உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    مرکزی وزیرصحت منسکھ منڈاویہ نے کہا،ای-سنجیونی سے دیہی علاقوں میں سستی صحت خدمات ہوئی آسان

    مرکزی وزیر صحت منسکھ منڈاویہ

    مرکزی وزیر صحت منسکھ منڈاویہ

    وزیر صحت منڈاویہ نے کہا کہ صحت مند شہری ہی صحت مند معاشرہ تشکیل دے سکتے ہیں اور صحت مند معاشرہ ہی صحت مند قوم کی تعمیر کرتا ہے۔ AB-HWC اس وژن کی طرف ایک قدم ہے۔

    • Share this:
      نئی دہلی: مرکزی وزیر صحت منسکھ منڈاویہ نے ہفتہ کو کہا کہ ملک اب صحت کی دیکھ بھال کے شعبے میں ایک علامتی حل سے مکمل حل کی طرف بڑھ گیا ہے۔ ٹیلی کنسلٹیشن سروس ای سنجیونی وزیر اعظم نریندر مودی کے تصور کے مطابق دیہی اور دور دراز علاقوں تک سستی صحت کی خدمات کو قابل رسائی بنا رہی ہے۔ منڈاویہ آیوشمان بھارت-صحت اور فلاح و بہبود کے مراکز (AB-HWC) کی چوتھی سالگرہ کے موقع پر ویڈیو کانفرنس کے ذریعے تقریب کی صدارت کر رہے تھے۔ انہوں نے کہا کہ اس وقت ملک میں 1,17,440 اے بی-HWC کام کر رہے ہیں اور حکومت اس سال کے آخر تک ان کی تعداد کو 1.5 لاکھ تک بڑھانے کے لیے پابند عہد ہے۔

      مرکزی وزیر صحت نے کہا کہ اس سال 31 مارچ تک ان AB-HWCs پر ہائی بلڈ پریشر کے 17.93 کروڑ معاملات کی جانچ کی گئی ہے۔ اسی طرح ان مراکز میں 30 سال سے زیادہ عمر کے 150 ملین افراد کی ذیابیطس کی جانچ کی گئی۔ اس دوران 85.63 کروڑ لوگوں نے ان مراکز کی خدمات حاصل کی ہیں۔

      لوگوں نے ای سنجیونی کی اہمیت پہچانی
      منڈاویہ نے کہا کہ لوگ ای سنجیونی کے فوائد کے بارے میں جان رہے ہیں۔ بہت سی ریاستیں وسیع پیمانے پر ان کی خدمات لے رہی ہیں۔ اس ڈیجیٹل میڈیم کے ذریعے روزانہ بڑی تعداد میں لوگ ڈاکٹروں اور ماہرین سے رابطہ کر رہے ہیں۔

      یہ بھی پڑھیں:
      ملک میں گھٹ گئی ایندھن کی مانگ، پٹرول میں10فیصد تو ڈیزل کی مانگ میں15فیصد کی گراوٹ

      صحت مند شہری ہی صحت مند سماج کی کرسکتا ہے تعمیر
      ویڈیو کانفرنس کے ذریعے آیوشمان بھارت-صحت اور فلاح و بہبود کے مراکز (AB-HWCs) کی چوتھی سالگرہ کی تقریبات کی صدارت کرتے ہوئے، وزیر صحت منڈاویہ نے کہا کہ مریض روزانہ کی بنیاد پر ڈاکٹروں سے صحت کی خدمات حاصل کرنے کے لیے اس اختراعی ڈیجیٹل میڈیم کا استعمال کر رہے ہیں۔

      یہ بھی پڑھیں:
      بورس جانسن اورPM Modiکی ملاقات کے بعد ہوسکتے ہیں کئی اعلانات

      مرکزی وزیر نے کہا کہ کچھ HWCs کچھ سنگین بیماریوں جیسے منہ، چھاتی اور گریوا کے کینسر کے لیے اسکریننگ کی خدمات بھی فراہم کر رہے ہیں۔ اس سے نہ صرف جلد پتہ لگانے میں مدد ملتی ہے بلکہ مریض کا جلد علاج بھی ہوتا ہے۔ انہوں نے کہا کہ صحت مند شہری ہی صحت مند معاشرہ تشکیل دے سکتے ہیں اور صحت مند معاشرہ ہی صحت مند قوم کی تعمیر کرتا ہے۔ AB-HWC اس وژن کی طرف ایک قدم ہے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: