ہوم » نیوز » شمالی ہندوستان

Uproar in Rajyasabha: ٹی ایم سی کے رکن نے وزیرآئی ٹی کے ہاتھ سے کاغذ چھین کا پھاڑ دیا، اپوزیشن کی ہنگامہ آرائی

اپوزیشن جماعتوں کے رہنماؤں نے زرعی قانون اور پیگاسس سمیت بہت سے معاملات پر ہنگامہ آرائی شروع کردی۔ کسان بل کی واپسی اور دخل اندازی کے حوالے سے لوک سبھا میں زبردست ہنگامہ ہوا۔

  • Share this:
Uproar in Rajyasabha: ٹی ایم سی کے رکن  نے وزیرآئی ٹی  کے ہاتھ سے کاغذ چھین کا پھاڑ دیا،  اپوزیشن کی ہنگامہ آرائی
پارلیمنٹ آف انڈیا کی عمارت۔(فائل فوٹو: نیوز18)۔

جمعرات کے روز راجیہ سبھا میں، جب انفارمیشن ٹکنالوجی کے وزیر اشوینی وشنو، پیگاسس کے بارے میں بیان دینے کے لئے کھڑے ہوئے تو ٹی ایم سی کے ممبر پارلیمنٹ شانتانو سین نے اس کے ہاتھ سے کاغذ چھین کر پھاڑ دیااور ڈپٹی اسپیکر کی جانب اچھال دیا۔ جس کے بعد ایوان میں ہنگامہ برپا ہوگیا۔ بی جے پی کے ارکان پارلیمنٹ بھی آگے آئیں ہیں۔ معاملہ بڑھتا ہوا دیکھ کر ایوان کی کارروائی کل تک کے لئے ملتوی کردی گئی۔ اس معاملے پر ہردیپ پوری کو بھی غصہ آیا۔


اس پہلے انفارمیشن ٹکنالوجی کے مرکزی وزیر اشوینی وشنو نے کہا کہ پیگاسس کے معاملے پر 18 جولائی کو ایک سنسنی خیز خبر شائع ہوئی تھی۔ ماضی میں بھی اس اسپائی ویئر کے استعمال کا دعویٰ واٹس ایپ کے تناظر میں کیا گیا تھا جو بعد میں غلط ثابت ہوا۔ 18 جولائی کو شائع ہونے والی اس رپورٹ میں ہندوستانی جمہوریت اور اداروں کے امیج کو نقصان پہنچانے کی کوشش کی گئی تھی۔ میں تمام معزز ارکان سے حقائق کی بنیاد پربات کرنے کی گزارش کرتاہوں۔



مانسون کے اجلاس کے تیسرے دن ، اپوزیشن کی طرف سے ہنگامہ آرائی کے ذریعہ پارلیمنٹ کی کارروائی کو متاثرکردیاگیا۔ جیسے ہی راجیہ سبھا اور لوک سبھا کا آغاز ہوا ۔ اپوزیشن جماعتوں کے رہنماؤں نے زرعی قانون اور پیگاسس سمیت بہت سے معاملات پر ہنگامہ آرائی شروع کردی۔ کسان بل کی واپسی اور دخل اندازی کے حوالے سے لوک سبھا میں زبردست ہنگامہ ہوا۔ کانگریس ، ڈی ایم کے ، ٹی ایم سی ، بی ایس پی سمیت اپوزیشن کی تمام جماعتوں نے کنویں میں ہنگامہ آرائی شروع کردی۔ لوک سبھا کی کارروائی ،آج تیسری بار ملتوی کردی گئی ہے۔ لوک سبھا کی کارروائی آج تیسری بار شام 4 بجے شروع ہوگی۔


جب الیکٹرانکس اور انفارمیشن ٹکنالوجی کے وزیر اشوینی وشنو 'پیگاس پروجیکٹ' میڈیا رپورٹ پر بات کرنے کے لئے اٹھے ، اپوزیشن ارکان پارلیمنٹ نے ایوان میں ہنگامہ آرائی کے دوران راجیہ سبھا کو کل تک ملتوی کردیا۔
Published by: Mirzaghani Baig
First published: Jul 22, 2021 03:39 PM IST