உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Narendra Modi: پونے میٹرو ریل پروجیکٹ کا PM مودی نےکیاافتتاح ، سفرشروع کرنےسے پہلےخریداٹکٹ

    Youtube Video

    پونے میٹرو پروجیکٹ کی کل لاگت 11,400 کروڑ روپے سے زیادہ ہے۔ وزیر اعظم نے 24 دسمبر 2016 کو اس منصوبے کا سنگ بنیاد رکھا تھا۔ وزیر اعظم نے پونے میونسپل کارپوریشن کے احاطے میں چھترپتی شیواجی مہاراج کے مجسمے کی بھی نقاب کشائی کی۔

    • Share this:
      وزیر اعظم نریندر مودی (Narendra Modi) نے اتوار کے روز پونے میٹرو ریل پروجیکٹ (Pune metro rail project) کا افتتاح کیا ہے۔ کل 32.2 کلومیٹر طویل پروجیکٹ کے 12 کلومیٹر طویل حصے کا افتتاح گروارے میٹرو اسٹیشن پر ہوا، جہاں سے مودی نے آنند نگر اسٹیشن تک میٹرو کی سواری کی۔

      پونے میٹرو پروجیکٹ کی کل لاگت 11,400 کروڑ روپے سے زیادہ ہے۔ وزیر اعظم نے 24 دسمبر 2016 کو اس منصوبے کا سنگ بنیاد رکھا تھا۔ وزیر اعظم نے پونے میونسپل کارپوریشن کے احاطے میں چھترپتی شیواجی مہاراج کے مجسمے کی بھی نقاب کشائی کی۔ یہ مجسمہ 1,850 کلو گرام گن میٹل سے بنا ہے اور اس کی اونچائی تقریباً 9.5 فٹ ہے۔

      پی ایم مودی نے گروارے میٹرو اسٹیشن سے آنند نگر اسٹیشن تک سواری کی۔ جنہیں پہلے میٹرو ٹرین کا ٹکٹ خریدتے ہوئے دکھایا گیا تھا۔ اب تک کل 32.2 کلومیٹر کے پونے میٹرو ریل پروجیکٹ کا 12 کلومیٹر کا حصہ کام کر رہا ہے۔

      Srinagar میں اسپتال میں لگی بھیانک آگ، معجزاتی طور بچ گئے مریض لیکن عمارت تباہ



      یہ ٹرینیں 2 روٹس پر چلیں گی - وناز سے گروارے کالج میٹرو اسٹیشن اور پی سی ایم سی سے پھوگے واڑی میٹرو اسٹیشن پر۔ مسافروں کو ٹرینوں میں سوار ہونے کی اجازت صرف اسی صورت میں دی جائے گی جب وہ مکمل طور پر ویکسین کر چکے ہوں۔

      IND vs SL: روینڈر جڈیجہ نے بلے کے بعد گیند سے مچایا کہرام، 49 سال بعد کوئی کھلاڑی یہاں پہنچا




      ایک اہلکار نے بتایا کہ اپنے پونے کے دورے کے دوران، وزیر اعظم پونے میٹرو ریل پروجیکٹ کا بھی افتتاح کریں گے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: