உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Supermoon:آج رات ہوگا’سوپر مون‘کادیدار، زمین کے پاس آئے گا چاند، جانیے اس خلائی واقعہ کے بارے میں تفصیل

    آج کریں سوپر مون کا مشاہدہ۔

    آج کریں سوپر مون کا مشاہدہ۔

    Supermoon: سوپر مون کے چند گھنٹے بعد پورا چاند نظر آئے گا جسے دو سے تین دن تک دیکھا جا سکے گا۔ دراصل یہ پورا چاند نہیں ہوگا بلکہ چاند کی جسامت کی وجہ سے اسی طرح نظر آئے گا۔

    • Share this:
      Supermoon:اگر آپ پچھلے مہینے سوپر مون دیکھنے سے رہ گئے ہیں،تو آپ اسے آج بدھ کو دوبارہ دیکھیں گے۔ بدھ کو چاند کا مدار اسے معمول سے زیادہ زمین کے قریب لے آئے گا۔ اس آسمانی واقعہ کو سوپر مون کہا جاتا ہے۔ یہ ایک فلکیاتی واقعہ ہے جس کے دوران چاند زمین کے سب سے قریب ہوتا ہے۔

      اس دوران موسم سازگار رہنے کی صورت میں چاند زیادہ روشن اور بڑا دکھائی دے سکتا ہے۔ بدھ کے پورے چاند کو 'بک مون' کا نام دیا گیا ہے۔ یہ سال کے اس وقت کے حوالے سے کیا گیا ہے جب ہرن کے نئے سینگ آتے ہیں۔ 14 جون کو نظر آنے والے سوپر مون کو 'اسٹرابیری مون' کا نام دیا گیا تھا کیونکہ یہ پورا چاند اسٹرابیری کی فصل کی کٹائی کے دوران ہوا تھا۔ یہ 13 جولائی کی رات 12:07 منٹ پر دیکھا جا سکتا ہے۔ اس کے بعد یہ 3 جولائی 2023 کو نظر آئے گا۔

      زمین اور چاند کے درمیان کا فاصلہ ہوگا سب سے کم
      13 جولائی کو زمین اور چاند کے درمیان فاصلہ سب سے کم ہوگا۔ سوپر مون کے دوران چاند کا زمین سے فاصلہ صرف 3,57,264 کلومیٹر ہوگا۔ سوپر مون کا اثر سمندر پر بھی نظر آئے گا۔ سوپر مون کی وجہ سے سمندر میں اونچی اور نیچی لہروں کی ایک بڑی رینج دیکھی جا سکتی ہے۔ ماہرین فلکیات کے مطابق ساحلی علاقوں میں طوفان آ سکتا ہے اور سوپر مون کے دوران سیلاب جیسی صورتحال پیدا ہو سکتی ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Hajj 2022: مصری خاندان غلاف کعبہ کی تیاری میں سب سے آگے، صدیوں پرانی روایات کو زندہ۔۔۔۔۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Sri Lanka Crisis:یواین نے کہا-سری لنکا میں60لاکھ سے زیادہ لوگ فوڈ سیکورٹی کے دائرے میں

      اس کے علاوہ سوپر مون کے چند گھنٹے بعد پورا چاند نظر آئے گا جسے دو سے تین دن تک دیکھا جا سکے گا۔ دراصل یہ پورا چاند نہیں ہوگا بلکہ چاند کی جسامت کی وجہ سے اسی طرح نظر آئے گا۔ اس کے علاوہ اس دوران چاند پر سائے کی پٹی بہت پتلی نظر آئے گی۔ چاند میں تبدیلی بہت سست ہوگی جس کی وجہ سے یہ پورے چاند کی طرح نظر آئے گا۔ اس عمل کو کھلی آنکھوں سے دیکھنا قدرے مشکل ہے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: