உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    MediaOne TV: ملیالم میڈیا ون ٹی وی کومشکلات کاسامنا، ہائی کورٹ نے دی دو دن کی مہلت

    MediaOne TV

    MediaOne TV

    نیوز 18 ڈاٹ کام کو معلوم ہوا ہے کہ میڈیا ون ٹی وی رات 1.30 بجے بند ہوا، وہ اب شام تک واپس آن ایئر ہو سکتا ہے۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ کیرالہ ہائی کورٹ نے آئی اینڈ بی وزارت کے حکم پر دو دن کے لیے روک لگا دی ہے اور اب اس کیس کی سماعت بدھ کو ہوگی۔

    • Share this:
      ملیالم نیوز چینل میڈیا ون ٹی وی (MediaOne TV) پیر کو اس وقت بند ہوا جب وزارت اطلاعات و نشریات (I&B Ministry) نے ایک حکم میں کہا کہ چینل کے پاس کام کرنے کے لیے وزارت داخلہ سے مطلوبہ منظوری نہیں ہے، اسی لیے فوری طور پر منسوخ کر دیا گیا ہے۔

      تاہم نیوز 18 ڈاٹ کام کو معلوم ہوا ہے کہ میڈیا ون ٹی وی رات 1.30 بجے بند ہوا، وہ اب شام تک واپس آن ایئر ہو سکتا ہے۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ کیرالہ ہائی کورٹ نے آئی اینڈ بی وزارت کے حکم پر دو دن کے لیے روک لگا دی ہے اور اب اس کیس کی سماعت بدھ کو ہوگی۔

      اپنے نوٹس میں آئی اینڈ بی وزارت نے کہا کہ اس نے میسرز کو اجازت دے دی ہے۔ ملک کی ایک مشہور مسلم تنظیم سے وابستہ مدھیامم براڈکاسٹنگ لمیٹڈ (Madhyamam Broadcasting Limited) نے 30 ستمبر 2011 کو نیوز اور کرنٹ افیئرز ٹی وی چینل میڈیا ون ٹی وی کو اپ لنک اور ڈاؤن لنک کیا اور یہ 29 ستمبر 2021 تک درست تھا۔

      اس نے اپلنکنگ گائیڈلائنز (Uplinking Guidelines) کے 9.2 کا حوالہ دیا جس میں کہا گیا ہے کہ کمپنی اور اس کے ڈائریکٹرز کو سیکیورٹی کلیئرنس ٹی وی چینلز اور میسرز کو اجازت دینے کے لیے پیشگی شرط ہے۔

      تاہم لائسنس کی تجدید کے لیے چینل کی درخواست وزیر داخلہ کے پاس جانے کے بعد اس نے مذکورہ میڈیا ادارہ کو سیکیورٹی کلیئرنس فراہم کرنے سے انکار کردیا۔ مدھیامم براڈکاسٹنگ لمیٹڈ چینل کو اپ لنک اور ڈاؤن لنک کرنے کی اجازت کی تجدید پر یہ کاروائی کی گئی۔ اس کے بعد وزارت نے 5 جنوری کو چینل کو شوکاز نوٹس جاری کیا، جس میں جواب طلب کیا گیا کہ انہیں دی گئی اجازت کیوں منسوخ نہ کی جائے، جس پر کمپنی نے کہا ہے کہ وہ سیکیورٹی کلیئرنس سے انکار کی بنیادوں سے لاعلم ہیں۔

      وزارت کے حکم نامے میں کہا گیا ہے کہ کمپنی کے جواب کی جانچ کی گئی۔ اگرچہ وزارت نے اس چینل کو کوئی جواب نہیں دیا کہ اس کی سیکیورٹی کلیئرنس سے انکار کیوں کیا گیا، اس نے حکم میں کہا کہ یہ ایم ایچ اے کے سیکیورٹی پیرامیٹرز پر مبنی ہے۔ حکم میں کہا گیا کہ چونکہ وزارت داخلہ نے سیکورٹی کلیئرنس سے انکار کیا ہے، اسی لیے چینل کو کام کرنے کی اجازت نہیں دی جا سکتی۔

      مدھیام براڈکاسٹنگ لمیٹڈ نے 3 مئی 2021 کی درخواست میں وزارت سے مزید 10 سال کے لیے اجازت کی تجدید کے لیے درخواست دی تھی۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: