ہوم » نیوز » وطن نامہ

کنواری لڑکیوں کو سیکس کے بارے میں ٹھیک سے معلوم نہیں ہوتا، اس لئے ہوتی ہیں خوفزدہ

ہم تمام مردو خواتین سیکس کے عمل سے پہلی بارگزر چکے ہیں۔ ہم سبھی کو اس پہلےموقع کو لے کر تشویش ہوتی ہے۔ سیکس کا کوئی صحیح اور غلط طریقہ نہیں ہوتا ہے۔ اگر آپ دو بچوں کو جنگل میں چھوڑ دیں گے تو جب وہ جنسی طور پر بالغ ہوں گے تو وہ ایک دوسرے کو لطف دینے کا راستہ تلاش لیں گے۔

  • Share this:
کنواری لڑکیوں کو سیکس کے بارے میں ٹھیک سے معلوم نہیں ہوتا، اس لئے ہوتی ہیں خوفزدہ
کنواری لڑکیوں کو سیکس کے بارے میں ٹھیک سے معلوم نہیں ہوتا، اس لئے ہوتی ہیں خوفزدہ

میں ایک ورجن (virgin) ہوں اور سیکس کے بارے میں مجھے ٹھیک سے کچھ بھی پتہ نہیں ہے اور سیکس سے مجھے ڈر لگتا ہے۔


آپ پہلی ایسی خاتون نہیں ہیں، جسے اس بات کا ڈر ہے۔ ہم سبھی لوگ اس سے گزر چکے ہیں۔ تمام مرد اور خواتین۔ ہم سبھی کو اس پہلے موقع کو لے کر تشویش ہوتی ہے۔ سیکس کا کوئی صحیح اور غلط طریقہ نہیں ہوتا ہے۔ اگر آپ دو بچوں کو جنگل میں چھوڑ دیں گے تو جب وہ جنسی طور پر بالغ ہوں گے تو وہ ایک دوسرے کو لطف دینے کا راستہ تلاش لیں گے۔ ہمارے جسم کے دیگر سبھی بائیو سرگرمیوں کی طرح ہی ہمارا جسم یہ سمجھ لیتا ہے کہ کون سی بات اسے صحیح لگتی ہے، کیا کرنا ہے اور کیسے لطف حاصل کرنا ہے۔ سیکس کا کوئی ایک اسکرپٹ نہیں ہے، کوئی ضابطہ یا اس کی کوئی گائڈ بک نہیں ہے، لیکن اس کے بارے میں کچھ باتوں کو جاننے سے مدد ملتی ہے اور اس سے ہمیں ہمارے کچھ خوف اور عدم تحفظ سے آزادی پانے میں مدد ملتی ہے۔


پورن جھوٹ ہے! چونکہ ہم میں سے بیشتر لوگوں کا سیکس سے تعارف پورن کے ذریعہ سے ہوتا ہے، تو ہم سب سے پہلے اسے ہی اپنے من سے نکال دیں۔ پورن کے ویڈیو میں جو لوگ نظر آتے ہیں وہ اسی کام کے لئے ٹرینڈ کئے جاتے ہیں اور ان کاموں کو کرنے میں انہیں مہارت حاصل ہوتی ہے اور یہ بھی کہ وہ کسی اور کے اسکرپٹ پر یہ کرتب دکھاتے ہیں، اپنی مرضی سے نہیں، جیسے فلم کی شوٹنگ میں کچھ ناپسندیدہ (unwanted) مناظر کو کاٹ دیا جاتا ہے، انہیں دوبارہ شوٹ کیا جاتا ہے، اس میں بریکس ہوتے ہیں، اسپیشل افیکٹ ڈالے جاتے ہیں اور اس کی بڑے پیمانے پر ایڈیٹنگ ہوتی ہے ویسے ہی ان پورن ویڈیو میں بھی ہوتا ہے۔ یہ حقیقی سیکس کی طرح نہیں ہوتا۔ آپ کو سیکس کے 50 الگ الگ طرح کے پوزیشن جاننے کی ضرورت نہیں ہے تاکہ آپ اپنی ٹانگ کو اپنے سرتک اٹھاسکیں یا آپ کے مرد پارٹنر کا لنگ ایسا ہو کہ اس کا جوش کبھی ختم ہی نہ ہو۔ اپنے پارٹنر سے اس طرح کی امید بھی نہیں رکھئے، وہ پیشہ ور پورن اسٹار نہیں ہیں۔ وہ آپ ہی کی طرح ہیں، اس لئے آپ اپنے سبھی پورن ویڈیو کو بھول جائیے اور پہلی بار سیکس کا لطف اٹھانے کے لئے خود کو تیار کیجئے۔


ضروری نہیں ہے کہ آپ پہلا سیکس درد بھرا ہوگا یا اس میں خون نکلے گا۔ ہیمن کا زوال کنواری (virginity) کو ثابت کرنے کا قابل اعتماد اشارے نہیں ہے۔ بہت خواتین میں ہائمن بہت پہلے کسی کام یا جسمانی سرگرمی جیسے سائیکل چلانے یا دوڑنے کے دوران ہی ٹوٹ چکا ہوتا ہے، اس لئے بیشتر خواتین میں پہلی بار سیکس کے دوران خون نہیں نکلتا ہے۔ اور اگر آپ کا ہائمن ٹوٹا نہیں ہے تو بھی یہ بہت ہی پتلی پرت ہوتی ہے اور اگر خون نکلتا بھی ہے تو ہوسکتاہ ے کہ ایک دو چھوٹی بوند ہی نکلے، جہاں تک درد کی بات ہے، تو ہاں، دخول (penetration) کے دوران شروع کے کچھ سیکنڈ میں تھوڑا درد یا تھوڑی بے چینی ہوسکتی ہے، لیکن اس سے آسانی سے بچا جاسکتا ہے۔ آپ سیکس سے پہلے فورپلے کریں۔ اس سے اندام نہانی کا تناو ختم ہوجاتا ہے، وہ تھوڑا پھیل جاتا ہے اور زیادہ ایکسائیٹیڈ ہونے پر اس میں خارج ہونے والے مادے کی وجہ سے چکنا ہو جاتا ہے۔ اسی طرح مقعد جنسی کے لئے اچھی کوالٹی کے لیوب کا استعمال کریں جو کہ آپ کو آسانی سے کسی دوکان میں یا آن لائن مل سکتا ہے۔ اپنے پارٹنر سے کہئے کہ وہ اندر داخل (penetration) کرنے سے پہلے آپ کو پوری طرح ایکسائیٹیڈ کریں، اسے دھیرے سے داخل (penetrate) کرنے کو کہئے اور بتائیے کہ وہ بعد میں رفتار بڑھائیں۔ شروع میں داخل کرنے سے پہلے ایک دوسرے کو زیادہ kiss کریں اور دوسری طرح کی جنسی سرگرمیاں کریں، جس سے آپ کو درد محسوس نہیں ہوگا۔

محفوظ رہیں، یہ ضروری ہے، صرف اس لئے نہیں کہ آپ پہلی بار یہ کر رہے ہیں بلکہ کسی بھی طرح کی جنسی سرگرمی کے دوران حفاظتی طریقہ اپنائیں۔ محفوظ جنسی تعلقات کے بارے میں پڑھئے اور مناسب مانع حمل کا استعمال کیجئے۔ کنڈوم سب سے بہتر ہے کیونکہ یہ آپ کو سیکس کے ذریعہ ہونے والے انفیکشن سے بھی بچاتا ہے۔ اپنے پہلے جنسی تعلقات کے دوران جو غلطی عموماً لوگ کرتے ہیں وہ ہے ضرورت سے زیادہ محتاط ہونا اور ایک ہی بار میں دو کنڈوم کا استعمال کرتے ہیں۔ دونوں کنڈوم میں آپس میں رگڑ کھانے کی وجہ سے وہ پھٹ سکتے ہیں، اس لئے ایک ہی کنڈوم مناسب اور محفوظ ہے۔ اگر آپ کوئی چکنا کرنے والا (lubricant) کا استعمال کرنے کے بارے میں سوچ رہے ہیں تو لیوب کا استعمال کریں، جو اسی کام کے لئے ہوتا ہے۔ اس کے بدلے بچوں کے تیل یا کسی اور چیز کے استعمال سے کنڈوم پھٹ سکتا ہے۔

https://urdu.news18.com/news/nation/despite-the-fact-that-the-body-is-white-the-blackening-of-this-part-of-the-body-is-not-a-problem-swpb-ns-336765.html

اس میں من لگائیں اور اس لمحے کا لطف اٹھائیں۔ اپنے لئے کوئی ایسا ہدف طے نہیں کریں، جو کہ مشکل بھرا ہے اور جسے پورا نہیں کیا جاسکتا ہے۔ آپ کا جوش کافی دیر تک بنا نہیں رہ سکتا ہے یا ہوسکتا ہے کہ آپ کا اندام نہانی زیادہ دیر تک نرم نہیں رہے۔ یہ آپ کا پہلا موقع ہے اور آپ کو کسی کو کچھ ثابت نہیں کرنا ہے۔ اگر آپ کوئی اضافی دباو لیں گے تو یہ تجربہ بے کار ثابت ہوگا۔ اس لئے جلدبازی نہ کریں۔ آسانی سے سارا کام کریں، جو اچھا لگے وہ کیجئے، ایک دوسرے کی ضرورت پر دھیان لگائیں اور ایک دوسرے کو بتائیں۔ اگر آپ کا پارٹنر کچھ ایسا کر رہا ہے، جس سے آپ کو تکلیف یا پریشانی ہو رہی ہے یا پھر آپ کی بات نہیں بن رہی ہے تو اپنے پارٹنر کو یہ بتائیں۔ اگر یہ آپ کو اچھا لگ رہا ہے تو اسے یہ کہتے رہنے کے لئے کہیں۔ کچھ بھی بتانے میں شرم محسوس نہ کریں اور اس میں اپنا من لگائیں۔ اس سے آپ اس لمحے کا لطف اٹھا پائیں گے اور اگر کچھ ٹھیک نہیں ہو رہا ہے تو اس کو دور بھی کرپائیں گے۔ پھر، اگر آپ نامناسب امید کرتے ہیں تو جب آپ پیچھے کی باتوں کو یاد کریں گے تو آپ کا یہ پہلا تجربہ اس بات کا نہیں ہوگا کہ اس دن کیا ہوا بلکہ اس دن آپ کیا نہیں کرپائے۔
Published by: Nisar Ahmad
First published: Jan 12, 2021 11:52 PM IST
corona virus btn
corona virus btn
Loading