ہوم » نیوز » شمالی ہندوستان

International Yoga Day 2021: یوگانےکوروناکےدوران خوداعتمادی کوبڑھایا،پی ایم نریندرمودی کاقوم سے خطاب

وزیر اعظم نے کہا کہ جب کورونا وائرس نے دنیا میں دستک دی تھی تب کوئی بھی طاقت اور ذہنی حالت کے ذریعہ اس کے لئے تیار نہیں تھا۔ ہم سب نے دیکھا ہے کہ ایسے مشکل وقتوں میں ، یوگا خود اعتمادی کا ایک بہترین ذریعہ بن گیا

  • Share this:
International Yoga Day 2021: یوگانےکوروناکےدوران خوداعتمادی کوبڑھایا،پی ایم نریندرمودی کاقوم سے خطاب
انٹرنیشنل یوگا ڈے کے موقع پر پی ایم نریندرمودی کا قوم سے خطاب۔(تصویر:پی آئی بی)۔

ساتویں بین الاقوامی عالمی یوم یوگا کے موقع پر پیر کو قوم سے خطاب کرتے ہوئے وزیراعظم نریندر مودی نے کہا کہ آج جب پوری دنیا کورونا وبائی مرض کا مقابلہ کررہی ہے،تو یوگا امید کی کرن ہے۔ انہوں نے یہ بھی کہا کہ اگرچہ دو سالوں سے دنیا بھر کے ممالک اور ہندوستان میں بڑے بڑے عوامی پروگراموں کا اہتمام نہیں کیا گیاہے، تاہم یوم یوگا کی طرف جوش و خروش کم نہیں ہوا ہے۔


وزیراعظم نے کہا کہ دنیا کے بیشتر ممالک کے لئے یوگا ڈے ان کا قدیم اور ثقافتی تہوارنہیں ہے۔ اس مشکل وقت میں ، لوگ اسے بھول سکتے تھے اور اسے اس قدر تکلیف میں نظرانداز کرسکتے تھے ، لیکن اس کے برعکس ، لوگوں میں یوگا کا جوش و جذبہ بڑھ گیا ہے اور یوگا سے محبت بھی بڑھ گئی ہے۔



یوگا مشکل اوقات میں خود اعتماد کا ایک بہترین وسیلہ: مودی

وزیر اعظم نے کہا کہ جب کورونا وائرس نے دنیا میں دستک دی تھی تب کوئی بھی طاقت اور ذہنی حالت کے ذریعہ اس کے لئے تیار نہیں تھا۔ ہم سب نے دیکھا ہے کہ ایسے مشکل وقتوں میں ، یوگا خود اعتمادی کا ایک بہترین ذریعہ بن گیا۔ وزیر اعظم مودی نے کہا کہ ہندوستان کے مذہبی رہنماؤں نے جب بھی ہندوستان میں صحت کی بات کی ہے تو اس کا مطلب صرف جسمانی صحت نہیں ہے اور اسی وجہ سے یوگا میں جسمانی صحت کے ساتھ ساتھ ذہنی صحت پر بھی اتنا زور دیا گیا ہے۔

پی ایم مودی نے بھی کہا کہ یوگا ہمیں دباؤ(ِStress) سے لے کر طاقت (Strength) اور منفی (Negativity)سے تخلیقی صلاحیت (Creativity) کا راستہ دکھاتا ہے۔ یوگا ہمیں مایوسی سے لے کر امنگ سے لے کر پرساد تک لے جاتا ہے۔ وزیراعظم نے کہا کہ اب دنیا کو ایم یوگا ایپ کی طاقت ملے گی اور اس ایپ میں عام یوگا پروٹوکول پر مبنی یوگا ٹریننگ کی بہت ساری ویڈیوز دنیا کی مختلف زبانوں میں دستیاب ہوں گی۔


'یوگا فار ویلنس' کروڑوں لوگوں میں یوگا کے جوش کو بڑھاتا ہے

وزیراعظم نے کہا کہ کورونا کے باوجود، اس سال یوگا ڈے 'یوگا فار ویلنس' کے تھیم نے کروڑوں لوگوں میں یوگا کے جوش کو مزید بڑھایا۔ آج یوگا ڈے کے موقع پر، میری خواہش ہے کہ ہر ملک ، ہر معاشرہ اور ہر فرد صحتمند رہے۔ آئیے سب مل کر ایک دوسرے کی طاقت بنیں۔ یوگا نے لوگوں میں یہ عقیدہ بڑھایا کہ ہم اس بیماری سے لڑسکتے ہیں۔
Published by: Mirzaghani Baig
First published: Jun 21, 2021 08:13 AM IST