உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Eknath Shinde: ایکناتھ شندے نے سپریم کورٹ سے کیا رجوع، درخواست پر آج ہوگی سماعت، یہ ہے تازہ تفصیل

    ایکناتھ شندے نے انہیں اور دیگر 15 ایم ایل ایز کو بھیجے گئے نوٹس کی نااہلی کے خلاف سپریم کورٹ کا رخ کیا۔

    ایکناتھ شندے نے انہیں اور دیگر 15 ایم ایل ایز کو بھیجے گئے نوٹس کی نااہلی کے خلاف سپریم کورٹ کا رخ کیا۔

    اتحادی پارٹنر این سی پی اور اس کے سربراہ شرد پوار نے بھی سی ایم ادھو ٹھاکرے پر اعتماد کا اظہار کیا اور کہا کہ جب تک ضرورت ہوگی پارٹی ان کی اور سینا کی حمایت جاری رکھے گی۔

    • Share this:
      باغی شیو سینا لیڈر ایکناتھ شندے (Eknath Shinde) نے اتوار کو سپریم کورٹ میں ان کے اور دیگر 15 ایم ایل ایز کو دیے گئے نااہلی نوٹس کے خلاف درخواست دائر کی ہے۔ آج یعنی پیر کو تعطیلات کا بنچ اس درخواست کی سماعت کرے گا۔ شندے نے بعد میں ٹویٹ کیا کہ وہ اسے اپنا مقدر سمجھیں گے چاہے انہیں ’’ہندوتوا کی پیروی کرنے‘‘ کے لیے مرنا ہی کیوں نہ پڑے!

      شندے دھڑا فی الحال 22 جون سے گوہاٹی کے ایک ہوٹل میں ڈیرے ڈالے ہوئے ہے، اس نے مطالبہ کیا ہے کہ شیو سینا کو مہا وکاس اگھاڑی اتحاد (Maha Vikas Aghadi alliance) سے دستبردار ہونا چاہیے، جس میں این سی پی اور کانگریس بھی شامل ہے۔ لیکن سینا نے بھی ہار ماننے سے انکار کر دیا ہے اور دوبارہ الیکشن لڑنے کے بارے میں کہہ کر ان کے خلاف سخت موقف اختیار کیا ہے۔

      اتحادی پارٹنر این سی پی اور اس کے سربراہ شرد پوار نے بھی سی ایم ادھو ٹھاکرے پر اعتماد کا اظہار کیا اور کہا کہ جب تک ضرورت ہوگی پارٹی ان کی اور سینا کی حمایت جاری رکھے گی۔

      یہاں ایکناتھ شندے کی چھ دن پرانی بغاوت کی سرفہرست اپ ڈیٹس ہیں جس نے حکمران MVA کو سیاسی بحران میں ڈال دیا ہے:

      ’مرنا بہتر ہے..‘ ایکناتھ شندے نے ٹویٹ کیا۔ انہیں اور 15 دیگر ایم ایل ایز کو دیے گئے نااہلی نوٹس کے خلاف سپریم کورٹ جانے کے بعد باغی لیڈر ایکناتھ شندے نے ٹویٹ کیا کہ وہ اس پارٹی کے ساتھ رہنے کے بجائے مرنا پسند کریں گے جس کا ممبئی بم دھماکے کے مجرموں سے براہ راست تعلق تھا۔ تمام باغی ایم ایل اے کی جانب سے شندے نے کہا کہ وہ ہندوتوا کی خدمت میں مرنا مقدر سمجھیں گے۔

      انہوں نے ٹویٹ کیا کہ اگر ہمیں ہندوتوا کے نظریے پر چلنے کے لیے جان بھی دینا پڑے تو ہم اسے اپنا مقدر سمجھیں گے۔ انہوں نے مزید کہا کہ بالا صاحب ٹھاکرے کی شیو سینا ایسے لوگوں کی حمایت کیسے کر سکتی ہے جن کا ممبئی بم دھماکے کے مجرم داؤد ابراہیم سے براہ راست تعلق تھا، جو ممبئی کے معصوم لوگوں کی جان لینے کا ذمہ دار ہے۔ اس لیے ہم نے ایسا قدم اٹھایا، مرنا بہتر ہے۔‘‘

      ایکناتھ شندے نے سپریم کورٹ سے رجوع کیا، درخواست پر آج سماعت ہوگی۔

      مزید پڑھیں: Amarnath Yatra 2022: پہلگام میں روٹ پلان مرتب، ڈی سی اننت ناگ نے جاری کئے احکامات

      ایکناتھ شندے نے انہیں اور دیگر 15 ایم ایل ایز کو بھیجے گئے نوٹس کی نااہلی کے خلاف سپریم کورٹ کا رخ کیا۔ پیر کو جسٹس سوریہ کانت اور جے بی پارڈی والا کی تعطیلاتی بنچ اس درخواست کی سماعت کرے گی۔ مہاراشٹر کے مقننہ سکریٹریٹ نے ہفتہ کو شندے سمیت 16 باغی ایم ایل ایز کو 'سمن' جاری کیا تھا، جس میں 27 جون کی شام تک نااہلی کی درخواستوں پر تحریری جواب طلب کیا گیا تھا۔

      مزید پڑھیں: Amarnath Yatra 2022:نجی گاڑیوں سے امرناتھ یاترا جانے والوں کے لئے گائیڈلائنس جاری، راجستھان کے مسافر توجہ دیں



      مہاراشٹر ودھان بھون کے پرنسپل سکریٹری راجیندر بھاگوت کے دستخط شدہ یہ سمن 16 ایم ایل اے کو بھیجے گئے جن کا نام سینا کے چیف وہپ سنیل پربھو نے ایک خط میں دیا تھا۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: