உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Raja Singh suspended from BJP: راجہ سنگھ بی جے پی پارٹی سے معطل! پیغمبر اسلام ﷺ کی گستاخی کے خلاف ایکشن

    ایم ایل اے راجہ سنگھ

    ایم ایل اے راجہ سنگھ

    بی جے پی کی مرکزی تادیبی کمیٹی نے ایم ایل اے راجہ سنگھ کی معطلی کا خط جاری کیا، جس میں کہا گیا کہ اس نے پارٹی کے آئین کے قاعدہ XXV 10 (a) کی خلاف ورزی کی ہے۔ Raja Singh suspended from BJP

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Mumbai | Hyderabad | Telangana | Karnataka | Delhi
    • Share this:
      Raja Singh suspended from BJP: بھارتیہ جنتا پارٹی (BJP) کے گوشہ محل حلقہ سے ایم ایل اے راجہ سنگھ (Raja Singh) کو پارٹی قوانین کی خلاف ورزی کرنے پر پارٹی سے معطل کر دیا گیا ہے۔ پیر 22 اگست 2022 کی رات راجہ سنگھ نے ایک ویڈیو جاری کیا جس میں اس نے پیغمبر اسلام حضرت محمد ﷺ کے بارے میں توہین آمیز تبصرے (derogatory comments about Prophet Muhammad) کیے تھے۔

      بی جے پی کی مرکزی تادیبی کمیٹی نے ایم ایل اے راجہ سنگھ کی معطلی کا خط جاری کیا، جس میں کہا گیا کہ اس نے پارٹی کے آئین کے قاعدہ XXV 10 (a) کی خلاف ورزی کی ہے۔ اسے 10 دن میں وجہ بتاؤ نوٹس کے لیے کہا گیا کہ اسے پارٹی سے کیوں نہ نکالا جائے۔ منگل کی صبح ایم ایل اے کو تعزیرات ہند کی دفعہ (اے) 295، (اے) 153، (1) (اے) 505 اور (2) 505 کے تحت مقدمہ درج کرنے کے بعد گرفتار کیا گیا اور بولارم پولیس اسٹیشن (Bolarum police station) لے جایا گیا۔

      راجہ سنگھ نے منگل کی صبح یوٹیوب پر ایک ویڈیو جاری کی جس میں انہوں نے پیغمبر اسلام حضرت محمد صلی اللہ علیہ وسلم کی شان میں گستاخی کی۔ بی جے پی کے ایم ایل اے نے اسے کامیڈی کہا اور مزاحیہ اداکار منور فاروقی (Munawar Faruqui) اور ان کی والدہ کو حیدرآباد میں کامیڈین کے شو کے دو دن بعد گالی دی۔ بی جے پی کی تلنگانہ یونٹ (BJP Telangana unit) نے بھی ان کے بیانات سے خود کو الگ کر لیا ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:

      Remarks on Prophet Muhammad: پیغمبراسلام ﷺکے بارے میں توہین آمیز تبصرہ!راجہ سنگھ گرفتار

      ان کے تبصروں کی وجہ سے سینکڑوں لوگ سڑکوں پر احتجاج کر رہے ہیں اور ان کی گرفتاری کا مطالبہ کر رہے ہیں۔ ان کے ویڈیو کے بعد بی جے پی ایم ایل اے کے خلاف دبیر پورہ پولیس نے ان کے ریمارکس کے لیے مقدمہ درج کیا تھا۔ مظاہرے شروع ہونے کے بعد منگل کو پولیس نے کئی لوگوں کو حراست میں بھی لیا تھا۔

      یہ بھی پڑھیں:

      T Raja Controversial Speech: بی جے پی MLA ٹی راجہ کے پیغمبر محمدﷺ کے خلاف توہین آمیز تبصرہ سے اویسی ناراض، کہا بی جے پی کو مسلمانوں سے نفرت



      بی جے پی ایم ایل اے راجہ کے خلاف مظاہروں کے بعد حیدرآباد پولیس کمشنر کے دفاتر، لکڑی کا پل میں ڈائرکٹر جنرل آف پولیس آفس اور پرانی حویلی میں پرانے پولیس کمشنر کے دفتر اور شہر کے دیگر اہم مقامات کے باہر بھی بڑی تعداد میں پولیس اہلکار تعینات کیے گئے ہیں۔ سنگھ نے پیغمبر اسلام کے خلاف اپنے تبصرے کے لیے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: