ہوم » نیوز » جنوبی ہندوستان

تمل ناڈو میں حکومت بنانے کے لئے ششی کلا نے پیش کیا دعوی

ششی کلا نے گورنر سی. ودیا راؤ سے ملاقات کر حکومت بنانے کا دعوی پیش کیا۔

  • Share this:
  • author image
    NEWS18-Urdu
تمل ناڈو میں حکومت بنانے کے لئے ششی کلا نے پیش کیا دعوی
ششی کلا نے گورنر سی. ودیا راؤ سے ملاقات کر حکومت بنانے کا دعوی پیش کیا۔

چنئی۔ تمل ناڈو کی سیاست میں بحران جاری ہے۔ وزیر اعلی کی کرسی کے لئے پنيرسیلوم اور ششی کلا آمنے سامنے ہیں۔ ششی کلا نے گورنر سی. ودیا راؤ سے ملاقات کر حکومت بنانے کا دعوی پیش کیا۔ اس سے پہلے پنيرسیلوم نے بھی گورنر سے ملاقات کی اور تقریبا 15 منٹ ان سے بات چیت کی۔


یہ ملاقات ایسے وقت میں ہوئی ہے جب پنيرسیلوم کہہ رہے ہیں کہ اگر ضرورت ہوئی تو وہ وزیر اعلی کے عہدے سے اپنا استعفی واپس لے لیں گے جو انہوں نے گزشتہ اتوار کو دیا تھا۔ انہوں نے ششی کلا کے انا ڈی ایم کے پارٹی اراکین کی لیڈر منتخب ہونے کے بعد نجی وجوہات کا حوالہ دے کر وزیر اعلی کی کرسی چھوڑنے کی پیشکش کی تھی تاکہ ان کے لئے یہ سب سے اوپر کے عہدے کا راستہ ہموار ہو۔ لیکن سات فروری کو بغاوت کا جھنڈا اٹھاتے ہوئے پنيرسیلوم نے الزام لگایا تھا کہ ششی کلا کے وزیر اعلی بننے کے واسطے انہیں اس عہدے سے ہٹنے کے لئے مجبور کیا گیا۔


پنيرسیلوم نے کہا، 'ہم نے کسی کو نہیں خریدا ہے۔ وہ خود ہی ہمیں حمایت دے رہے ہیں۔ کئی ممبران اسمبلی نے ساتھ آنے کا وعدہ کیا ہے۔ مدھوسودن اس جدوجہد کی قیادت کرنے کے لئے یہاں آئے ہیں۔ ' مدھوسودن نے کہا، 'لوگ ششی کلا کو پسند نہیں کرتے۔' انہوں نے کہا کہ لوگ ان سے پوچھ رہے ہیں کہ وہ ہاتھ جوڑے ان کے: ششی کلا کے سامنے کیوں کھڑے ہیں۔

First published: Feb 09, 2017 11:13 PM IST