உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Delhi Airportپر لینڈ کرتے ہی جہاز کے انجن میں آئی خرابی، سبھی مسافر محفوظ

    ایئر لائن نے کہا کہ منگل کو اندرا گاندھی بین الاقوامی ہوائی اڈے پر اترنے کے بعد طیارے کے ایک انجن میں "معمولی" خرابی پیدا ہو گئی۔ (علامتی تصویر)

    ایئر لائن نے کہا کہ منگل کو اندرا گاندھی بین الاقوامی ہوائی اڈے پر اترنے کے بعد طیارے کے ایک انجن میں "معمولی" خرابی پیدا ہو گئی۔ (علامتی تصویر)

    Delhi News: ویڈیو میں آگ لگنے کے بعد فلائٹ کی لینڈنگ دیکھ کر ہر کوئی خوفزدہ ہو گیا۔ طیارے میں آگ لگنے کی ویڈیو دیکھ کر صاف معلوم ہورہا تھا کہ قریب قریب موت کی آغوش میں چلے جارہے سبھی تقریباً تمام 185 مسافر بحفاظت ایئرپورٹ پہنچ گئے۔

    • Share this:
      نئی دہلی: دہلی ایئرپورٹ پر اترنے کے بعد ویستارا ایئر لائن کے طیارے کا ایک انجن خراب ہو گیا۔ حالانکہ تمام مسافروں کو بحفاظت اتار لیا گیا۔ اس طیارے نے بنکاک سے اڑان بھری تھی۔ ڈائریکٹوریٹ جنرل آف سول ایوی ایشن (ڈی جی سی اے) نے بدھ کو یہ معلومات دی۔ ایئر لائن نے کہا کہ منگل کو اندرا گاندھی بین الاقوامی ہوائی اڈے پر اترنے کے بعد طیارے کے ایک انجن میں ’معمولی‘ خرابی پیدا ہو گئی۔

      ڈی جی سی اے حکام نے بتایا کہ رن وے سے ٹیک آف کرنے کے بعد طیارے کا انجن نمبر-2 بند کر دیا گیا کیونکہ پائلٹ انجن نمبر-1 کا استعمال کرتے ہوئے ایک انجن سے کام کرنا چاہتے تھے۔ تاہم بعد میں انجن نمبر 1 نے بھی کام کرنا چھوڑ دیا جس کے بعد طیارے کو دوسری گاڑی کی مدد سے ہٹا دیا گیا۔ انہوں نے کہا کہ تمام مسافروں کو جہاز سے بحفاظت نکال لیا گیا ہے۔

      دھویں سے بھری فلائٹ لینڈ کرتی ہوئی نظر آرہی تھی
      بتا دیں کہ اسپائس جیٹ کی فلائٹ میں آگ لگ گئی تھی جو گزشتہ ماہ پٹنہ سے دہلی کے لیے اڑان بھر رہی تھی۔ پرواز میں پرندوں کی تپش کے واقعے کے بعد لگنے والی آگ کے باعث 185 مسافروں کی زندگیاں خطرے میں نظر آئیں۔ تاہم ضلعی انتظامیہ کی جانب سے ایئرپورٹ اتھارٹی اور پائلٹ کی سمجھ بوجھ کے باعث اسپائس جیٹ طیارے کی محفوظ لینڈنگ کی گئی اور اس کی آگ پر قابو پالیا گیا۔ اس دوران سامنے آنے والی ویڈیو میں دیکھا جا سکتا ہے کہ آگ کی وجہ سے بھڑکتی ہوئی پرواز نیچے اتر رہی ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:

      Delhi Assembly News: ایم ایل اے کی جانب سے محکمہ خدمات سے پوچھے گئے یہ سوالات

      یہ بھی پڑھیں:
      18 دن میں 8 واقعات سے مچا ہنگامہ، حکومت نے Spicejet کو بھیجا نوٹس

      کوڈ ورڈ کی وجہ سے ہی 185 مسافروں کی بچ پائی جان
      ویڈیو میں آگ لگنے کے بعد فلائٹ کی لینڈنگ دیکھ کر ہر کوئی خوفزدہ ہو گیا۔ طیارے میں آگ لگنے کی ویڈیو دیکھ کر صاف معلوم ہورہا تھا کہ قریب قریب موت کی آغوش میں چلے جارہے سبھی تقریباً تمام 185 مسافر بحفاظت ایئرپورٹ پہنچ گئے۔ سب سے اہم بات یہ ہے کہ جب فلائٹ میں آگ لگی تو ایئر ہوسٹس کی طرف سے پائلٹ سے کوڈ ورڈ بولا گیا۔ اس کوڈ ورڈ کی وجہ سے ہی 185 مسافروں کی جان بچ پائی تھی۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: