے لیکن وہ دونوں کے لئے فائدہ مند ہیں۔

بچپن سے بڑھاپے تک
پیار کا جراؤ ہونٹوں سے ہی شروع ہوتا ہے۔ بچپن میں ماں کا دودھ یا بوتل سے دودھ پیتے ہوئے بچہ اپنے ہونٹوں کا جس طرح استعمال کرتا ہے وہ کسنگ (Kiss Scientific Benifits) سے کافی ملتا جلتا ہے۔ یہ بچے کے دماغ میں نیورل / نسوں سے جڑا راستہ تیار کرتی ہے جو کسنگ لینے کو لیکر ذہن میں ایک مثبت احساس پیدا کرتا ہے۔

کس  Kiss کے دوران ہوتا ہے یہ خوشگوار احساس
اہم بات یہ ہے کہ ہونٹ جسم کا سب سے زیادہ ایکسپوزڈ حصہ ہے جو انسان کے اندر جنسی تعلقات کی طرف بڑھاتا ہے۔ انسانوں کے ہونٹ باقی جانوروں سے  الگ باہر کی طرف نکلے ہوئے ہیں۔ آپ کو شاید ہی معلوم ہوگا کہ ہونٹوں میں حساس  نسوں کی بھرمار ہے تبھی اس کا ہلکا سا لمس ہمارے دماغ تک سگنل پہنچاتا ہے اشارے بھی بھیجتا ہے اور ہمیں اچھا محسوس ہوتا ہے۔

دماغ کی نسیں ہو جاتی ہیں ایکٹو
بوسہ  (Kiss Scientific Facts) ہمارے دماغ کے ایک بڑے  حصےکو سرگرم کردیتا ہے۔ اس کی وجہ سے  اچانک ہمارا دماغ متحرک ہوجاتا ہے اور کام کرنے لگتا ہے۔ یہ سوچنے لگ جاتا ہے کہ آگے کیا ہوسکتا ہے۔ کس کا اثر اس طرح ہوتا ہے کہ ہمارے جسم میں ہارمونز اور نیورو ٹرانسمیٹر گھرنی کی طرح گھومنے لگتے ہیں۔ ہماری سوچ اور جذبات پر اثر پڑنا شروع ہو جاتا ہے۔

کس کے فائدے  (Scientific Benifits Of Kiss)۔۔
رشتہ بنے مضبوط، بوسہ لینا (Kiss) ایک خوشگوار سرگرمی مانی  جاتی ہے۔ جسمانی رشتوں کے لئے بھی یہ ضروری ہے۔ محبت اور صحبت برقرار رکھنے میں مددگار ہے۔ تناؤ کو کم ہوتا ہے،  کس کرنے سے دماغ سے ایسے  کیمیکل نکلتے ہیں  جو دماغ کو سکون دیتے ہیں۔ اس سے تناؤ کم ہوتا ہے اور دماغ کو تروتازہ بھی محسوس ہوتا ہے۔

کس کرنے کے یہ ہیں نقصان۔۔۔
کس کرنے کا سب سے بڑا نقصان یہ ہے کہ اس سے کچھ بیماریاں آسانی سے پھیل سکتی ہیں ،حلق اور ناک سے نکلنے والے ڈراپ لیٹ سے کچھ انفیکٹیڈ ڈراپ لیٹ ہوا میں بھی ہوتے ہیں۔جب متاثرڈراپ لیٹ کو آپ  سانس کے ذریعہ اندر لے جاتے ہیں  تو آپ بیمار ہوسکتے ہیں۔ ناک اور گلے سے کچھ وائرس اپنے چھوٹے سائز کی وجہ سے طویل عرصے تک ہوا میں رہ سکتے ہیں۔ انہیں بڈراپ لیٹ کو نوکلیئس کہا جاتا ہے جو پھیپھڑوں میں داخل ہوسکتے ہیں اور بیماری کا سبب بن سکتے ہیں۔ انفیکشن کی بھی بہت ساری قسمیں ہوتی ہیں۔
Published by: Sana Naeem
First published: Mar 30, 2021 12:55 PM IST