உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    UAE: نائب صدرایم وینکیانائیڈوکا دورہ امارات، شیخ خلیفہ کےسانحہ ارتحال پراظہار تعزیت

    ’متحدہ عرب امارات میں بڑی ہندوستانی برادری کا غیر معمولی خیال رکھا جاتا ہے‘

    ’متحدہ عرب امارات میں بڑی ہندوستانی برادری کا غیر معمولی خیال رکھا جاتا ہے‘

    صدر رام ناتھ کووند اور وزیر اعظم نریندر مودی نے جمعہ کو شیخ خلیفہ کے انتقال پر تعزیت کا اظہار کیا۔ وزیر خارجہ ایس جے شنکر نے ہفتہ کو نئی دہلی میں متحدہ عرب امارات کے سفارت خانے کا دورہ کیا تاکہ ہندوستان کی جانب سے تعزیت پیش کی جا سکے۔

    • Share this:
      وزارت خارجہ (MEA) نے کہا کہ خیرسگالی کے اظہار میں نائب صدر ایم وینکیا نائیڈو (Vice President M Venkaiah Naidu) اتوار کے روز متحدہ عرب امارات کا دورہ کریں گے تاکہ شیخ خلیفہ بن زید النہیان (Sheikh Khalifa Bin Zayed Al Nahyan) کے انتقال پر ہندوستان کی تعزیت پیش کریں۔

      خلیجی ملک کے صدر شیخ خلیفہ بن زید النہیان کئی سال تک بیماری سے لڑنے کے بعد جمعہ کو انتقال کر گئے۔ وزارت خارجہ نے ایک بیان میں کہا کہ نائب صدر ایم وینکیا نائیڈو متحدہ عرب امارات کے صدر اور ابوظہبی کے حکمران شیخ خلیفہ بن زید النہیان کے افسوسناک انتقال پر حکومت ہند کی جانب سے یو اے ای کی قیادت کو تعزیت پیش کرنے کے لیے 15 مئی کو یو اے ای کا دورہ کریں گے۔

      صدر رام ناتھ کووند اور وزیر اعظم نریندر مودی نے جمعہ کو شیخ خلیفہ کے انتقال پر تعزیت کا اظہار کیا۔ وزیر خارجہ ایس جے شنکر نے ہفتہ کو نئی دہلی میں متحدہ عرب امارات کے سفارت خانے کا دورہ کیا تاکہ ہندوستان کی جانب سے تعزیت پیش کی جا سکے۔ جے شنکر نے ٹویٹ کیا کہ متحدہ عرب امارات کے سفارت خانے میں تعزیتی کتاب پر دستخط کیے، متحدہ عرب امارات کے آنجہانی صدر ایچ ایچ شیخ خلیفہ بن زاید النہیان کے انتقال پر اپنے گہرے تعزیت کا اظہار کرتے ہوئے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Green Hydrogen Mission:مستقبل کے ایندھن ہائیڈروجن سے ہندوستان کی ہوگی اونچی پرواز

      ہندوستان میں شیخ خلیفہ کے احترام میں ہفتہ کو قومی سوگ کا دن منایا گیا۔ وزارت خارجہ کے مطابق شیخ خلیفہ بن زاید النہیان کی قیادت میں ہندوستان اور متحدہ عرب امارات کے تعلقات دونوں ممالک کے عوام کے باہمی فائدے کے لیے کافی حد تک بہتر ہوئے۔ انہوں نے متحدہ عرب امارات میں بڑی ہندوستانی برادری کا غیر معمولی خیال رکھا، جنہوں نے انہیں بہت عزت بخشی۔

      مزید پڑھیں: National Education Policy:قومی تعلیمی پالیسی کی تقریباً 200 سفارشوں پر اسی سال ہوگا عمل



      اس نے کہا کہ دونوں ممالک نئے اور متنوع شعبوں میں اپنے تاریخی اور جامع تزویراتی تعلقات کو آگے بڑھانا جاری رکھیں گے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: