உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Tomato Fever: ٹماٹو فیورنےکیرالہ کواپنی لپیٹ میں لےلیا! 80سےزیادہ بچےمتاثر، کیاہےیہ؟ جانیےتفصیلات

     Tomato Fever سے ہاتھ، پاؤں اور منہ کی بیماری لاحق ہورہی ہے۔

    Tomato Fever سے ہاتھ، پاؤں اور منہ کی بیماری لاحق ہورہی ہے۔

    کیرالہ کی وزیر صحت وینا جارج کے ایک بیان کے مطابق احتیاط کی جانی چاہیے تاکہ یہ بیماری دوسرے بچوں میں نہ پھیلے۔ ہاتھ، پاؤں اور منہ کی بیماری یعنی HFMD انتہائی متعدی ہے۔ یہ فلو تھوک، بلغم اور چھالوں سے نکلنے والے سیال کے ساتھ براہ راست کسی متاثرہ شخصں کے رابطے سے پھیلتا ہے۔

    • Share this:
      کیرالہ (Kerala) میں ٹماٹر نامی بخار یعنی Tomato Fever کے 80 سے زیادہ کیس رپورٹ ہوئے ہیں۔ ٹماٹو فیور کی وجہ سے چھوٹے بچوں متاثر ہونے کے بعد والدین پریشانی کا سامنا کر رہے ہے۔ اسے ہاتھ، پاؤں اور منہ کی بیماری (Hand, Foot & Mouth Disease) بھی کہا جاتا ہے۔ یہ ایک پراسرار وائرل فلو ہے۔ جس کی علامات چکن گونیا سے ملتی جلتی ہیں۔

       

      اس فلو کا نام سرخ چھالوں کی وجہ سے پڑا ہے۔ اس کی وجہ سے کوئمبٹور میں بھی حکام نے الرٹ جاری کردیا ہے۔ تامل ناڈو-کیرالہ سرحد (Tamil Nadu-Kerala border) پر تعینات اہلکاروں کی ایک ٹیم پڑوسی ریاست سے آنے والے لوگوں کی اسکریننگ کر رہی ہے۔ کرناٹک میں بھی چوکسی بڑھا دی گئی ہے۔ صحت کے عہدیداروں نے او پی ڈی خدمات کی لاگت کو برقرار رکھا ہے۔

      اسی دوران متعدد ریاستیں چوکسی بڑھا رہی ہیں۔ یہ بخار کا کیا مطلب ہے، اس کی علامات کیا ہیں؟ اورکیا اس کا علاج دستیاب ہے۔

      ٹماٹو فیور کیا ہے؟

      ٹماٹو فیور ایک فلو ہے۔ چ سال سے کم عمر کے بچوں کو متاثر کرتا ہے۔اسے اکثر غیر تشخیص شدہ بخار کہا جاتا ہے۔ فلو سے متاثرہ بچوں میں دانے سرخ چھالے، جلد کی جلن اور پانی کی کمی عام شکایات ہیں۔

      علامات کیا ہیں؟

      • چھالے

      • تھکاوٹ

      • جوڑوں کا درد

      • پیٹ میں درد

      • متلی

      • قے

      • اسہال

      • کھانسی

      • چھینک

      • ناک بہنا

      • تیز بخار

      • اور جسم میں درد


      بعض صورتوں میں اس سے ٹانگوں اور ہاتھوں کا رنگ بھی بدل سکتا ہے۔

      کیا یہ متعدی ہے؟

      ہر دوسرے فلو کی طرح ٹماٹو فیور بھی متعدی ہے اور اس کے پھیلاؤ کو روکنے کا واحد طریقہ متاثرہ بچے کو الگ تھلگ رکھنا ہے۔ بچوں کو فلو کی وجہ سے ہونے والے چھالوں کو کھرچنے سے روکنا ضروری ہے۔ مناسب آرام اور حفظان صحت کا بھی مشورہ دیا جاتا ہے۔ متاثرہ افراد کے ذریعے استعمال ہونے والے برتن، کپڑے اور دیگر اشیاء کو صاف کرنا ضروری ہے تاکہ فلو کو پھیلنے سے روکا جا سکے۔

      کیا علاج دستیاب ہے؟

      ٹماٹر بخار (ٹماٹو فیور) خود کو محدود کرنے والا فلو ہے، جس کا مطلب ہے کہ اگر مناسب امدادی دیکھ بھال فراہم کی جائے تو علامات وقت کے ساتھ ساتھ خود ہی ٹھیک ہو جاتی ہیں۔ سب سے اہم پہلو یہ ہے کہ بچے کو ہائیڈریٹ رکھا جائے اور اگر کوئی علامت ہو تو اس کے بارے میں ڈاکٹر سے باقاعدگی سے رابطے میں رہیں۔

      مزید پڑھیں: Saudi Aramco: سعودی آرامکونےایپل کوبھی پیچھےچھوڑدیا، دنیاکاسب سےقیمتی اسٹاک بننے کاملااعزاز

      کیرالہ میں کیا ہوا؟

      کیرالہ کی وزیر صحت وینا جارج کے ایک بیان کے مطابق احتیاط کی جانی چاہیے تاکہ یہ بیماری دوسرے بچوں میں نہ پھیلے۔ ہاتھ، پاؤں اور منہ کی بیماری یعنی HFMD انتہائی متعدی ہے۔ یہ فلو تھوک، بلغم اور چھالوں سے نکلنے والے سیال کے ساتھ براہ راست کسی متاثرہ شخصں کے رابطے سے پھیلتا ہے۔ جارج نے کہا کہ گھبرانے کی ضرورت نہیں ہے لیکن اس بیماری کو ابتدائی مرحلے میں ہی پہچاننے اور پیچیدگیوں سے بچنے کے لیے آگاہی کی ضرورت ہے۔

      مزید پڑھیں: Madhya Pradesh: بنارس گیان واپی مسجد کی طرزپر اجین میں بھی شروع ہوا مسجد کا تنازعہ، جانئے کیا ہے پورا معاملہ

      تمل ناڈو کے بارے میں کیا خبر ہے؟

      پڑوسی ریاست سے آنے والے لوگوں کی جانچ کے لیے ریونیو، صحت اور پولیس حکام کی ایک ٹیم تامل ناڈو-کیرالہ سرحد پر واقع والیار چیک پوسٹ پر تعینات کی گئی ہے۔ فلو کے بڑے پیمانے پر بچوں کو متاثر کرنے کے ساتھ، حکام ضلع بھر میں آنگن واڑی مراکز کی بھی اسکریننگ کر رہے ہیں اور اس عمل کو انجام دینے کے لیے ہیلتھ افسران کے ساتھ تقریباً 24 موبائل ٹیمیں تعینات کی گئی ہیں۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: