உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    فرضی سم کارڈ کے ذریعے خالی ہوسکتا ہے آپ کا اکاونٹ، بچنے کے لئے ان باتوں کا رکھیں دھیان

    فرضی سم کارڈ کے ذریعے ہورہا ہے فراڈ۔(علامتی تصویر)

    فرضی سم کارڈ کے ذریعے ہورہا ہے فراڈ۔(علامتی تصویر)

    آپ کے فون پر مسلسل نامعلوم کالز کی صورت میں، اپنے فون کو بند نہ کریں، صرف ان کا جواب نہ دیں۔ یہ آپ کو اپنے فون کو آف یا سائلنٹ کرنے کے لیے دھوکہ دینے کی ایک چال ہو سکتی ہے تاکہ آپ کو معلوم نہ ہو کہ آپ کے فون کی کنیکٹیویٹی کے ساتھ چھیڑ چھاڑ کی گئی ہے۔

    • Share this:
      نئی دہلی:کورونا وبا (Coronavirus Pandemic) کے دور میں لوگ اپنا زیادہ تر وقت اسمارٹ فون اور لیپ ٹاپ پر گزارتے ہیں۔ ایسے میں سائبر کریمنلس بھی اس کا فائدہ اٹھا رہے ہیں۔ پچھلے کچھ وقت مین سائبر کرائم (Cyber Crime) کے کیسیز میں تیزی سے اضافہ ہوا ہے۔ ان طریقوں میں سے ایک SIM Swap ہے۔ موبائل فون بینکنگ کا ایک آسان طریقہ ہے۔ اکاؤنٹ سے متعلق الرٹس، ون ٹائم پاس ورڈ (OTP)، منفرد رجسٹریشن نمبر (URN)، 3D سیکیور کوڈ وغیرہ جو مالیاتی لین دین اور موبائل کے ذریعے مختلف مالی پوچھ گچھ کے لیے درکار ہوتے ہیں۔ سم سویپ کے تحت، مجرم موبائل سروس فراہم کرنے والے کے ذریعے آپ کے رجسٹرڈ موبائل نمبر کے لیے ایک نیا سم کارڈ جمع کراتے ہیں۔

      نئے سم کارڈ کی مدد سے، کرائم کو آپ کے بینک اکاونٹ کے ذریعے مالی ٹرانزکشن کرنے کے لئے URN/OTP اور الرٹ ملتے ہیں۔

      ان سیفٹی ٹپس کو کریں فالو

      1- ہوشیار رہیں اور اپنے موبائل فون کے نیٹ ورک کنیکٹیویٹی کی حیثیت سے آگاہ رہیں۔ اگر آپ کو معلوم ہوتا ہے کہ آپ کو طویل عرصے سے کوئی کال یا ایس ایم ایس نوٹیفیکیشن نہیں مل رہا ہے، تو کچھ غلط ہو سکتا ہے۔ ایسی صورت حال میں، آپ کو موبائل آپریٹر سے پوچھ گچھ کرنی چاہیے تاکہ یہ یقینی بنایا جا سکے کہ آپ دھوکہ دہی کا شکار تو نہیں ہوئے ہیں۔

      2- کچھ موبائل نیٹ ورک آپریٹرز صارفین کو سم کی تبدیلی کے بارے میں آگاہ کرنے کے لیے SMS بھیجتے ہیں۔ جس کا مطلب ہے کہ آپ کارروائی کر سکتے ہیں اور اس فراڈ کو ہونے سے روک سکتے ہیں۔ اس کے لیے آپ کو فوری طور پر اپنے موبائل آپریٹر سے رابطہ کرنا ہوگا۔

      3- آپ کے فون پر مسلسل نامعلوم کالز کی صورت میں، اپنے فون کو بند نہ کریں، صرف ان کا جواب نہ دیں۔ یہ آپ کو اپنے فون کو آف یا سائلنٹ کرنے کے لیے دھوکہ دینے کی ایک چال ہو سکتی ہے تاکہ آپ کو معلوم نہ ہو کہ آپ کے فون کی کنیکٹیویٹی کے ساتھ چھیڑ چھاڑ کی گئی ہے۔

      4- الرٹ کے لیے رجسٹر کریں، تاکہ آپ کے بینک اکاؤنٹ میں کوئی سرگرمی ہونے کی صورت میں آپ کو الرٹ کیا جائے۔

      5- ہمیشہ اپنے بینک اسٹیٹمنٹس اور آن لائن بینکنگ لین دین کی تاریخ کو باقاعدگی سے چیک کریں تاکہ آپ کو کسی بھی گڑبڑی کی نشاندہی کرنے میں مدد ملے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: