உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Goa:پرمود ساونت آج لیں گے CM عہدے کا حلف، PMمودی سمیت کئی ریاستوں کے وزرائے اعلیٰ بھی تقریب میں رہیں گے موجود

    پرمود ساونت آج لیں گے گوا کے وزیراعلیٰ کے عہدے کا حلف۔

    پرمود ساونت آج لیں گے گوا کے وزیراعلیٰ کے عہدے کا حلف۔

    گوا کے وزیر اعلیٰ بننے والے پرمود ساونت کی حلف برداری کی تقریب میں سیاہ ماسک یا کالے کپڑے پہنے ہوئے لوگوں کو آنے کی اجازت نہیں ہوگی۔ بھارتیہ جنتا پارٹی (BJP) گوا یونٹ کے صدر سدانند شیٹ تناودے نے یہ اطلاع دی۔

    • Share this:
      پناجی: گوا کے نامزد وزیر اعلیٰ پرمود ساونت (Pramod Sawant) آج دوسری بار وزیر اعلیٰ کے عہدے کا حلف لیں گے۔ ساونت نے کہا کہ حلف برداری کی تقریب میں وزیر اعظم نریندر مودی(PM Modi)، بی جے پی کے قومی صدر جے پی نڈا اور بی جے پی کی حکومت والی کئی ریاستوں کے وزرائے اعلیٰ بشمول مرکزی وزراء شرکت کریں گے۔ ساتھ ہی انہوں نے کہا کہ اس پروگرام میں پہلی بار مذہبی اساتذہ بھی شریک ہوں گے۔ بتا دیں کہ ہفتہ کو پرمود ساونت نے کہا کہ حلف برداری کی تقریب 28 مارچ کو صبح 11 بجے پنجی کے ڈاکٹر شیاما پرساد مکھرجی اسٹیڈیم میں شروع ہوگی۔ انہوں نے پروگرام کی تیاریوں کا جائزہ لیا۔

      یہ بھی دیکھیں:
      Bihar: نتیش کابینہ سے مکیش سہنی برخاست، وزیر اعلیٰ کی سفارش پر گورنر نے ہٹایا

      بتادیں کہ بی جے پی نے گوا کے گورنر پی ایس سریدھرن پلئی کو پہلے ہی 25 ایم ایل اے کی حمایت کا خط پیش کیا ہے۔ پلئی نے پارٹی کو ساحلی ریاست میں اگلی حکومت بنانے کی دعوت دی ہے۔ تین بار ایم ایل اے رہ چکے ساونت دوسری مدت کے لیے گوا کے وزیر اعلیٰ کا عہدہ سنبھالیں گے۔ بی جے پی نے یہ اعلان پیر کو ساونت کے متفقہ طور پر قانون ساز پارٹی کا سربراہ منتخب ہونے کے بعد کیا تھا۔ بی جے پی نے 40 رکنی گجرات اسمبلی کے حال ہی میں ختم ہونے والے انتخابات میں 20 سیٹیں جیتی تھیں، جو اکثریت کے نشان سے صرف ایک سیٹ کم ہے۔

      یہ بھی دیکھیں:
      9ریاستوں میں ہندووں کو’اقلیت‘کا درجہ دینے کا مطالبہ،مرکزی حکومت نے SCمیں داخل کیاحلف نامہ

      حلف برداری تقریب میں کالے ماسک، کالے کپڑے پہنے لوگوں کو داخلہ نہیں ملے گا
      گوا کے وزیر اعلیٰ بننے والے پرمود ساونت کی حلف برداری کی تقریب میں سیاہ ماسک یا کالے کپڑے پہنے ہوئے لوگوں کو آنے کی اجازت نہیں ہوگی۔ بھارتیہ جنتا پارٹی (BJP) گوا یونٹ کے صدر سدانند شیٹ تناودے نے یہ اطلاع دی۔ تنواڈے نے ہفتہ کے روز نامہ نگاروں کو بتایا کہ یہ تقریب وزیر اعظم نریندر مودی، وزیر دفاع راجناتھ سنگھ، مرکزی وزیر داخلہ امت شاہ اور دیگر کی موجودگی میں صبح 11 بجے یہاں کے قریب ڈاکٹر شیاما پرساد مکھرجی اسٹیڈیم میں ہوگی۔ انہوں نے کہا، ’کالے ماسک اور کالے کپڑے پہنے لوگوں کو پنڈال کے اندر جانے کی اجازت نہیں ہوگی۔‘
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: