உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    5G Technology:ہندوستان نے5جی کال کی کامیاب ٹیسٹنگ کی، IIT مدراس میں کیا گیا تجربہ

     5G ٹکنالوجی کا کیا گیا کامیاب تجربہ۔

    5G ٹکنالوجی کا کیا گیا کامیاب تجربہ۔

    5G Technology: مرکزی وزیر اشونی وشنو نے بدھ کو کہا کہ ہندوستان کا اپنا 5G بنیادی ڈھانچہ اس سال ستمبر-اکتوبر تک تیار ہو جائے گا۔

    • Share this:
      5G Technology:ہندوستان نے بدھ کو 5G کالز کا کامیاب تجربہ کیا۔ یہ ٹیسٹ آئی آئی ٹی مدراس میں کیا گیا تھا۔ اس موقع پر موجود مرکزی وزیر مواصلات اشونی وشنو نے 5G وائس اور ویڈیو کال کی۔ ہندوستان کی اس مقامی 5G ٹیکنالوجی کو ٹیکنالوجی کے میدان میں خود انحصاری کی طرف ایک بڑا قدم قرار دیا جا رہا ہے۔

      IIT مدراس کے نوجوان انجینئروں نے اشونی وشنو کو 5G کے مختلف ذیلی نظاموں کے ڈیزائن کی وضاحت کی، جو تمام مقامی طور پر ڈیزائن اور تیار کیے گئے ہیں۔ اگلے چند مہینوں میں، یہ ڈیزائن اور 'میڈ ان انڈیا' سالیوشن ہندوستان کی ضروریات کو پورا کرنے کے لیے مقامی سے عالمی تک جانے کی صلاحیت رکھتا ہے۔ یہ دیسی اور محفوظ طریقے سے ہندوستان کی ضرورتوں کو بھی پورا کرے گا۔

      یہ وزیراعظم کا وژن ہے
      اس موقع پر اشونی وشنو نے ینگ انڈیا کی طرف سے تیار کردہ پیچیدہ نظاموں اور ٹیلی کام اسپیس میں ہندوستان کو عالمی نقشے پر لانے پر خوشی کا اظہار کیا۔ مرکزی وزیر نے کہا، "یہ وزیر اعظم کا وژن اور ہم ہندوستان میں اپنی 4G، 5G ٹیکنالوجی اسٹیک کو تیار کرنے کے قابل ہیں، 'میڈ ان انڈیا' اور 'میڈ ان دی ورلڈ' ٹیکنالوجی کے ساتھ، ہمیں اس پوری ٹیکنالوجی کے اسٹیک کی بہتر تفہیم۔" مل کر دنیا جیتنی ہے۔"


      یہ بھی پڑھیں:
      SSLC Results: کرناٹک ایس ایس ایل سی کے نتائج 2022 کا اعلان، 1,22,555 طلبا ناکام

      یہ بھی پڑھیں:
      Karnataka SSLC Result 2022: کرناٹک ایس ایس ایل سی نتیجہ جاری، 145 سےزیادہ طلبا ٹاپرز

      قبل ازیں، مرکزی وزیر اشونی وشنو نے بدھ کو کہا کہ ہندوستان کا اپنا 5G بنیادی ڈھانچہ اس سال ستمبر-اکتوبر تک تیار ہو جائے گا۔ ٹیلی کام ریگولیٹری اتھارٹی آف انڈیا (TRAI) کے زیر اہتمام ایک تقریب سے خطاب کرتے ہوئے، وشنو نے کہا کہ ہندوستان کا مقامی ٹیلی کام بنیادی ڈھانچہ "بڑی بنیادی ٹکنالوجی کی ترقی" کی عکاسی کرتا ہے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: