உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    G7 کی جرمنی میں ہونے والی میٹنگ میں حصہ لیں گے پی ایم مودی، جنگ کے دوران اہم مانی جارہی ہے یہ میٹنگ

    وزیر اعظم نریندر مودی (Prime Minister Narendra Modi) (فائل فوٹو)

    وزیر اعظم نریندر مودی (Prime Minister Narendra Modi) (فائل فوٹو)

    جرمنی اور ہندوستان کے حکام کے درمیان اس بات پر مسلسل بحث جاری ہے کہ مودی اور نئے جرمن چانسلر اولاف سولز کی دو طرفہ ملاقات کب ہوگی۔ جب مودی جون 2022 میں G-7 اجلاس میں شرکت کے لیے جرمنی جائیں گے تو دونوں ممالک کے درمیان بین وزارتی بات چیت بھی ہوگی۔

    • Share this:
      نئی دہلی: وزیر اعظم نریندر مودی کے جون 2022 میں جرمنی میں ہونے والی گروپ-7 میٹنگ میں شرکت کرنے کا امکان ہے۔ ہندوستانی وزیر اعظم کو ابھی تک جرمنی سے باضابطہ طور پر مدعو نہیں کیا گیا ہے، لیکن اس ملاقات میں پی ایم مودی کے دورے کے حوالے سے دونوں ممالک کے درمیان ابتدائی بات چیت ہوئی ہے۔ یہ اجلاس یوکرین پر روس کے حملے کے بعد اہمیت اختیار کر گیا ہے جس میں جرمنی کے علاوہ برطانیہ، امریکہ، فرانس، جاپان، کینیڈا اور اٹلی کے سربراہان مملکت شرکت کریں گے۔ جرمنی کی جانب سے افریقہ اور ایشیا کے کچھ دوسرے ممالک کو بھی اس اجلاس میں مدعو کیا جا رہا ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Bhimrao Ambedkar Quotes:آج بھی لاکھوں نوجوانوں کی زندگی بدل رہے ہیں باباصاحب کے یہ10اقوال

      ذرائع نے ان افواہوں کو غلط قرار دیا ہے کہ یوکرین روس جنگ پر ہندوستان کے موقف کے پیش نظر جرمنی ہندوستانی وزیر اعظم کو مدعو کرنے سے گریز کر سکتا ہے۔ جرمنی نے ابھی تک کسی ملک کو سرکاری طور پر مدعو نہیں کیا ہے۔ سال 2019 سے، ہندوستان کو G-7 کی ہر میٹنگ میں مدعو کیا گیا ہے۔ پی ایم مودی کو سال 2020 میں امریکہ اور 2021 میں برطانیہ میں ہونے والی میٹنگ کے لیے بھی مدعو کیا گیا تھا۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Mission 100پر یوپی حکومت، عوام کو دے گی اپنے کام کی رپورٹ، وزیراعلیٰ یوگی نے دیا یہ حکم

      تاہم کورونا وبا کی وجہ سے مودی نے ان دونوں میٹنگوں میں ورچوئل انداز میں شرکت کی۔ ذرائع نے بتایا ہے کہ یوکرین روس کے حوالے سے ہندوستان کی پالیسیوں پر سب سے زیادہ آوازیں امریکا سے آئی ہیں، اس کے باوجود دونوں ممالک کے سربراہان نے ملاقات کی ہے۔ دوسری جانب جرمنی اور ہندوستان کے حکام کے درمیان اس بات پر مسلسل بحث جاری ہے کہ مودی اور نئے جرمن چانسلر اولاف سولز کی دو طرفہ ملاقات کب ہوگی۔ جب مودی جون 2022 میں G-7 اجلاس میں شرکت کے لیے جرمنی جائیں گے تو دونوں ممالک کے درمیان بین وزارتی بات چیت بھی ہوگی۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: