உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Weather News: شدید بارش کے بعد بنگلورو میں مشکلات کا سامنا، شہر میں اورنج الرٹ جاری

    بارش کی وجہ سے عوام کو مشکلات کاسامنا ہے۔

    بارش کی وجہ سے عوام کو مشکلات کاسامنا ہے۔

    دریں اثنا ہریانہ اور پنجاب میں منگل کو گرم موسم برقرار رہا اور زیادہ تر مقامات پر زیادہ سے زیادہ درجہ حرارت معمول کی حد سے زیادہ رہا۔ محکمہ موسمیات کے مطابق، ہریانہ کا گروگرام 44.5 ڈگری سیلسیس کے ساتھ سب سے گرم مقام تھا۔

    • Share this:
      ویدر نیوز لائیو اپڈیٹس (Weather News LIVE Updates): کرناٹک میں مسلسل بارش کی وجہ سے بنگلورو کے مختلف حصوں میں پانی بھر گیا ہے۔ ہندوستان کے محکمہ موسمیات (IMD) نے بدھ اور جمعرات کو ساحلی کرناٹک کے تمام اضلاع میں اورنج اور ریڈ الرٹ (بھاری سے بہت زیادہ بارش) کا اعلان کیا ہے۔ این ڈی ٹی وی کی رپورٹ کے مطابق، کل رات شدید بارش کے بعد بنگلورو میں کاویری پائپ لائن کے کام کی جگہ پر دو مزدور مردہ پائے گئے۔

      جیسے ہی سیلاب کا پانی آسام کے تازہ علاقوں میں داخل ہوا، گزشتہ روز سے متاثرہ افراد کی تعداد دوگنی ہو کر چار لاکھ سے زیادہ ہو گئی ہے، جب کہ اس آفت کی وجہ سے مزید تین افراد کی موت ہو گئی ہے، یہ تعداد آٹھ ہو گئی، ایک سرکاری بلیٹن نے منگل کو کہا۔ مسلسل بارش کی وجہ سے لینڈ سلائیڈنگ نے آسام کے باراک وادی اور دیما ہساو ضلع اور پڑوسی ریاستوں تریپورہ، میزورم اور منی پور سے ریل اور سڑک کا رابطہ منقطع کر دیا۔ لینڈ سلائیڈنگ نے اروناچل پردیش اور میگھالیہ میں تباہی مچا دی، کئی علاقوں میں سڑکوں کا رابطہ بھی منقطع ہوگیا۔

      آسام اسٹیٹ ڈیزاسٹر مینجمنٹ اتھارٹی (اے ایس ڈی ایم اے) کے بلیٹن میں کہا گیا ہے کہ پیر کو 20 اضلاع میں 1,97,248 سے متاثرہ افراد کی تعداد 26 اضلاع میں 4,03,352 تک پہنچ گئی ہے۔ کیچھر سب سے زیادہ متاثرہ ضلع ہے جہاں 96,697 لوگ متاثر ہوئے ہیں جبکہ بالترتیب 88,420 اور 58,975 لوگ سیلاب کی زد میں ہیں۔

      دہلی والوں کو اگلے چند دنوں تک چلچلاتی گرمی سے راحت ملنے کی امید ہے کیونکہ آئی ایم ڈی نے پیر سے شروع ہونے والے اگلے تین سے چار دنوں میں درجہ حرارت میں کمی کی پیش گوئی کی ہے۔ اتوار کو زیادہ سے زیادہ درجہ حرارت قومی راجدھانی کے کئی حصوں میں 49 ڈگری سیلسیس تک پہنچ گیا کیونکہ شدید گرمی کی لہر نے شمالی ہندوستان کو اپنی لپیٹ میں لے لیا۔
      آئی ایم ڈی نے منگل کو ایک تازہ ہیٹ ویو کے بارے میں خبردار کیا ہے جس کا جمعرات سے شمال مغربی اور وسطی ہندوستان کے بڑے حصوں کو متاثر کرنے کا امکان ہے۔

      دریں اثنا ہریانہ اور پنجاب میں منگل کو گرم موسم برقرار رہا اور زیادہ تر مقامات پر زیادہ سے زیادہ درجہ حرارت معمول کی حد سے زیادہ رہا۔ محکمہ موسمیات کے مطابق، ہریانہ کا گروگرام 44.5 ڈگری سیلسیس کے ساتھ سب سے گرم مقام تھا۔

      موسم کی تازہ ترین اپڈیٹس یہ ہیں:

      • بنگلورو میں مسلسل بارش سے شہر کے کئی حصوں میں پانی جمع ہو گیا ہے۔

      مزید ٖڑھیں: Wheat Export Ban:گیہوں کی برآمدات کھولنے کےلئے ہندوستان پر بڑھا دباؤ، یوروپ کے بعد امریکہ نے بھی کی درخواست

      • اگرتلہ میں ایک اہلکار نے پی ٹی آئی کو بتایا کہ تریپورہ حکومت آسام سے سڑک کے ذریعے ضروری اشیاء کی سپلائی کے لیے ایک ہنگامی منصوبہ تیار کر رہی ہے کیونکہ پڑوسی ریاست میں لینڈ سلائیڈنگ سے متاثر ہونے والے ریلوے نیٹ ورک کی بحالی میں کم از کم دو ماہ لگیں گے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      اقتصادی ترقی کی راہ پر مسلسل گامزن ہندوستان، GST سے ہونے والی آمدنی کا بڑھ رہا ہے دائرہ

      • تریپورہ کے محکمہ خوراک اور شہری سپلائی کے ایڈیشنل سکریٹری تپن کمار داس نے کہا کہ ابھی تک تریپورہ میں ضروری اشیاء اور ایندھن کی "کوئی کمی" نہیں ہے لیکن اگر ٹرین خدمات کی معطلی طویل عرصے تک جاری رہتی ہے، تو اس سے ریاست کو معمول کی سپلائی متاثر ہوگی،
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: