உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

     چین میں ڈاکٹری کی تعلیم حاصل کرنے کی خواہش رکھنے والوں کو سرکار نے کیا خبردار، بتایا کیسےآسکتی ہے پریشانی

    تاہم اسپتال کے آپریٹر نے بھی بچوں کی تعلیم کے حوالے سے مدد کی یقین دہانی کرائی ہے۔ اس کے ساتھ ساتھ اگر آپ بھی بچوں کے والد کی مدد کرنا چاہتے ہیں تو موبائل نمبر 9536628735 پر رابطہ کر سکتے ہیں۔

    تاہم اسپتال کے آپریٹر نے بھی بچوں کی تعلیم کے حوالے سے مدد کی یقین دہانی کرائی ہے۔ اس کے ساتھ ساتھ اگر آپ بھی بچوں کے والد کی مدد کرنا چاہتے ہیں تو موبائل نمبر 9536628735 پر رابطہ کر سکتے ہیں۔

    یہ ایڈوائزری ایک ایسے وقت میں جاری کی گئی ہے جب چین کے طبی اداروں میں زیر تعلیم بہت سے ہندوستانی طلباء بیجنگ کے کووڈ ویزا پابندی کی وجہ سے دو سال سے زیادہ عرصے سے گھر بیٹھے ہیں۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Delhi | Mumbai
    • Share this:
      بھارت نے چین میں ڈاکٹر کی تعلیم Medical Education حاصل کرنے کے خواہشمند طلباء کے لیے ایک تفصیلی ایڈوائزری جاری کی ہے جس میں انہیں چین میں تعلیم حاصل کرنے کے بعد درپیش کئی مسائل کے بارے میں خبردار کیا گیا ہے۔ کونسلنگ میں طلباء کو امتحان میں پاس ہونے کی کم شرح، سرکاری زبان پوتونگھوا سیکھنے کی مجبوری اور ہندوستان میں بطور ڈاکٹر پریکٹس کرنے کے سخت قوانین کے بارے میں بتایا گیا ہے۔ یہ ایڈوائزری ایک ایسے وقت میں جاری کی گئی ہے جب چین کے طبی اداروں میں زیر تعلیم بہت سے ہندوستانی طلباء بیجنگ کے کووڈ ویزا پابندی کی وجہ سے دو سال سے زیادہ عرصے سے گھر بیٹھے ہیں۔

      سرکاری اندازوں کے مطابق، اس وقت چین کی مختلف یونیورسٹیوں میں 23,000 سے زیادہ ہندوستانی طلباء نے داخلہ لیا ہوا ہے جن میں سے ایک بڑی تعداد میڈیکل کے طالب علموں کی ہے۔ کووڈ ویزا پابندیوں کے دو سال سے زیادہ کے بعد، چین نے حال ہی میں کچھ منتخب طلباء کو واپس آنے کے لیے ویزے جاری کیے تھے لیکن ان میں سے زیادہ تر طلباء واپس آنے کے لیے جدوجہد کر رہے ہیں کیونکہ سیدھی پروازیں دستیاب نہیں ہیں اور بیجنگ میں کورنٹائن کی پابندیوں کے پیش نظر دونوں ممالک کے درمیان پرواز کی محدود سہولیات کے لیے بات چیت جاری ہے۔ اس درمیان چینی میڈیکل کالجوں نے ہندوستان اور بیرون ملک سے نئے طلباء کو داخلہ دینا شروع کر دیا ہے۔

      اسلام کی ان باتوں سے متاثر ہوکر برطانیہ میں عیسائی لڑکی نے قبول کیا مذہب اسلام

      آخر کون ہے افغانستان کی یہ مسٹری گرل، جسے دیکھ کر ہر کوئی ہار بیٹھا دل، جانئے یہاں

      اس تناظر میں بیجنگ میں ہندوستانی سفارت خانے نے جمعرات کو ان طلباء کے لیے ایک تفصیلی ایڈوائزری جاری کی ہے جو چین میں ڈاکٹر کی تعلیم حاصل کرنا چاہتے ہیں۔ کونسلنگ ان مشکلات سے نمٹتی ہے جن کا چین میں تعلیم حاصل کرنے والے ہندوستانی طلباء کو سامنا کرنا پڑ سکتا ہے۔ اس کے علاوہ تعلیم کے بعد ہندوستان میں ڈاکٹر کی پریکٹس کرنے کے لیے ان کو جو قابلیت حاصل کرنی ہوگی، اس کے بارے میں بھی سخت قوانین دیے گئے ہیں۔ ایڈوائزری میں کہا گیا ہے کہ ہندوستان میں پریکٹس کے لیے، 2015 اور 2021 کے درمیان، صرف 16 فیصد طلبہ ہی امتحان پاس کر سکے۔
      Published by:Sana Naeem
      First published: