ہوم » نیوز » وطن نامہ

وزیر اعظم مودی سے ملے ادھو ٹھاکرے، کہا، مراٹھا ریزرویشن سمیت کئی اہم مسائل پر ہوئی بات

دہلی میں مہاراشٹر (Maharashtra) کے وزیر اعلی ادھو ٹھاکرے (Uddhav Thackeray) نے وزیر اعظم نریندر مودی (Narendra Modi) سے ملاقات کی۔

  • Share this:

ممبئی۔ منگل کے روز دہلی میں مہاراشٹر (Maharashtra) کے وزیر اعلی ادھو ٹھاکرے (Uddhav Thackeray)  نے وزیر اعظم نریندر مودی  (Narendra Modi) سے ملاقات کی۔ اس دوران ، دونوں کے مابین مراٹھا ریزرویشن Maratha Reservation)   اور طوفان چکرورتی کو لیکر امدادی اقدامات کے لئے مالی اعانت جیسے امور پر تبادلہ خیال کیا گیا۔ ان کے ہمراہ نائب وزیر اعلی اجیت پوار اور وزیر تعمیرات وزیر اشوک چوان بھی تھے۔ چوہان مراٹھا ریزرویشن سے متعلق کابینہ کی ذیلی کمیٹی کے سربراہ ہیں۔


اسی دوران ، وزیر اعظم مودی سے ملاقات کے بعد ، ادھو ٹھاکرے نے ایک پریس کانفرنس میں بتایا کہ انہوں نے وزیر اعظم مودی کے ساتھ ریاست کے بہت سے حساس امور پر تبادلہ خیال کیا ہے۔ وزیر اعظم مودی نے ریاست کے مسائل سنے ہیں۔ ادھو ٹھاکرے نے بتایا کہ وزیر اعظم مودی کے ساتھ ان کے مراٹھا ریزرویشن پر تبادلہ خیال کیا گیا ہے۔ اس کے ساتھ  ان سے مراٹھی زبان کو خصوصی درجہ دینے کا مطالبہ بھی کیا گیا۔


وزیر اعلی ادھو ٹھاکرے (Uddhav Thackeray)   نے کہا کہ وزیر اعظم مودی کے ساتھ ان کی فصل  انشورنس کے بارے میں بھی تبادلہ خیال ہوا ہے اور طوفان توک تائی سے ہونے والے نقصان پر بھی بات ہوئی ہے۔ ادھو ٹھاکرے نے کہا کہ میٹرو کار شیڈ کے بارے میں  بھی چرچا ہوئی ہے۔


 
Published by: Sana Naeem
First published: Jun 08, 2021 01:50 PM IST