உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    ملک بھر میں آج منائی جارہی ہے EID، گورنر و سی ایم سمیت کئی لیڈروں نے دی مبارکباد

    Youtube Video

    وزیراعلیٰ نے کہا کہ عیدالفطر کا تہوار خوشی اور میل جول کا پیغام لے کر آتا ہے۔ خوشی کا یہ تہوار سماجی اتحاد کو مضبوط کرنے کے ساتھ ساتھ باہمی بھائی چارے کے جذبے کو بھی بڑھاتا ہے۔ عید کے تہوار پر سب کو یہ عہد کرنا چاہیے کہ ہم آہنگی اور سماجی ہم آہنگی کو مزید مضبوط بنائیں گے۔

    • Share this:
      نئی دہلی: رمضان المبارک کے ایک مہینے کے بعد بالآخر کل پیر کو عید کا چاند نظر آگیا۔ چاند نظر آتے ہی لوگوں نے ایک دوسرے کو گلے لگا کر مبارکباد دی۔ عید کا چاند نظر آنے کے ساتھ ہی نماز تراویح کا آخری دور پیر کو مکمل ہوگیا۔ رمضان المبارک کا چاند نظر آتے ہی مساجد میں شروع ہونے والی تراویح کی خصوصی دعائیں ختم ہو گئیں۔ رمضان المبارک کے آخری عشرہ میں مسجد میں اعتکاف کرنے والے افراد بھی افطار کے بعد مسجد سے باہر نکل آئے۔ عیدگاہ کے امام مولانا خالد رشید فرنگی نے کہا کہ عیدالفطر اللہ تعالیٰ کی طرف سے رمضان المبارک کی عبادت کا انعام ہے۔ مولانا نے عید کا تہوار امن و محبت سے منانے کی اپیل کی۔

      عید کی نماز منگل کی صبح 10 بجے عیش باغ عیدگاہ میں سب سے بڑی جماعت سے ادا کی جائے گی۔ یہاں مولانا خالد رشید فرنگی محلی اور ٹیلہ والی مسجد میں صبح 9 بجے مولانا شاہ فضل منان رحمانی نماز عید پڑھائیں گے۔ عیش باغ عیدگاہ میں ہزاروں مسلمان نماز ادا کریں گے۔ اس کے ساتھ ہی شیعہ برادری کی سب سے بڑی جماعت آصفی امام باڑہ میں صبح 11 بجے نماز عید ہوگی۔ نماز عید اورنگ آباد خالصہ میں واقع مسجد نور الانوار میں صبح 8.30 بجے ادا کی جائے گی، نماز عید مفتی گنج ملکی اسٹریٹ میں واقع ملکی مسجد میں صبح 9 بجے ادا کی جائے گی۔

      گورنر اور وزیراعلیٰ سمیت کئی لیڈروں نے دی اکشے ترتیہ، پرشورام جینتی اور عید کی مبارکباد
      گورنر آنندی بین پٹیل اور وزیر اعلیٰ یوگی آدتیہ ناتھ سمیت کئی لیڈروں نے ریاست کے لوگوں کو اکشے ترتیا، پرشورام جینتی اور عید الفطر کی مبارکباد دی ہے۔ اکشے ترتیا اور پرشورام جینتی کے موقع پر ریاست کے لوگوں کو مبارکباد دیتے ہوئے گورنر نے کہا کہ بھگوان پرشورام ہمیں بہادری اور ایمانداری کا پیغام دیتے ہیں۔ نیک کاموں کی تکمیل سے منسلک یہ مقدس تہوار ہمیں اپنے تمام عزائم کو پورا کرنے کی طاقت دیتا ہے۔ عید الفطر کے موقع پر نیک خواہشات کا اظہار کرتے ہوئے گورنر نے کہا کہ یہ دن اجتماعی ہم آہنگی، لگاؤ ​​اور معاشرے کی بہتری کے لیے سب کو ساتھ لے کر چلنے کے جذبے کو فروغ دے گا۔

      یہ بھی پڑھیں:
      EID SPECIAL: جسم پر نئے کپڑے، سر پر ٹوپی اور عطر لگاکر عیدگاہ جانے کو عید نہیں کہتے

      وزیر اعلیٰ نے کہا ہے کہ سناتن کلچر میں اکشے ترتیا کو بہت ہی فضیلت والی تاریخ سمجھا جاتا ہے۔ یہ تاریخ کئی زمانوں سے منائی جارہی ہے۔ بھگوان وشنو پوری مخلوق کا محافظ ہے۔ لہذا، اکشے تریتیہ کی تاریخ بھگوان وشنو کی طرف سے برکت ہے. اکشے ترتیہ کی تاریخ تمام نیک کاموں کے لیے بہترین سمجھی جاتی ہے۔ بھگوان پرشورام کا یوم پیدائش بھی اسی تاریخ کو منایا جاتا ہے۔ سماج میں مذہب اور انصاف کے قیام میں مہارشی پرشورام کا بے مثال تعاون ہے۔ وزیراعلیٰ نے کہا کہ عیدالفطر کا تہوار خوشی اور میل جول کا پیغام لے کر آتا ہے۔ خوشی کا یہ تہوار سماجی اتحاد کو مضبوط کرنے کے ساتھ ساتھ باہمی بھائی چارے کے جذبے کو بھی بڑھاتا ہے۔ عید کے تہوار پر سب کو یہ عہد کرنا چاہیے کہ ہم آہنگی اور سماجی ہم آہنگی کو مزید مضبوط بنائیں گے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      عید کے موقع پر مولانا برکت اللہ ایجوکیشن اینڈ سوشل ویلفیئر سوسائٹی نے بچوں میں نئے کپڑے کئ

      اس کے علاوہ اسمبلی کے اسپیکر ستیش مہانا، قانون ساز کونسل کے چیئرمین کنور مانویندر سنگھ، نائب وزیر اعلیٰ کیشو پرساد موریہ، برجیش پاٹھک، وزیر کپل دیو اگروال، آشیش پٹیل، دھرم پال سنگھ، دانش آزاد انصاری، سنجے نشاد، نند گوپال گپتا نندی، گلاب دیوی، آل انڈیا مینارٹیز فار ڈیموکریسی کے قومی صدر ڈاکٹر عمار رضوی، بی بی ڈی گروپ کے چیئرمین ویراج ساگر داس نے بھی ریاست کے لوگوں کو اکشے ترتیا، پرشورام جینتی اور عید کی مبارکباد دی ہے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: