ہوم » نیوز » مغربی ہندوستان

ممبئی پولیس کے سابق کمشنرپرمبیرسنگھ کی عرضداشت پرسپریم کورٹ نےسماعت سے کیاانکار،ہائی کورٹ سے رجوع ہونے کی دی ہدایت

سپریم کورٹ نے ، پرمبیر سنگھ کو ہائی کورٹ کا دروازہ کھٹکھٹانے کو کہا ہے۔ اس پر ، پرمبیر سنگھ نے سپریم کورٹ سے اپنی درخواست واپس لے لی ہے اور کہا ہے کہ وہ بمبئی ہائی کورٹ جائیں گے۔

  • Share this:
ممبئی پولیس کے سابق کمشنرپرمبیرسنگھ کی عرضداشت پرسپریم کورٹ نےسماعت سے کیاانکار،ہائی کورٹ سے رجوع ہونے کی دی ہدایت
سپریم کورٹ نے ، پرمبیر سنگھ کو ہائی کورٹ کا دروازہ کھٹکھٹانے کو کہا ہے

سپریم کورٹ (Supreme Court) نے ممبئی پولیس کے سابق کمشنر پرمبیر سنگھ (Param Bir Singh) کی طرف سے مہاراشٹر کے وزیر داخلہ انیل دیشمکھ (Anil Deshmukh)کے خلاف سی بی آئی انکوائری (CBI) کی مانگ کو لیکر دائر کی گئی عرضداشت پر سماعت کرنے سے انکارکردیاہے۔ پرمبیر سنگھ نےعرضداشت میں دیشمکھ کے خلاف منصفانہ اور آزادانہ سی بی آئی تحقیقات کا مطالبہ کیا تھا۔ جس پر جسٹس سنجے کشن کول اور جسٹس آر سبھاش ریڈی کے بنچ نے پوچھا کہ انیل دیشمکھ کو اس معاملے میں فریق کیوں نہیں بنایا گیا؟ بنچ نے یہ بھی پوچھا ہے کہ پہلے آپ ہائی کورٹ کیوں نہیں گئے؟


سپریم کورٹ نے پرمبیر سنگھ کے وکیل سے پوچھا کہ آپ نے وزارت داخلہ کو فریق کیوں نہیں بنایا؟ آپ نے آرٹیکل 32 کے تحت پٹیشن کیوں دائر کی ہے ۔ آپ نے 226 کے تحت کیوں نہیں دائر کیا؟ اس کے بعد سپریم کورٹ نے ، پرمبیر سنگھ کو ہائی کورٹ کا دروازہ کھٹکھٹانے کو کہا ہے۔ اس پر ، پرمبیر سنگھ نے سپریم کورٹ سے اپنی درخواست واپس لے لی ہے اور کہا ہے کہ وہ بمبئی ہائی کورٹ جائیں گے۔



پرمبیر سنگھ نے عدالت سے یہ حکم بھی منسوخ کرنے کی درخواست کی تھی کہ ممبئی کے پولیس کمشنر کے عہدے سے ان کا تبادلہ من مانی پر مبنی اور غیر قانونی ہے۔ سنگھ نے ایک عبوری امداد کے طور پر ، ان کے تبادلے کے حکم پر روک لگانے کی درخواست کی تھی اور ریاستی حکومت ، مرکز اور سی بی آئی کو ہدایت کی کہ وہ دیشمکھ کی رہائش گاہ کی سی سی ٹی وی فوٹیج فوری طور پر قبضہ کریں۔

ہم آپ کو بتادیں کہ پرمبیر سنگھ نے فروری 2021 میں ممبئی کے کرائم انٹیلی جنس یونٹ کے سچن وازے اور سوشل سروسز برانچ ، اے سی پی سنجے پاٹل سمیت سینئر پولیس افسران کو نظر انداز کرنے کا انیل دیش مکھ پر الزام لگایا ہے۔ انہوں نے یہ بھی کہا کہ ہے انہیں ہر ماہ 100 کروڑ روپے کی وصولی کا ہدف دیا گیاتھا۔ جسے مختلف اداروں اور افراد سے وصول کرنے کے لیے کہا گیاتھا۔سنگھ نے کہا ہے کہ 24-25 اگست 2020 کو پوسٹنگ / ٹرانسفر میں دیش مکھ کی بدانتظامی کے بارے میں معتبر معلومات موجود ہیں ، نگرانی کی بنیاد پر محکمہ انٹلیجنس کمشنر ، راشمی شکلا کے ڈائریکٹر جنرل پولیس کے نوٹس میں لایا گیا۔ ٹیلیفون پر بات چیت کی۔جس نے اس کی اطلاع مہاراشٹر حکومت کے محکمہ داخلہ کے ایڈیشنل چیف سکریٹری کو دی تھی۔
Published by: Mirzaghani Baig
First published: Mar 24, 2021 01:52 PM IST