உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    RBI: سوورین گولڈ بانڈ اسکیم کے تحت سیریز X کا آج آغاز، قیمت 5,109 روپے فی گرام مقرر، جانیے مکمل تفصیلات

    تصویر: cnbctv18

    تصویر: cnbctv18

    اس اسکیم کو نومبر 2015 میں شروع کیا گیا تھا جس کا مقصد فزیکل سونے کی طلب کو کم کرنا اور گھریلو بچت کے ایک حصے کو مالی بچت میں منتقل کرنا ہے۔ بانڈ کی قیمت ہندوستانی روپے میں 999 خالص سونے کی بند قیمت کی سادہ اوسط کی بنیاد پر طے کی جاتی ہے۔

    • Share this:
      ریزرو بینک آف انڈیا (RBI) نے کہا کہ سوورین گولڈ بانڈ اسکیم 22-2021 کی اگلی قسط کے لیے جاری کردہ قیمت آج سے پانچ دنوں کے لیے سبسکرپشن کے لیے شروع ہوگئی ہے۔ فی گرام سونے کی قیمت 5,109 روپے مقرر کی گئی ہے۔ سوورین گولڈ بانڈ اسکیم 22-2021 سیریز X آج سے یعنی 28 فروری سے 4 مارچ تک کی مدت کے لیے سبسکرپشن کے لیے کھلی رہے گی۔

      مرکزی بینک نے ایک بیان میں کہا کہ بانڈ کی برائے نام قیمت 5,109 روپیے ہیں۔ حکومت ہند نے آر بی آئی کے ساتھ مشاورت سے آن لائن درخواست دینے والے سرمایہ کاروں کو 50 روپے فی گرام کی رعایت دینے کا فیصلہ کیا ہے اور درخواست کے خلاف ادائیگی ڈیجیٹل موڈ کے ذریعے کی جاتی ہے۔

      ریزرو بینک آف انڈیا نے کہا کہ ایسے سرمایہ کاروں کے لیے گولڈ بانڈ کی ایشو قیمت 5,059 روپے فی گرام سونے کی ہوگی۔ یہ سیریز IX کی ایشو پرائس 10 تا 14 جنوری کے دوران سبسکرپشن کے لیے کھلی۔ آر بی آئی حکومت ہند کی جانب سے بانڈز جاری کرتا ہے۔ بانڈز بینکوں اسٹاک ہولڈنگ کارپوریشن آف انڈیا لمیٹڈ (SHCIL)، نامزد پوسٹ آفس، اور تسلیم شدہ اسٹاک ایکسچینجز - نیشنل اسٹاک ایکسچینج آف انڈیا لمیٹڈ اور بامبے اسٹاک ایکسچینج لمیٹڈ کے ذریعے فروخت کیے جائیں گے۔


      اس اسکیم کو نومبر 2015 میں شروع کیا گیا تھا جس کا مقصد فزیکل سونے کی طلب کو کم کرنا اور گھریلو بچت کے ایک حصے کو مالی بچت میں منتقل کرنا ہے۔ بانڈ کی قیمت ہندوستانی روپے میں 999 خالص سونے کی بند قیمت کی سادہ اوسط کی بنیاد پر طے کی جاتی ہے، جسے انڈیا بلین اینڈ جیولرز ایسوسی ایشن لمیٹڈ نے رکنیت کی مدت سے پہلے کے ہفتے کے آخری 3 کام کے دنوں کے لیے شائع کیا تھا۔

      بانڈز کو 1 گرام کی بنیادی اکائی کے ساتھ سونے کے گرام (s) کے ضربوں میں تقسیم کیا جاتا ہے۔ بانڈ کی مدت 8 سال کی مدت کے لیے ہوگی جس میں پانچویں سال کے بعد اگلی سود کی ادائیگی کی تاریخوں پر استعمال کیا جائے گا۔ کم از کم قابل اجازت سرمایہ کاری 1 گرام سونا ہے۔ سبسکرپشن کی زیادہ سے زیادہ حد افراد کے لیے 4 کلو، HUFs کے لیے 4 کلو، اور ٹرسٹ اور اسی طرح کے اداروں کے لیے 20 کلوگرام فی مالیاتی (اپریل تا مارچ) ہے۔

      اپنے گاہک کو جاننے والے (KYC) کے اصول وہی ہیں جو جسمانی سونے کی خریداری کے لیے ہیں۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: