ہوم » نیوز » وطن نامہ

خواتین کی پُرکشش ناف مردوں کو اپنی جانب کرتی ہے جاذب

یقینی طور پر ناف جسم کا سب سے اہم جسمانی کشش پیدا کرنے والا حصہ ہے۔ کسی خاتون سے جاذب ہوئے مرد کے لئے اس کی ناف نظر آنا بہت زیادہ پُرکشش ہو سکتا ہے۔ یہ خواتین کے اعضا کے گھماو اور اس کی کمر کو دکھاتا ہے اور اس کے کولہوں کو خاص طور پر جاذب نظر بنا کر اس کی زرخیزی کا اشارہ دیتا ہے۔

  • Share this:
خواتین کی پُرکشش ناف مردوں کو اپنی جانب کرتی ہے جاذب
خواتین کی نابھی ہوتی ہے پُرکشش، مردوں کو کرتی ہے جاذب

سوال نمبر: 3- میں خواتین کی ناف کی طرف متوجہ ہوتا ہوں۔ مجھے اس سے کوئی نقصان نہیں ہوتا، لیکن یہ تصور کرنے کی طرح ہے۔ اور کچھ خواتین اسے تعریف کے طور پر بھی لیتی ہیں۔ میں غیر شادی شدہ ہوں اور کیا مجھے مستقبل میں اپنی ہونے والی بیوی کو یہ بات بتانی چاہئے؟ یا اس بات کو بتانے کا کوئی اور طریقہ ہے۔


جواب: ہم سب نے بالی ووڈ فلموں میں یہ نظارہ دیکھا ہی ہوگا، جب خوبصورت ساڑی میں لپٹی ایک خاتون پنکھے کے سامنے بیٹھی ہوتی ہے، ایک مداح کے سامنے اپنے خود کے پیشے کو دھیان میں رکھتے ہوئے اور اس پنکھے کی ہوا ہلکے سے اس کی ساڑی کے پلو اڑاتی ہے اور اس کی ناف دکھائی دیتی ہے۔ یقینی طور پر کیمرا اس پر زوم ہوتا ہے اور بڑے ہی دلکش طریقے سے اسے فریم میں لیتا ہے۔ نہ صرف بالی ووڈ فلموں میں بلکہ تاریخی طور پر سبھی تہذیب میں بیلی بٹن یا ناف کو ہمیشہ سے جسم کے اندرونی حصہ کو بیتاب کرنے والا حصہ مانا جاتا ہے۔ ذرا بیلی ڈانسر پر نگاہ ڈالئے اور ان کا نابھی چھدوانے کا شوق دیکھئے۔


یقینی طور پر ناف جسم کا سب سے اہم جسمانی کشش پیدا کرنے والا حصہ ہے۔ کسی خاتون سے جاذب ہوئے مرد کے لئے اس کی ناف نظر آنا بہت زیادہ پُرکشش ہو سکتا ہے۔ یہ خواتین کے اعضا کے گھماو اور اس کی کمر کو دکھاتا ہے اور اس کے کولہوں کو خاص طور پر جاذب نظر بنا کر اس کی زرخیزی کا اشارہ دیتا ہے۔ اس کے لئے پُرکشش محسوس کرنا پوری طرح معمول کے مطابق ہے۔ اصل میں کشش پیدا کرنے والی چیزوں میں ناف سب سے زیادہ جنسی میلان سمجھی جاتی ہے۔ سال 2012 میں گوگل پر سب سے زیادہ تلاش کی جانے والی دوسری جنسی میلان تھی۔


اگر پہلی ہی ملاقات میں آپ کسی خاتون سے کہیں گے کہ آپ ناف سے بہت پُرکشش ہیں تو یقیناً ہی یہ بہت عجیب اور خراب ہوگا، لیکن پھر بھی، آپ کو کوئی بھی ایسا کرنے سے نہیں روک سکتا، جب یہ بات آپ اسے سیکس کے دوران یا اس سے جڑی باتیں کرتے وقت بتاتے ہیں۔

دراصل ایک بہت طاقتور پُرکشش حصے کے طور پر ناف جسم کے دیگر حصوں کے مقابلے میں بہت حساس ہے۔ یہ انہیں ٹشو سے بنا ہے، جس سے تخلیقی طور پر بنے ہوتے ہیں اور ناف پرسنسنی بہت ہی تیز اور سیکس کے جذبے کو جگانے والی ہوتی ہے۔ اسے چھونا، بوسہ دینا، چاٹنا، سبھی کچھ سنسنی پیدا کرتے ہیں، جو سیکس سے پہلے کئے جانے والے فورپلے میں بہت اہم کردار نبھاتے ہیں۔ چونکہ یہ مثانے اور اندام نہانی کے مابین ہوتی ہے، جہاں ایسی نس ہوتی ہے، جو اندام نہانی کو تیز کرتا ہے۔ یہاں پیدا ہوئی سنسنی اندام نہانی میں محسوس ہوتی ہے۔ پھر بھی، یہاں اتنی گدگدی بھی نہیں ہونی چاہئے کہ سیکس پارٹنر کا سیکس سے دھیان ہٹ جائے۔ جب تک ناف کے تئیں آپ کی جاذبیت بے قابو یا بے چین کرنے والا نہیں ہے، آپ کو سیکس کے احساس کے بارے میں فکر کرنے کی کوئی بات نہیں ہے۔ دراصل، ایک ایسے پارٹنر کے ساتھ جو اس کے لئے راضی ہو، آپ اس افروڈیسیاک حصے کے بارے میں مزید معلومات حاصل کرسکتے ہیں۔ آپ اور آپ کا ساتھی اور بھی نئی دلچسپی کی تلاش کرستکا ہے۔
Published by: Nisar Ahmad
First published: Nov 19, 2020 06:52 PM IST
corona virus btn
corona virus btn
Loading