ہوم » نیوز » وطن نامہ

امریکی نائب صدر کملا ہیرس کو وزیراعظم مودی نے حالات بہتر ہونے پر ہندستان آنے کی دی دعوت

کورونا سے لڑائی میں دنیا بھر کے ممالک دوسرے کی مدد کررہے ہیں۔ اسی پہر میں وزیراعظم نریندر مودی (Narendra Modi) اور امریکی (America) نائب صدر کملا ہیرس (Kamla Harris) کی فون پر بات ہوئی۔

  • Share this:

دنیا کورونا وائرس وبا سے مل کر مقابلہ کررہی ہے۔ ٹیکہ اس لڑائی میں اہم ہتھیار ہے۔ تمام ممالک اپنے اپنے ملکوں میں ٹیکہ کاری مہم پر خصوصی توجہ دے رہے ہیں اور ٹیکے کی سپلائی کو یقینی بنانے کے لیے اقدام بھی کیے جارہے ہیں۔ اس لڑائی میں دنیا بھر کے ممالک دوسرے کی مدد کررہے ہیں۔ اسی پہر میں وزیراعظم نریندر مودی (Narendra Modi) اور امریکی (America) نائب صدر کملا ہیرس (Kamla Harris) کی فون پر بات ہوئی۔


کملا ہیرس نے عالمی سطح پر ویکسین ساجھا کرنے کی اسٹرٹجی کے تحت ہندوستان سمیت دیگر ملکوں کو ویکسین کی سپلائی کے امریکہ کے منصوبے سے واقف کرایا۔ وزیراعظم نریندر مودی نے امریکہ کے اس فیصلے کا خیرمقدم کیا۔ وزیراعظم نریندر مودی نے اس ساتھ ساتھ تعاون اور یکجہتی کے لیے بھی امریکہ کردار کی ستائش کی۔وزیراعظم مودی نے اُمید ظاہر کی کہ حالات بہتر ہونے کے بعدکملا ہیرس بھارت دورے پر آئیں گی۔


مودی کے علاوہ ، ہیرس نے میکسیکو کے صدر آندرس مینوئل لوپیز اوبریڈور ، گوئٹے مالا کے صدر الیجینڈرو گیامتی اور کیریبین برادری کے صدر وزیر اعظم کیتھ راولے سے بھی گفتگو کی۔


 



وزیر اعظم نریندر مودی نے کیا کہا جانیں۔۔

وزیر اعظم نریندر مودی نے بھی ٹویٹ کرکے کملا ہیرس کے ساتھ گفتگو کے بارے میں معلومات دی ہیں۔ انہوں نے کہا کہ ہم عالمی ویکسین شیئرنگ کے تحت امریکہ کی جانب سے ہندوستان کو ویکسین کی فراہمی کا خیرمقدم کرتے ہیں۔ پی ایم مودی نے کورونا دور میں امریکہ کے تعاون پر شکریہ ادا کیا ہے۔ اس کے ساتھ ہی ، انہوں نے یہ بھی بتایا ہے کہ کملا ہیرس کے ساتھ بات چیت میں ہند۔امریکہ ویکسین تعاون پر بھی تبادلہ خیال کیا گیا۔ اس کے ساتھ ، کورونا کے بعد عالمی صحت اور معاشی بحالی جیسے امور پر بھی تبادلہ خیال کیا گیا۔ کملا ہیرس نے پی ایم مودی کو ہندوستان کی ہر ممکن مدد کی یقین دہانی کرائی ہیں۔

تقریبا ایک ماہ قبل ، کملا ہیریس نے کورونا وائرس کی دوسری لہر کا مقابلہ کرنے والے ہندوستان کو ہر ممکن مدد کی یقین دہانی کروائی تھیں۔ ہیرس نے کہا تھا کہ وبائی بیماری کے آغاز میں ہی ہندوستان نے ہماری مدد کی ، اب ہم ہندوستان کی مدد کے لئے مضبوطی سے کھڑے ہیں۔ کملا ہیرس نے کہا تھا کہ ہندوستان میں کوویڈ 19 انفیکشن اور اموات کا اضافہ حیران کن واقعات سے کم نہیں ہے۔ آپ میں سے جو اپنے پیاروں کو کھو چکے ہیں ان کےلئے میں اپنے دل کی گہرائیوں سے تعزیت کرتی ہوں۔ جیسے ہی صورتحال کی سنگین نوعیت کا انکشاف ہوا امریکی انتظامیہ نے کارروائی کی۔


Published by: Sana Naeem
First published: Jun 04, 2021 12:56 PM IST