உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    لولی پاپ کھاکر بچی کی ہوئی حالت خراب، زبان پر پڑ گئے بھیانک چھالے، تصویر دیکھ کر اڑ جائیں گے ہوش

    خاتون نے پوسٹ میں بتایا کہ اس کے بڑے بیٹے کے پاس تیزابی لالی پاپ (Acidic Lollipop) ہے جس کا ذائقہ بہت تیز اور کھٹا ہے۔

    خاتون نے پوسٹ میں بتایا کہ اس کے بڑے بیٹے کے پاس تیزابی لالی پاپ (Acidic Lollipop) ہے جس کا ذائقہ بہت تیز اور کھٹا ہے۔

    بڑوں کی ذمہ داری ہے کہ وہ 5 سال سے کم عمر کے بچوں کو ایسے کھٹے لولی پاپ نہ کھانے دیں کیونکہ اگر اس سے زبان پر اتنا برا اثر ہو رہا ہے تو ان کا معدہ بھی بہت بری طرح متاثر ہو گا۔

    • Share this:
      کون سا بچہ لالی پاپ کھانا پسند نہیں کرتا؟ ہر بچہ اپنے بڑوں سے لالی پاپ کھانے کی ضد کرتا ہے جو پوری بھی ہو جاتی ہے۔ اکثر لوگ کہتے ہیں کہ زیادہ لالی پاپ کھانے سے بھی دانت خراب ہوتے ہیں لیکن حال ہی میں ایک چھوٹی بچی کے ساتھ لالی پاپ کھانے کے بعد کچھ ایسا ہوا کہ اس کی زبان جل (Lollipop Burn Girl's Tongue)گئی ۔ اس کیس نے سبھی کو حیران کر دیا ہے کیونکہ ایسا آپ نے بھی نہیں دیکھا ہوگا کہ صرف لالی پاپ کھانے سے کسی کی زبان جل جائے!
      چائلڈ سیفٹی ایجوکیٹر (Child Safety Educator) نکی جورکٹس (Nikki Jurcuts) نے حال ہی میں اپنے سوشل میڈیا پر ایک پوسٹ شیئر کی جو ایک خاتون کی تھی۔ دراصل خاتون نے نکی کو اپنی بیٹی کی ایک تصویر بھیجی جس میں اس کی چھوٹی بیٹی کی زبان باہر نکلی ہوئی تھی اور اس پر خطرناک چھالے پڑے (Girl Tongue Burnt Due to Lollipop) ہوئے تھے ۔ بچی کی آنکھوں سے آنسو نکل رہے تھے جسے دیکھ کر صاف ظاہر ہو رہا تھا وہ بہت تکلیف میں ہے۔ تصویر دیکھ کر نکی حیران رہ گئیں اور انہوں نے وہ پوسٹ شیئر کی جس میں خاتون نے بتایا کہ ان کی بیٹی کی یہ حالت کس وجہ سے ہوئی؟

      خاتون نے پوسٹ میں بتایا کہ اس کے بڑے بیٹے کے پاس تیزابی لالی پاپ (Acidic Lollipop) ہے جس کا ذائقہ بہت تیز اور کھٹا ہے۔ لڑکی کو کہیں سے اپنے بڑے بھائی کا لالی پاپ ملا جو اس نے کسی کو بتائے بغیر کھا لیا لیکن جب اس نے لالی پاپ چوسا تو اس کی زبان بری طرح جل چکی تھی۔ زبان جلنے کے بعد بچی اپنی ماں کے پاس دوڑتی ہوئی آئی اور اپنی زبان دکھائی جسے دیکھ کر ماں بھی حیران رہ گئی۔



      والدہ نے اپنی سوشل میڈیا پوسٹ کے ذریعے دوسروں کو خبردار کرتے ہوئے کہا کہ وہ اس بات پر توجہ دیں کہ ان کے بچے ایسے لالی پاپ نہ کھائیں۔ نکی، جو خود بھی دو بچوں کی ماں ہیں، یہ تصویر دیکھ کر دنگ رہ گئیں۔ انہوں نے لوگوں کو صلاح دی کہ چھوٹے بچوں کو تیزابی لولی پاپ کھانے سے بچائیں۔ بڑوں کی ذمہ داری ہے کہ وہ 5 سال سے کم عمر کے بچوں کو ایسے کھٹے لولی پاپ نہ کھانے دیں کیونکہ اگر اس سے زبان پر اتنا برا اثر ہو رہا ہے تو ان کا معدہ بھی بہت بری طرح متاثر ہو گا۔
      Published by:Sana Naeem
      First published: