اپنا ضلع منتخب کریں۔

    من کی بات میں بولے PMمودی، G20 کی صدارت ہندوستان کیلئے بڑا موقع، ہر اہل وطن کو ہے فخر

    Youtube Video

    پی ایم مودی نے کہا کہ من کی بات ایک صدی مکمل کرنے کی طرف بڑھ رہی ہے۔ یہ پروگرام میرے لیے 130 کروڑ ہم وطنوں سے جڑنے کا ایک اور ذریعہ ہے۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Delhi, India
    • Share this:
      وزیر اعظم نریندر مودی نے آج اپنے ماہانہ ریڈیو پروگرام 'من کی بات' کے 95ویں ایڈیشن میں ہم وطنوں سے خطاب کیا۔ پی ایم مودی نے کہا کہ من کی بات ایک صدی مکمل کرنے کی طرف بڑھ رہی ہے۔ یہ پروگرام میرے لیے 130 کروڑ ہم وطنوں سے جڑنے کا ایک اور ذریعہ ہے۔ انہوں نے کہا کہ اس پروگرام کی ہر قسط سے پہلے ملک کے لوگوں کی طرف سے بھیجے گئے خطوط کو پڑھنا اور ان کی تجاویز سننا میرے لیے ایک طرح کا روحانی تجربہ ہے۔ وزیر اعظم نریندر مودی نے کہا، ملک بھر کے لوگوں نے مجھے لکھا ہے کہ انہیں کتنا فخر ہے کہ ہندوستان کو جی 20 کی چیئرمین شپ ملی ہے۔ ہندوستان کو یہ ذمہ داری امرت کال کے تحت ملی ہے۔

      پی ایم نے کہا، G-20 میں دنیا کی دو تہائی آبادی، عالمی تجارت کا تین چوتھائی اور عالمی جی ڈی پی کا 85 فیصد حصہ ہے۔ آپ اندازہ لگا سکتے ہیں کہ اب سے تین دن بعد یعنی یکم دسمبر سے ہندوستان اتنے بڑے گروپ، اتنے طاقتور گروپ کی صدارت کرنے جا رہا ہے۔ G-20 کی صدارت ہمارے لیے ایک بڑے موقع کے طور پر آئی ہے۔ ہمیں اس موقع سے بھرپور استفادہ کرتے ہوئے عالمی فلاح و بہبود پر توجہ دینی ہوگی۔





      وزیر اعظم مودی نے کہا کہ G-20 کی صدارت ہمارے لیے ایک موقع ہے۔ ہمیں عالمی بھلائی پر توجہ مرکوز کرنی ہوگی۔ امن ہو، اتحاد ہو یا پائیدار ترقی، ہندوستان کے پاس ان چیزوں سے متعلق چیلنجوں کا حل موجود ہے۔ ہم نے 'ایک زمین، ایک خاندان، ایک مستقبل' کی تھیم دی ہے۔ یہ وسودھیو کٹمبکم سے ہماری وابستگی کو ظاہر کرتا ہے۔ پی ایم مودی نے کہا کہ کچھ دن پہلے تلنگانہ کے راجنا سرسیلا ضلع سے ایک بنکر بھائی یلدھی ہری پرساد گارو نے مجھے اپنے ہاتھوں سے بنے ہوئے G-20 لوگو بھیجا ہے۔ میں اس کے لیے اس کا شکریہ ادا کرتا ہوں۔ میں یہ شاندار تحفہ پا کر حیران رہ گیا۔ میرے ذہن میں ایک خیال آیا کہ تلنگانہ کے دور دراز علاقے میں بیٹھا ایک شخص بھی اپنے آپ کو ملک میں منعقد ہونے والے G-20 ایونٹ سے منسلک پاتا ہے۔
      Published by:Sana Naeem
      First published: