ہوم » نیوز » مشرقی ہندوستان

اب گھرپرہی آپ خودکرسکتے ہیں کووڈ۔19کانیسل سواب ٹیسٹ،یہاں جانئےکیسےاستعمال کریں ٹیسٹنگ کٹ؟

انڈین کونسل آف میڈیکل ریسرچ (Indian Council of Medical Research) نے کہا کہ اس نے کورونا کی علامات والے افراد کے لئے ایک طریقہ لانچ کیا ہے۔ جس سے گھر پر ہی انہیں کورونا وائرس کا انفیکشن ہے یا نہیں معلوم کیا جائے گا۔ اس نے کووی سلف (CoviSelf ) نامی ہوم ٹیسٹنگ کٹ کی منظوری دے دی ہے۔

  • Share this:
اب گھرپرہی آپ خودکرسکتے ہیں کووڈ۔19کانیسل سواب ٹیسٹ،یہاں جانئےکیسےاستعمال کریں ٹیسٹنگ کٹ؟
علامتی تصویر

نئی دہلی: ایک بہت اہم اقدام اٹھاتے ہوئے ملک میں انڈین کونسل آف میڈیکل ریسرچ (Indian Council of Medical Research) (آئی سی ایم آر) نے بدھ کے روز کورونا وائرس کے انفیکشن کا پتہ لگانے کے لئے گھریلو ٹیسٹنگ کٹ (home-based testing kit) کو منظوری دے دی۔اطلاعات کے مطابق آئی سی ایم آر نے کورونا وائرس کے گھریلو جانچ کے لئے ایک ایڈوائزری جاری کی ہے جہاں اب کوئی بھی شخص کسی طبی پیشہ ور کی ضرورت کے بغیر اپنا خود ہی ٹیسٹ کر سکے گا۔


یہ اعلان کرتے ہوئے کونسل نے کہا کہ اس نے کورونا کی علامات والے افراد کے لئے ایک طریقہ لانچ کیا ہے۔ جس سے گھر پر ہی انہیں کورونا وائرس کا انفیکشن ہے یا نہیں معلوم کیا جائے گا۔ اس نے کووی سلف (CoviSelf ) نامی ہوم ٹیسٹنگ کٹ کی منظوری دے دی ہے۔



خود جانچ کے عمل میں صرف نیسل سواب ٹیسٹ کی ضرورت ہوگی جو تیز اینٹیجن جانچ کی طرح ہی ہوگا۔آئی سی ایم آر نے اپنی مشورے میں کہا ، "کووی سلف ٹیسٹ 18 سال یا اس سے زیادہ عمر کے افراد سے بالغوں کے لئے خود سے جمع شدہ نیسل سواب کے نمونوں کے ساتھ گھریلو استعمال کے لئے قابل استعمال ہے‘‘۔تاہم ، آئی سی ایم آر نے یہ بھی نشاندہی کی کہ ہوم ٹیسٹنگ کٹ اندھا دھند استعمال نہیں کی جانی چاہئے۔ صرف وہی لوگ جن میں کورونا وائرس کی علامات ہیں اور جو لوگ لیبارٹری سے تصدیق شدہ مثبت مریض کے فوری رابطوں میں آئے تھے انہیں اس گھر پر مبنی جانچ کا انتخاب کرنا چاہئے۔ڈرگس کنٹرولر جنرل آف انڈیا (DCGI) نے گھریلو سطح پر موجود ٹیسٹ کٹ کی مارکیٹ دستیابی کو بھی منظور کرلیا ہے ۔لیکن رپورٹس کے مطابق یہ کٹ مارکیٹ میں فوری طور پر دستیاب نہیں ہوگی۔


  • کووی سلف ہوم ٹیسٹنگ کٹ:


کوویسیلف کٹ کے لیے میں انڈین کونسل آف میڈیکل ریسرچ (Indian Council of Medical Research) نے کئی ہدایات جاری کی ہیں۔ جس میں سارے عمل کو بیان کیا جاتا ہے۔ یہاں تک کہ آئی سی ایم آر نے جانچ کے عمل کو سمجھنے اور ان پر عمل پیرا ہونے والے اقدامات کو دیکھنے کے لیے صارفین کے لئے کئی ویڈیو لنکس کا اشتراک کیا ہے۔
Published by: Mohammad Rahman Pasha
First published: May 20, 2021 02:43 PM IST