உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    اب TCS techie بنازوماٹوڈیلیوری ایجنٹ، آن لائن فوڈ آرڈرکرنےوالےصارفین کوکیسےہوگافائدہ؟

    Zomato شروع کرے گا دس منٹ میں ڈیلیوری سروس۔

    Zomato شروع کرے گا دس منٹ میں ڈیلیوری سروس۔

    پچھلے مہینے زوماٹو کے بانی اور سی ای او دیپندر گوئل کی جانب سے آن لائن فوڈ ڈیلیوری سروس فراہم کرنے والے کے صارفین کو ریکارڈ 10 منٹ میں کھانا فراہم کرنے کے منصوبوں کا اعلان کیا گیا تھا۔ اس پر آن لائن زبردست ردعمل سامنے آیا، جس میں بہت سے لوگوں کا کہنا تھا کہ اچھے کھانے کے لیے 30 منٹ کا انتظار نہیں کرنا چاہیے۔

    • Share this:
      سری نواسن جےرامن (Srinivasan Jayaraman) نے حال ہی میں ٹاٹا کنسلٹنسی سروسز (Tata Consultancy Services ) میں اپنی ملازمت چھوڑ دی اور اپنی اگلی تنظیم میں شامل ہونے سے ایک ہفتہ قبل اس وقفے کے دوران نئی مہارتیں سیکھنے کا اعلان کیا ہے۔ اس دوران اپنے خاندان کے ساتھ زیادہ وقت گزارنے کے علاوہ کچھ کرنے کی خواہش میں چینائی میں مقیم سافٹ ویئر انجینئر نے زوماٹو میں ڈیلیوری ایجنٹ کے طور پر پارٹ ٹائم نوکری کرنے کا فیصلہ کیا۔

      صرف چند دنوں میں جےرامن نے کھانے کی ترسیل کے ایجنٹوں کو درپیش چیلنجوں کا ایک نظریہ دیکھا کیونکہ وہ مقررہ وقت کے اندر گاہکوں کو کھانا پہنچانے کے لیے وقت کے خلاف دوڑتے ہیں۔ ایک وسیع پیمانے پر اشتراک کردہ LinkedIn پوسٹ میں انھوں نے زوماٹو ڈیلیوری ایجنٹ کے طور پر چھ اہم باتیں سیکھنے کا اشتراک کیا۔ جےرامن نے کہا کہ بہت سے معاملات میں گاہک ڈیلیوری کے صحیح مقام کا ذکر نہیں کرتے یا اپنے فون نمبرز کو اپ ڈیٹ نہیں کرتے۔

      انھوں نے کہا کہ کبھی کبھی کسی ریستوراں کا پتہ نہیں لگا سکتے ہیں اگر ہم مقام پر نئے ہیں۔ یہاں تک کہ آپ گوگل میپس کا استعمال کرتے وقت اسے آسانی سے تلاش نہیں کرسکتے ہیں۔ کبھی کبھی فاصلے ایک مسئلہ بن جاتا ہے۔ انھوں نے اپنی مثال دی کہ اس جگہ سے 14 کلومیٹر دور ایک جگہ پر کھانا پہنچانا پڑا جہاں سے اسے کھانا لینا تھا۔ تین گھنٹوں میں یہ ان کا تیسرا آرڈر تھا۔ پہلے سے تصور کے برعکس کہ نام نہاد ہاٹ اسپاٹ مقامات کو زیادہ آرڈر ملتے ہیں، جئےرامن نے کہا کہ انہیں ایسے علاقوں سے کم آرڈر موصول ہوئے، اور وہ بھی عروج کے اوقات میں۔ اسے تین گھنٹے میں صرف تین آرڈر ملے۔

      مزید پڑھیں: Nawaz Sharif attacked: لندن میں سابق پاکستانی وزیراعظم نواز شریف پر حملہ، گارڈ زخمی

      آخر میں انہوں نے کہا کہ شوٹنگ کے ایندھن کی قیمت ایک بہت بڑا مسئلہ رہا ہے۔ زوماٹو کو ٹیگ کرتے ہوئے انہوں نے کہا کہ براہ کرم ہمارے خدمت گزاروں کی مدد/سپورٹ کریں۔ میں نے کچھ اطلاعات دیکھی ہیں جہاں آپ پٹرول کی قیمتوں میں اضافے میں مدد کرنے کا منصوبہ بنا رہے ہیں۔ واقعی اس کی تعریف کرتے ہیں۔ ان کی مدد کرتے رہیں۔"

      Imran Khan نے ہر ہتھکنڈہ فیل ہونے پر کھیلا غیرملکی سازش کا داؤ، ایسے دی اپوزیشن کو شکست

      پچھلے مہینے زوماٹو کے بانی اور سی ای او دیپندر گوئل کی جانب سے آن لائن فوڈ ڈیلیوری سروس فراہم کرنے والے کے صارفین کو ریکارڈ 10 منٹ میں کھانا فراہم کرنے کے منصوبوں کا اعلان کیا گیا تھا۔ اس پر آن لائن زبردست ردعمل سامنے آیا، جس میں بہت سے لوگوں کا کہنا تھا کہ اچھے کھانے کے لیے 30 منٹ کا انتظار نہیں کرنا چاہیے۔ بالکل ایک مسئلہ اور یہ کہ ایکسپریس ڈیلیوری سروس ڈیلیوری ایجنٹوں کی حفاظت کو یقینی بناتی ہے۔

      گوئل اگلے دن ایک تفصیلی وضاحت کے ساتھ سامنے آئے، اس بات پر زور دیتے ہوئے کہ ڈیلیوری ایجنٹوں کی حفاظت 10 منٹ کی ڈیلیوری سروس کے ساتھ بھی ایک ترجیح رہے گی۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: