உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    ’Vision India@2047’منصوبے کی تشکیل، وزیراعظم نریندر مودی کی نئی پہل، یہ ہیں تفصیلات

    PM Modi نے کہا- ہندوستان دوسروں کے نقصان کی قیمت پر اپنی ترقی کا خواب نہیں دیکھتا

    PM Modi نے کہا- ہندوستان دوسروں کے نقصان کی قیمت پر اپنی ترقی کا خواب نہیں دیکھتا

    ان تینوں ممالک کے ساتھ ساتھ آسٹریلیا، فرانس، مراکش اور گیمبیا کے ساتھ وقتی تعاون کی توقع کی جاتی ہے تاکہ دوسرے ممالک میں انتظامی اصلاحات کے کچھ بہترین طریقوں کو شامل کرنے کے مقصد کا جائزہ لیا جا سکے۔

    • Share this:
      نیوکلئس ٹیمیں جن میں 40 نوجوان ایوارڈ یافتہ سرکاری ملازمین، سیڈ اسٹیج، نوجوان کاروباری افراد اور آئی آئی ٹی فیکلٹی ممبران شامل ہیں۔ یہ سب نریندر مودی حکومت کے قابل ذکر 'وژن انڈیا @ 2047' (Vision India@2047) منصوبے کی تشکیل کی کلید بن کر ابھر رہے ہیں۔ چیلنجنگ مستقبل کی گورننس پالیسی کی کوششوں کی بنیاد پر دس موضوعاتی شعبوں کی نشاندہی کی گئی ہے۔

      تین ممالک برطانیہ، امریکہ اور کوریا کے سرکاری عہدیداروں کے ذریعہ ان کے بہترین طریقوں کو منصوبہ میں شامل کرنے کے لئے مطالعہ کیا جارہا ہے اور ان کے نمائندوں کے ساتھ بات چیت کی گئی ہے۔ جن 10 موضوعات کی نشاندہی کی گئی ہے، ان میں توانائی اور نیٹ زیرو، تعلیم، صحت کی دیکھ بھال اور معاون ٹیکنالوجیز، پانی، بنیادی ڈھانچہ اور مواصلات، نقل و حمل اور نقل و حرکت، اربنائزیشن اور ہاؤسنگ، دیہی ترقی اور زراعت، فنٹیک اور شمولیت، اور معلومات کی حفاظت اور دفاع شامل ہیں۔

      چالیس نیوکلئس ٹیمیں تشکیل دی گئی ہیں، جن میں سے ہر ایک میں ایک نوجوان آئی اے ایس افسر، ایک آئی آئی ٹی سے ایک نوجوان فیکلٹی، ایک سیڈ سٹیج انٹرپرینیور اور ایک قائم شدہ نوجوان کاروباری شامل ہیں۔ آئی اے ایس افسران کا انتخاب 2008 تا 2014 بیچوں سے کیا گیا ہے کیونکہ ان سے 2047 تک مستقبل میں کلیدی عہدوں پر رہنے کی امید ہے۔ زیادہ تر ایسے افسران نے یا تو پی ایم ایوارڈ برائے ایکسیلنس یا ای-گورننس ایوارڈ جیتا ہے۔

      بین الاقوامی تجربے سے فائدہ:

      حکومت امریکہ، برطانیہ اور جنوبی کوریا کی طرف سے کی گئی انتظامی اصلاحات کا مطالعہ کر رہی ہے تاکہ ان کے بہترین طریقوں کی نشاندہی کی جا سکے۔ خاص طور پر امریکہ کے کلیدی اقدامات جیسے جنرل پرفارمنس اینڈ رزلٹ ماڈرنائزیشن ایکٹ 2010، ایویڈنس بیسڈ پالیسی میکنگ ایکٹ 2018، یو ایس انوویشن اینڈ کمپیٹیشن ایکٹ 2021 اور ٹرانسپرنسی ان گورنمنٹ ایکٹ 2021 (حکومت میں اخلاقیات)کی جانچ پڑتال کی جاسکے۔

      مزید پڑھیں: Sri Lanka crisis: سری لنکامیں دیکھتےہی گولی مارنےکےاحکامات جاری، مہندا خاندان کی مشکلات...

      جمہوریہ کوریا کے اہم اقدامات جن کا مطالعہ کیا جا رہا ہے۔ ان میں کوریا ای گورننس ایکٹ، حکومت کی جدت طرازی کی حکمت عملی کا تعین، سنگل سروس ونڈو کے ذریعے خدمات کی فراہمی کو بہتر بنانا اور 90,000 سے زیادہ عوام کے لیے ایک مربوط ون اسٹاپ پبلک سروس پورٹل شامل ہے۔

      مزید پڑھیں: سری لنکا تشدد: فسادیوں سے گھرے سابق وزیر اعظم مہندا نے فیملی کے ساتھ لی نیول بیس میں پناہ

      ان تینوں ممالک کے ساتھ ساتھ آسٹریلیا، فرانس، مراکش اور گیمبیا کے ساتھ وقتی تعاون کی توقع کی جاتی ہے تاکہ دوسرے ممالک میں انتظامی اصلاحات کے کچھ بہترین طریقوں کو شامل کرنے کی فزیبلٹی کا جائزہ لیا جا سکے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: