உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Milk Price Hike: پھر بڑھیں گے دودھ کے دام، Amul کے منیجنگ ڈائریکٹر نے بتائی وجہ، جانیں تفصیلات

     امول دودھ کی قیمتیں دوبارہ بڑھ سکتی ہیں۔

    امول دودھ کی قیمتیں دوبارہ بڑھ سکتی ہیں۔

    Milk Price Hike: امول کے ایم ڈی آر ایس سوڑھی ( RS Sodhi) نے میڈیا سے بات چیت میں کہا کہ یہاں سے قیمتیں کم نہیں ہو سکتیں بلکہ اوپر جائیں گی۔ سوڑھی نے کہا کہ کوچ آپریٹو نے پچھلے دو سالوں میں قیمتوں میں 8 فیصد اضافہ کیا ہے، جس میں پچھلے مہینے دودھ کی قیمتوں میں 2 روپے فی لیٹر کا اضافہ بھی شامل ہے۔

    • Share this:
      Milk Price Hike : امول دودھ کی قیمتیں دوبارہ بڑھ سکتی ہیں۔ حکام نے منگل کو بتایا کہ توانائی، لاجسٹکس اور پیکیجنگ کی لاگت میں اضافے کی وجہ سے امول دودھ کی قیمتیں بڑھ سکتی ہیں۔ حالانکہ انہوں نے کہا کہ وہ یہ بتانے کی پوزیشن میں نہیں ہیں کہ قیمتیں کتنی بڑھیں گی۔

      امول کے ایم ڈی آر ایس سوڑھی ( RS Sodhi) نے میڈیا سے بات چیت میں کہا کہ یہاں سے قیمتیں کم نہیں ہو سکتیں بلکہ اوپر جائیں گی۔ سوڑھی نے کہا کہ کوچ آپریٹو نے پچھلے دو سالوں میں قیمتوں میں 8 فیصد اضافہ کیا ہے، جس میں پچھلے مہینے دودھ کی قیمتوں میں 2 روپے فی لیٹر کا اضافہ بھی شامل ہے۔

      کسانوں کو ہو رہا ہے فائدہ
      انہوں نے مزید کہا کہ ان کی صنعت میں مہنگائی تشویش کا باعث نہیں ہے کیونکہ کسانوں کو زیادہ قیمتوں سے فائدہ ہو رہا ہے۔ سوڈھی نے کہا، "امول اور ڈیری سیکٹر کے ذریعے کی گئی بڑھوتری دوسروں کے مقابلے میں یا ان پٹ لاگت میں اضافہ کے موازنے میں بہت محدود ہے۔

      لاگت میں اضافہ ہوا
      انہوں نے کہا کہ توانائی کی قیمتوں میں ایک تہائی سے زیادہ اضافہ ہوا ہے۔ یہ جو کولڈ اسٹوریج کی لاگت کو متاثر کرتے ہیں۔ لاجسٹک لاگت میں بھی اسی طرح اضافہ ہوا ہے اور اسی طرح پیکیجنگ کے معاملے میں بھی اضافہ ہوا ہے۔ ان دباؤ کی وجہ سے دودھ کی قیمت میں 1.20 روپے فی لیٹر کا اضافہ ہوا ہے۔

      انہوں نے کہا کہ کووڈ وبا کے دوران کسانوں کی فی لیٹر آمدنی بھی بڑھ کر 4 روپے فی لیٹر ہوگئی ہے۔ سوڈھی نے کہا کہ مختلف مسائل کی وجہ سے کمپنی کے منافع میں کمی آئی ہے۔ لیکن امول اس طرح کے دباؤ سے بے نیاز ہے کیونکہ پرافٹ بکنگ کوآپریٹو کا بنیادی مقصد نہیں ہے۔ امول کی طرف سے کمائے گئے ایک روپے میں سے 85 پیسہ کسانوں کو جاتے ہیں۔

      یہ بھی پڑھیں: روزے دار سحری میں پئیں یہ 5 ہائی High Calorie Shakes، دن میں کم لگے گی بھوک۔پیاس
      Published by:Sana Naeem
      First published: