உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    یوگی آدتیہ ناتھ کی حلف برداری تقریب میں The Kashmir Files کی ٹیم اور کئی شخصیات مدعو

    25 مارچ کو حلف لے سکتے ہیں یوگی آدتیہ ناتھ۔

    25 مارچ کو حلف لے سکتے ہیں یوگی آدتیہ ناتھ۔

    بنارس ہندو یونیورسٹی کے چانسلر جسٹس گرددھر مالویہ اور بی ایچ یو کے سابق وائس چانسلر پروفیسر جی سی ترپاٹھی کو حلف برداری کی تقریب میں مدعو کیا گیا ہے۔ اگرچہ مالویہ نے صحت کے مسائل کی وجہ سے حلف برداری کی تقریب میں شرکت سے انکار کیا ہے، لیکن انہوں نے سی ایم یوگی آدتیہ ناتھ کی تقریب حلف برداری کے لیے نیک خواہشات کا اظہار کیا ہے۔

    • Share this:
      بی جے پی لیڈر اور اترپردیش کے وزیر اعلی یوگی آدتیہ ناتھ (Yogi Adityanath) کی دوسری بار اتر پردیش کے وزیر اعلیٰ کے طور پر حلف برداری کی شاندار تقریب کی تیاریاں زوروں پر ہیں۔ ٹاپ بزنس ٹائیکونز، بی جے پی کی حکومت والی ریاستوں کے وزرائے اعلیٰ سے لے کر بالی ووڈ کے بڑے بڑے افراد تک - زعفرانی کیمپ میں اس تقریب کے لیے مدعو کرنے والوں کی ایک لمبی فہرست ہے۔

      آدتیہ ناتھ جمعہ کو شام 4:00 بجے ریاست کے دارالحکومت لکھنؤ کے بھارت رتن اٹل بہاری واجپائی ایکنا اسٹیڈیم میں حلف لینے والے ہیں۔ سی ایم آدتیہ ناتھ کے ساتھ ان کی کابینہ کے کچھ وزیر بھی حلف لیں گے۔ بی جے پی اس تقریب کو کامیاب بنانے میں کوئی کسر نہیں چھوڑ رہی ہے۔

      سال 2024 کے لوک سبھا انتخابات کو مدنظر رکھتے ہوئے حلف برداری کی تقریب میں ملک کی نامور شخصیات کو مدعو کیا جا رہا ہے۔ تقریب میں مدعو کیے گئے کچھ بڑے ناموں میں وزیر اعظم نریندر مودی، مرکزی وزیر داخلہ امیت شاہ اور بی جے پی کے قومی صدر جے پی نڈا شامل ہیں۔

      بی جے پی کے بڑے لیڈروں اور بی جے پی کی حکومت والی ریاستوں کے وزرائے اعلیٰ کا بھی اجتماع ہوگا۔ اس کے ساتھ ہی اس تقریب کے لیے ریاست بھر سے پارٹی عہدیداروں اور کارکنوں کو بھی بلایا گیا ہے۔ پریاگ راج سے تقریباً 500 خصوصی مہمانوں کو بھی سی ایم آدتیہ ناتھ کی تقریب حلف برداری میں شرکت کے لیے مدعو کیا گیا ہے۔ اس میں تقریباً 400 بی جے پی عہدیدار اور کارکنان شامل ہیں۔ پریاگ راج کے سنتوں بشمول مہنت ہری گری مہاراج، اکھل بھارتیہ اکھاڑہ پریشد کے جنرل سکریٹری، یمونا پوری مہاراج، مہانیروانی اکھاڑہ کے سکریٹری، شری مٹھ باگھمبری گڈی اور بڑے ہنومان مندر کے مہنت بلویر گری کو بھی مدعو کیا گیا ہے۔

      مزید پڑھیں: امتحانات کاحجاب معاملےسے کوئی تعلق نہیں، Supreme Court نےحجاب معاملہ پر فوری سماعت سےکیاانکار

      اس کے ساتھ ہی تمام 13 اکھاڑوں کے نمائندوں کو بھی حلف برداری کے لیے بلایا گیا ہے۔ اس کے علاوہ بنارس ہندو یونیورسٹی کے چانسلر جسٹس گرددھر مالویہ اور بی ایچ یو کے سابق وائس چانسلر پروفیسر جی سی ترپاٹھی کو حلف برداری کی تقریب میں مدعو کیا گیا ہے۔ اگرچہ مالویہ نے صحت کے مسائل کی وجہ سے حلف برداری کی تقریب میں شرکت سے انکار کیا ہے، لیکن انہوں نے سی ایم یوگی آدتیہ ناتھ کی تقریب حلف برداری کے لیے نیک خواہشات کا اظہار کیا ہے۔

      پدم شری سے نوازے گئے سائنسدان ڈاکٹر اجے سونکر کو بھی مدعو کیا گیا ہے۔ سی ایم آدتیہ ناتھ کی حلف برداری کی تقریب میں پریاگ راج کے کچھ سابق جسٹس، سینئر ایڈوکیٹ، تجربہ کار ڈاکٹر، سماجی کارکن اور بڑے تاجروں کو بھی مدعو کیا گیا ہے۔ اس کے علاوہ ملک کے چند سرکردہ صنعت کاروں کو بھی حلف برداری میں مدعو کیا گیا ہے۔

      مزید پڑھیں: حجاب کے مسئلہ پر سالانہ امتحانات کے پیش نظر بنگلورو کے دارالعلوم سبیل الرشاد میں ہوئی اہم میٹنگ

      اس فہرست میں این چندر شیکرن (ٹاٹا گروپ)، مکیش امبانی (ریلائنس گروپ)، کمار منگلم برلا (آدتیہ برلا گروپ)، گوتم اڈانی (اڈانی گروپ)، آنند مہندرا (مہندرا گروپ)، درشن ہیرا نندانی (ہیرانندنی گروپ)، یوسف شامل ہیں۔ علی (لولو گروپ)، سدھیر مہتا (ٹورینٹ گروپ)، سنجیو گوئنکا (گوینکا گروپ) اور ابھینند لودھا (لودھا گروپ) بھی شامل ہیں۔ جن کو مہمانان خصوصی کے طور پر مدعو کیا جاسکتا ہے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: