உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Telangana: الیکٹرک اسکوٹر کی بیٹری پھٹنے سے 80 سالہ شخص کی موت، چار افراد زخمی

    دریں اثنا Pure EV  نے اس واقعے پر افسوس کا اظہار کیا

    دریں اثنا Pure EV نے اس واقعے پر افسوس کا اظہار کیا

    متوفی کی شناخت بی راما سوامی کے طور پر ہوئی ہے۔ پولیس نے بتایا کہ اس کا بیٹا بی پرکاش، ایک درزی، ایک سال سے ای وی اسکوٹر استعمال کر رہا تھا۔ نظام آباد کے اسسٹنٹ کمشنر آف پولیس وینکٹیشورلو نے میڈیا کو بتایا کہ انڈین پینل کوڈ کے تحت حیدرآباد میں قائم اسٹارٹ اپ کے خلاف مقدمہ درج کیا گیا ہے۔

    • Share this:
      پولیس نے بتایا کہ تلنگانہ کے ضلع نظام آباد (Telangana’s Nizamabad district) میں بدھ کے روز اپنے گھر میں چارج ہونے کے دوران الیکٹرک اسکوٹر (electric scooter) کی بیٹری پھٹنے سے ایک 80 سالہ شخص کی موت ہو گئی اور اس کے خاندان کے چار دیگر افراد جھلس کر زخمی ہو گئے۔

      متوفی کی شناخت بی راما سوامی کے طور پر ہوئی ہے۔ پولیس نے بتایا کہ اس کا بیٹا بی پرکاش، ایک درزی، ایک سال سے ای وی اسکوٹر استعمال کر رہا تھا۔ نظام آباد کے اسسٹنٹ کمشنر آف پولیس وینکٹیشورلو نے میڈیا کو بتایا کہ انڈین پینل کوڈ (IPC) سیکشن 304A (لاپرواہی کی وجہ سے موت کا سبب بننا) کے تحت حیدرآباد میں قائم اسٹارٹ اپ Pure EV کے خلاف مقدمہ درج کیا گیا ہے۔ جس نے اسکوٹر اور ڈیلر تیار کیا تھا۔

      مزید پڑھیں: Jobs in Telangana: تلنگانہ میں 80 ہزار نئی نوکریوں کا اعلان، لیکن پہلے سے وعدہ شدہ اردو کی 558 ملازمتیں ہنوز خالی!

      تھری ٹاؤن پولیس اسٹیشن کے سب انسپکٹر سائی ناتھ کے بیان کے مطابق پرکاش نے اسکوٹر سے بیٹری نکالی اور اسے 12.30 بجے کے قریب چارج کرنے کے لیے رکھ دیا۔ اس کے والد راماسوامی، ماں کملما اور بیٹا کلیان کمرے میں سو رہے تھے جب مبینہ طور پر صبح 4 بجے کے قریب بیٹری پھٹ گئی جس سے وہ زخمی ہو گئے۔ پولیس کے مطابق، پرکاش اور اس کی بیوی کرشناوینی کو بھی شعلوں سے لڑتے ہوئے معمولی چوٹیں آئیں۔

      پولیس نے بتایا کہ زخمیوں کا پرائیویٹ اسپتال میں علاج چل رہا تھا، رامسوامی کی حالت مزید بگڑ گئی اور وہ زخموں کی تاب نہ لاتے ہوئے چل بسے جب کہ انہیں بہتر علاج کے لیے حیدرآباد منتقل کیا گیا۔دریں اثنا، Pure EV نے اس واقعے پر افسوس کا اظہار کیا اور جمعرات کو ایک بیان جاری کرتے ہوئے کہا کہ وہ مقامی تفتیشی ایجنسیوں کے ساتھ مکمل تعاون کر رہا ہے۔ اس نے کہا کہ اس نے اپنے ڈیلر کو شکایت کنندہ سے واقعہ کے بارے میں مکمل تفصیلات حاصل کرنے کی ہدایت کی ہے۔

      ۔ Pure EV کے ذرائع نے کہا کہ ہمارے کسٹمر ڈیٹا بیس سے ہمارے پاس میڈیا میں حوالہ کردہ صارف کے ذریعہ فروخت یا خدمات حاصل کرنے کا کوئی ریکارڈ نہیں ہے۔ ہمارا ڈیلر اس بات کی کھوج کر رہا ہے کہ آیا گاڑی ہمارے پہلے خریداروں میں سے کسی سے سیکنڈ ہینڈ سیل کے ذریعے خریدی گئی تھی،"

       
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: