اپنا ضلع منتخب کریں۔

    اروناچل میں ایئرپورٹ کا افتتاح کرکے بولے پی ایم مودی، اٹکانا، لٹکانا اور بھٹکانا والا وقت چلا گیا

    Youtube Video

    وزیر اعظم مودی نے 600 میگاواٹ کامینگ ہائیڈرو الیکٹرک پاور اسٹیشن بھی قوم کو وقف کیا۔ اس موقع پر پی ایم مودی نے کہا کہ میں جب بھی اروناچل آتا ہوں، اپنے ساتھ ایک نیا جوش، توانائی اور جوش لے کر جاتا ہوں۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Delhi | Arunachal Pradesh
    • Share this:
      ایٹا نگر: وزیر اعظم نریندر مودی نے آج یعنی ہفتہ کو اروناچل پردیش کے پہلے 'گرین فیلڈ' ہوائی اڈے 'ڈونی پولو' کا افتتاح کیا۔ وزیر اعظم مودی نے 600 میگاواٹ کامینگ ہائیڈرو الیکٹرک پاور اسٹیشن بھی قوم کو وقف کیا۔ اس موقع پر پی ایم مودی نے کہا کہ میں جب بھی اروناچل آتا ہوں، اپنے ساتھ ایک نیا جوش، توانائی اور جوش لے کر جاتا ہوں۔ اروناچل کے لوگوں کے چہروں پر کبھی بے حسی اور مایوسی نہیں جھلکتی ہے، نظم و ضبط کیا ہوتا ہے؟ یہ یہاں کے ہر فرد اور گھر میں نظر آتا ہے۔ تو آئیے جانتے ہیں پی ایم مودی کے خطاب کی خاص باتیں۔

      پی ایم مودی کی تقریر کی جھلکیاں:

      ہماری کوشش ہے کہ سرحد سے ملحقہ دیہات کو وائبرینٹ بارڈر ولیج کا درجہ دے کر بااختیار بنایا جائے۔ اب سرحد سے ملحق ہر گاؤں سے امکانات کے نئے دروازے کھلیں گے، جہاں سے خوشحالی کا آغاز ہوگا۔

      2014 کے بعد ملک نے ہر گاؤں کو بجلی فراہم کرنے کی مہم شروع کی۔ اروناچل پردیش کے دیہاتوں کو بھی اس مہم سے کافی فائدہ ہوا۔ یہاں ایسے کئی گاؤں تھے، جہاں آزادی کے بعد پہلی بار بجلی پہنچی۔

      اب ثقافت ہو یا زراعت، تجارت ہو یا کنیکٹیویٹی، شمال مشرق کو آخری نہیں بلکہ اولین ترجیح ملتی ہے۔

      اتراکھنڈ کی وادیوں میں انوشکا شرما اور وراٹ کوہلی کو اپنے درمیان پاکر خوش ہوئے لوگ

      Mission Swachhta aur Paani: یوگی آدتیہ ناتھ بولے، شہریوں کو خود میں تبدیلی لانے کی ضرورت 

      دور دراز سرحد پر واقع دیہات کو پہلے آخری گاؤں سمجھا جاتا تھا لیکن ہماری حکومت نے انہیں آخری گاؤں نہیں بلکہ ملک کا پہلا گاؤں سمجھ کر کام کیا۔

      اس ہوائی اڈے کا سنگ بنیاد فروری 2019 میں رکھا گیا تھا اور مجھے یہ سعادت نصیب ہوئی۔ ہم ایسا ورک کلچر لے کر آئے ہیں، جس کا سنگ بنیاد رکھتے ہیں، افتتاح بھی کرتے ہیں۔ اٹکانا، لٹکانا اور بھٹکانا  وہ وقت گزر گیا۔
      Published by:Sana Naeem
      First published: