உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    کیا سبھی بالغوں کو لگایا جائے گا بوسٹر ڈوز؟ جانیے مرکزی حکومت نے کیا کہا؟

    ملک میں 45 سال یا اس سے زیادہ عمر کے تمام لوگوں کے لیے ویکسینیشن مہم یکم اپریل 2021 سے شروع ہوئی۔ (علامتی تصویر)

    ملک میں 45 سال یا اس سے زیادہ عمر کے تمام لوگوں کے لیے ویکسینیشن مہم یکم اپریل 2021 سے شروع ہوئی۔ (علامتی تصویر)

    اہلکار نے کہا کہ ویکسینیشن کی اضافی ضروریات اور آبادی کے مطابق ان کو ڈھالنے کا مسلسل تجربہ کیا جا رہا ہے۔ انہوں نے کہا، ’ہم دنیا میں ہونے والی پیشرفت کی نگرانی اور تجزیہ بھی کرتے ہیں اور حفاظتی ٹیکوں کے تمام آپشنز پر فعال طور پر غور کیا جا رہا ہے۔‘

    • Share this:
      نئی دہلی:مرکزی حکومت نے جمعرات کو کہا کہ تمام بالغوں کو انسداد کوویڈ ویکسین کی تیسری خوراک دینے کا فیصلہ سائنسی بنیادوں پر لیا جائے گا اور اس سے متعلق موصول ہونے والی معلومات پر سنجیدگی سے غور کیا جا رہا ہے۔ نیتی آیوگ کے رکن (صحت) ڈاکٹر وی کے پال نے ہفتہ واری پریس کانفرنس میں پوچھے گئے ایک سوال کے جواب میں کہا کہ احتیاطی خوراک سے متعلق تمام فیصلے پہلے ضرورتوں کی بنیاد پر لیے جاتے ہیں۔

      اہلکار نے کہا کہ ویکسینیشن کی اضافی ضروریات اور آبادی کے مطابق ان کو ڈھالنے کا مسلسل تجربہ کیا جا رہا ہے۔ انہوں نے کہا، ’ہم دنیا میں ہونے والی پیشرفت کی نگرانی اور تجزیہ بھی کرتے ہیں اور حفاظتی ٹیکوں کے تمام آپشنز پر فعال طور پر غور کیا جا رہا ہے۔‘ ٹیکہ کاری کی کوریج سے متعلق ایک سوال کا جواب دیتے ہوئے، وزارت صحت کے جوائنٹ سکریٹری لاو اگروال نے کہا کہ اگرچہ اس میں فرق ہے۔ مختلف عمر کے گروپوں میں ویکسینیشن کی کوریج، لیکن ملک میں مجموعی طور پر ویکسینیشن کی رفتار اب بھی اچھی ہے۔ پال نے کہا کہ دوبارہ انفیکشن کے معاملات کی بھی مسلسل نگرانی کی جا رہی ہے۔

      اب ملک میں لگائی گئی 172 کروڑ خوارکیں
      بتادیں کہ ملک میں اب تک کووڈ-19 ویکسین کے تقریباً 172 کروڑ انجیکشن لگائے جا چکے ہیں۔ وزارت صحت کے مطابق جمعرات کی شام 7 بجے تک ویکسین کے 43 لاکھ (43,78,909) سے زیادہ انجیکشن لگائے جا چکے ہیں۔ ان کا کہنا ہے کہ دن کے اختتام تک اس تعداد میں مزید اضافے کا امکان ہے۔ بیان کے مطابق، 60 سال سے زیادہ عمر کے 1.64 کروڑ (1,64,61,231) لوگوں (سینئر سٹیزن) کو حفاظتی انجیکشن لگائے گئے ہیں۔

      ملک میں 16 جنوری 2021 سے کووڈ-19 کے خلاف ویکسین لگائی جا رہی ہے۔ پہلے ہیلتھ ورکرز کو ویکسین لگائی گئی۔ کورونا وارئیرس کی ویکسینیشن 2 فروری 2021 سے شروع ہوئی۔ انسداد کوویڈ 19 ویکسینیشن کی اگلی مہم یکم مارچ 2021 سے شروع ہوئی جس میں 60 سال سے زیادہ عمر کے افراد اور دیگر بیماریوں میں مبتلا 45 سال سے زیادہ عمر کے افراد کو ویکسینیشن کی گئی۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: