ہوم » نیوز » شمالی ہندوستان

امریکی نائب صدرکملا ہیرس نے وزیراعظم مودی کوکیا فون، کوروناویکسین پرکیاگیاتبادلہ خیال

پی ایم مودی نے کورونا دور میں امریکہ کے تعاون پر شکریہ ادا کیا ہے۔ اس کے ساتھ ہی ، انہوں نے یہ بھی بتایا ہے کہ کملا ہیرس کے ساتھ بات چیت میں ہند۔امریکہ ویکسین تعاون پر بھی تبادلہ خیال کیا گیا۔

  • Share this:
امریکی نائب صدرکملا ہیرس نے وزیراعظم مودی کوکیا فون، کوروناویکسین پرکیاگیاتبادلہ خیال
امریکی نائب صدر کملا ہیرس نے وزیر اعظم نریندر مودی کے ساتھ براہ راست فون پر بات چیت کی

نئی دہلی: جمعرات کے روز امریکی نائب صدر کملا ہیرس نے وزیر اعظم نریندر مودی کے ساتھ براہ راست فون پر بات چیت کی۔ دونوں رہنماؤں کے درمیان کورونا ویکسین کے حوالے سے بات چیت ہوئی۔ اس کے علاوہ ، گفتگو کے دوران ، کملا ہیرس نے دونوں ممالک کے مابین مضبوط تعلقات کا ذکر کیا ہے۔ ذرائع سے موصولہ اطلاعات کے مطابق یہ گفتگو کملا ہیرس کی درخواست پر ہوئی ہے۔ہندوستانی بھارتی نژاد کملا ہیریس امریکی تاریخ کی پہلی خاتون ہیں جو نائب صدر بن گئیں۔


گفتگو کے دوران ، امریکی نائب صدر نے بائیڈن انتظامیہ کی جانب سے کورونا ویکسین کے حوالے سے کی جانے والی کوششوں پر اظہار خیال کیا۔ یاد رہے کہ اس سے پہلے امریکی صدر جو بائیڈن نے ویکسین کی فراہمی کی تفصیلات سے آگا ہ کیا تھا۔ جانکاری کے مطابق ، کورونا انفیکشن کے بڑھتے ہوئے معاملات کا سامنا کرنے والے ممالک کو ویکسین کی 60 لاکھ سے زائد خوراکیں دی جائیں گی۔ ان میں کینیڈا ، ہندوستان ، میکسیکو اور جمہوریہ کوریا جیسے ممالک بھی شامل ہیں۔ باقی ویکسین کوواکس کے تحت تمام ممالک کو دی جائے گی۔



ہند۔امریکہ نے ویکسین کے تعاون پر کی بات چیت

وزیر اعظم نریندر مودی نے بھی ٹویٹ کرکے کملا ہیرس کے ساتھ گفتگو کے بارے میں معلومات دی ہیں۔ انہوں نے کہا کہ ہم عالمی ویکسین شیئرنگ کے تحت امریکہ کی جانب سے ہندوستان کو ویکسین کی فراہمی کا خیرمقدم کرتے ہیں۔ پی ایم مودی نے کورونا دور میں امریکہ کے تعاون پر شکریہ ادا کیا ہے۔ اس کے ساتھ ہی ، انہوں نے یہ بھی بتایا ہے کہ کملا ہیرس کے ساتھ بات چیت میں ہند۔امریکہ ویکسین تعاون پر بھی تبادلہ خیال کیا گیا۔ اس کے ساتھ ، کورونا کے بعد عالمی صحت اور معاشی بحالی جیسے امور پر بھی تبادلہ خیال کیا گیا۔ کملا ہیرس نے پی ایم مودی کو ہندوستان کی ہر ممکن مدد کی یقین دہانی کرائی ہیں۔


تقریبا ایک ماہ قبل ، کملا ہیریس نے کورونا وائرس کی دوسری لہر کا مقابلہ کرنے والے ہندوستان کو ہر ممکن مدد کی یقین دہانی کروائی تھیں۔ ہیرس نے کہا تھا کہ وبائی بیماری کے آغاز میں ہی ہندوستان نے ہماری مدد کی ، اب ہم ہندوستان کی مدد کے لئے مضبوطی سے کھڑے ہیں۔ کملا ہیرس نے کہا تھا کہ ہندوستان میں کوویڈ 19 انفیکشن اور اموات کا اضافہ حیران کن واقعات سے کم نہیں ہے۔ آپ میں سے جو اپنے پیاروں کو کھو چکے ہیں ان کےلئے میں اپنے دل کی گہرائیوں سے تعزیت کرتی ہوں۔ جیسے ہی صورتحال کی سنگین نوعیت کا انکشاف ہوا امریکی انتظامیہ نے کارروائی کی۔
Published by: Mirzaghani Baig
First published: Jun 03, 2021 10:24 PM IST