ہوم » نیوز » جنوبی ہندوستان

کورونا کے خلاف تلنگانہ پولیس کی تحریک:اگر آپ ماسک نہ لگائیں توہوگا1ہزار روپیےکا جرمانہ

محکمہ پولیس مصنوعی ذہانت (اے آئی ) (Artificial Intelligence) کا استعمال کررہی ہے اور اس کی مدد سے ماسک نہ لگانے والوں کا سراغ لگایا جارہا ہے۔پولیس کی جانب سے موبائل گشت کرکے انھیں ماسک پہننے کے علاوہ سزا بھی دی جارہی ہے۔ اس طرح ٹکنالوجی کا مؤثر طریقے سے استعمال ہوا ہے

  • Share this:
کورونا کے خلاف تلنگانہ پولیس کی تحریک:اگر آپ ماسک نہ لگائیں توہوگا1ہزار روپیےکا جرمانہ
علامتی تصویر ۔ pixabay.com

تلنگانہ میں عالمی وبا کورونا وائرس (کووڈ۔19) کے کیسوں میں اضافہ کے دوران وزیراعلی کے چندر شیکھر راؤ نے پولیس کو ماسک کے قواعد کو نافذ کرنے کے لئے ہدایات جاری کیا ہے۔ اسی وجہ سے پولیس نے ہفتے سے کیسیز کی بکنگ شروع کردی ہے۔ماسک نہ لگانے کی خلاف ورزیوں میں حیدرآباد تمام اضٓلاع میں سرفہرست ہے۔ گذشتہ 4 اپریل کے بعد سے چھ دن میں 6,478 مقدمات درج کیے گئے۔ ان میں سے تقریبا 2,030 کیس ماسک اصول کی خلاف ورزی کے ہیں۔


کریک ڈاؤن کا فیصلہ:


تلنگانہ پولیس نے ماسک کی خلاف ورزی کرنے والوں کے خلاف کریک ڈاؤن تیز کرنے کا فیصلہ کیا ہے کیونکہ زیادہ تر لوگ عوامی مقامات پر چہرے کے ماسک پہننے سے متعلق قانون کو نظر انداز کررہے ہیں۔حیدرآباد کے بعد رام گنڈم اور راچی کونڈا پولیس کمشنریٹ کو ماسک کی خلاف ورزیوں میں بالترتیب 938 اور 670 کیس کے ساتھ دوسرے اور تیسرے نمبر پر رکھا گیا۔


کیمروں کا استعمال:

محمکہ پولیس کا کہنا ہے کہ ہم دوسری لہر میں کووڈ۔19 کے پھیلاؤ پر قابو پانے کے لئے ماسک قواعد کو سختی سے نافذ کررہے ہیں۔ ایک سینئر پولیس افسر نے بتایا کہ ’ہم نہ صرف کیمروں کے ذریعے ماسک قواعد کے خلاف ورزی کرنے والوں کی تصاویر کے ساتھ ہی کیسز بک رہے ہیں بلکہ امن و امان کی خلاف ورزی کرنے والوں پرسخت شکنجہ کسا جارہا ہے اور ٹریفک پولیس کے ذریعہ بھی مقدمہ درج کیا جارہا ہے‘۔


جرمانہ آن لائن ادا کرنا ہوگا:

انہوں نے کہا کہ خلاف ورزی کرنے والوں کو جرمانہ آن لائن ادا کرنا ہوگا۔ کچھ دن قبل پولیس کے ڈائرکٹر جنرل ایم مہندر ریڈی (M Mahendar Reddy ) نے اضلاع میں پولیس کمشنرز اور پولیس سپرنٹنڈنٹ (ایس پی) کو ماسک کے قواعد کو سختی سے نافذ کرنے کی ہدایت دی ہے۔

اسی کے تحت محکمہ پولیس مصنوعی ذہانت (اے آئی ) (Artificial Intelligence) کا استعمال کررہی ہے اور اس کی مدد سے ماسک نہ لگانے والوں کا سراغ لگایا جارہا ہے۔پولیس کی جانب سے موبائل گشت کرکے انھیں ماسک پہننے کے علاوہ سزا بھی دی جارہی ہے۔ اس طرح ٹکنالوجی کا مؤثر طریقے سے استعمال ہوا ہے۔


گشتی ٹیمیں چوکس:

چونکہ شہر حیدرآباد کے ہر کونے اور کونے میں نگرانی کے کیمرے لگائے گئے ہیں ، پولیس پہلے کمانڈ اینڈ کنٹرول سنٹر سے سی سی ٹی وی کے ذریعے ماسک نہ پہنے شخص کی شناخت کرتی ہے۔ کسی خاص علاقے میں ایسے لوگوں کی شناخت کرنے کے بعد کمانڈ اینڈ کنٹرول سنٹر کا عملہ اطلاع پر رکشک یا بلیو کولٹ پولیس کی گشتی ٹیموں میں سے کسی کو بھیج دیتا ہے۔

عہدیداروں نے بتایا کہ یہ گشتی ٹیمیں اس ایسے لوگوں کے پاس جائیں گے جو ماسک نہیں لگارہے ہیں اور اس بات کو یقینی بنائیں کہ ماسک کا استعمال کریں ورنہ وہ معاملہ درج کرنے اور ایک ہزار روپے کے چالان کے لیے تیار رہے۔

تلنگانہ میں لگ بھگ 6,65,000 کیمرے پولیس اہلکاروں کو ڈھونڈنے میں مدد فراہم کررہے ہیں۔ جس سے ماسک نے پہننے والوں کی شناخت کی جاسکتی ہے۔
Published by: Mohammad Rahman Pasha
First published: Apr 12, 2021 09:28 PM IST