உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    سرفہرست 10 کرپٹو کرنسیاں جن کے بارے میں ہر شخص کو ضرور جاننا چاہیے

    سرفہرست 10 کرپٹو کرنسیاں جن کے بارے میں ہر شخص کو ضرور جاننا چاہیے

    سرفہرست 10 کرپٹو کرنسیاں جن کے بارے میں ہر شخص کو ضرور جاننا چاہیے

    کرپٹو کرنسی کی کشتی پر مسلسل بنے رہنے کے لیے ضروری ہے کہ آپ دیگر نسبتا نامعلوم کرپٹو کرنسیوں کو دیکھنا شروع کرنے سے پہلے کچھ آزمائے ہوئے اور جانچے پرکھے ہوئے پر جمے رہیں۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Share this:
      آج ہزاروں کرپٹو کرنسیاں گردش میں ہیں، جو کہ پہلی بار استعمال کرنے والے صارفین کے لیے یہ جاننا الجھن اور پریشانی کا باعث بن سکتی ہے کہ وہ کس کرپٹو کرنسی پر بھروسہ کریں۔ اس حقیقت سے انکار نہیں کہ بعض نامعلوم کرپٹو کرنسیاں FOMO کو کبھی کبھی 100 سے زیادہ قیمت میں اچھال کر اکساتی ہیں۔

      کرپٹو کرنسی کی کشتی پر مسلسل بنے رہنے کے لیے ضروری ہے کہ آپ دیگر نسبتا نامعلوم کرپٹو کرنسیوں کو دیکھنا شروع کرنے سے پہلے کچھ آزمائے ہوئے اور جانچے پرکھے ہوئے پر جمے رہیں۔ اس بات کو ذہن میں رکھتے ہوئے کہ، ہم نے اگست 2021 تک مارکیٹ ویلیو کے لحاظ سے سرفہرست 10 کرپٹو کرنسیوں کو مرتب کیا ہے تاکہ آپ اپنے کرپٹو سفر کی شروعات کریں۔

      1 – بٹ کوائن

      اس سب کا سردار، بٹ کوائن اصل کرپٹو کرنسی ہے جسے کسی آدمی نے یا کسی گروہ نے 2009 میں ستوشی ناکاموٹو کے نام سے بنائی تھی۔ زیادہ تر کرپٹو کرنسیوں کی طرح، بٹ کوائن بلاک چین پر چلتا ہے، جو ہزاروں کمپیوٹرز کا نیٹ ورک ہے جو بغیر کسی بچولیا کے حقیقی وقت میں لین دین کی تصدیق کرتا ہے۔

      اضافی تصورات جیسے اس میں کیے گئے کام کا ثبوت یہ ہے کہ، بٹ کوائن ہیکنگ کی کسی بھی کوشش سے محفوظ اور سلامت ہے۔ اگست کے آخر میں اس کی مارکیٹ کیپ 856  بلین ڈالر سے زیادہ تھی جس میں ایک بٹ کوائن کی قیمت پانچ سال پہلے 500  ڈالر سے بڑھ کر آج 45,000  ڈالر سے زیادہ ہو گئی ہے جس سے 8900 فیصد کی حیران کن منافع کی توقع کی جارہی ہے۔

      2 – ایتھریئم

      ایتھریئم ایک بلاک چین نیٹ ورک ہے جس کا ایتھر یا ETH اس کا مقامی نشان ہے، اور اسے عام طور پر کرپٹو کرنسی بھی کہا جاتا ہے۔ اگر آپ نے NFTs  کے ڈیجیٹل طور پر فروخت ہونے کے بارے میں سنا ہے تو، ان پر زیادہ تر ایتھریئم بلاک چین کا استعمال کرکے کارروائی کی گئی ہے۔ یہ ایک بالکل ٹھوس پلیٹ فارم ہے جو مسلسل اپ گریڈ کرنے اور رجحانات میں سرفہرست رہنے کی کوشش کر رہا ہے- اس کے تازہ اقدام کا مقصد جیواشم ایندھن پر انحصار کو نمایاں مقدار سے کم کرنا ہے۔

      بطور کرپٹو کرنسی بھی، اس نے حیرت انگیز منافع دیا ہے، جو پانچ سال کے عرصے میں 11 ڈالر سے 3000 ڈالر سے زیادہ تک جا پہنچا ہے، جس سے جاؤ ڈراپنگ 27,000% فیصد کا منافع ہورہا ہے۔ اس کی موجودہ ایم کیپ 357 بلین ڈالر سے زیادہ ہے، جو اسے دنیا کی دوسری سب سے بڑی کرپٹو کرنسی بناتی ہے۔

      اگر آپ سوچ رہے ہیں کہ آپ عمل کرکے کہاں سے فائدہ کما سکتے ہیں تو، ہمیں Zebpay تجویز کرنے کی اجازت دیں جو آپ کو اپنی پسند کے کرپٹو میں صرف 100 روپے سے سرمایہ کاری شروع کرنے کی اجازت دیتا ہے۔ آپ کو صرف اپنا موبائل نمبر درج کرنے کی ضرورت ہے اپنی پہلی کرپٹو کرنسی خریدنے کی شروعات کرنے کے لیے ایک سادہ KYC کی کارروائی کرکے فوری طور پر خود کی تصدیق کریں۔

      3 - بائننس کوائن

      70 بلین ڈالر سے زیادہ کی مارکیٹ کیپ کے ساتھ، بائننس کوائن آج دستیاب تیسری مقبول ترین کرپٹو کرنسی ہے۔ یہ تجارتی، ادائیگی کی کارروائی یا یہاں تک کہ بکنگ کے سفری انتظامات کے لیے استعمال کیا جا سکتا ہے اور کریپٹوکرنسی کے دوسرے اقسام، جیسے ایتھریئم یا بٹ کوائن کے لیے تجارت یا تبادلہ بھی کیا جا سکتا ہے۔

      ہندوستان میں، کرپٹو کرنسی پلیٹ فارم Zebpay اپنے صارفین کے لیے کچھ بہتر پیش کرتا ہے۔ Zebpay Earn کی مدد سے، KYC- رجسٹر شدہ صارفین منتخب کرپٹو ہولڈنگز پر روزانہ کے منافع کے اہل ہیں۔ درحقیقت، آپ کو کرپٹو میں صرف کچھ کرپٹو رکھنے کی وجہ سے ادائیگی ملتی ہے جس کے منافع کی شرح 1%  فیصد سے 7.5%  تک ہوتی ہے جو آپ کے کوائنز اور کرپٹو کرنسی پر منحصر ہے۔ کرپٹو کرنسی کو ذخیرہ کرنے اور اپنے کرپٹو ہولڈنگز پر منافع پیدا کرنے کا Zebpay Earn ایک بہترین طریقہ ہے۔

      4 – کارڈانو

      کارڈانو نئی کرپٹو کرنسیوں میں سے ایک ہے لیکن اس نے دھوم مچا دی ہے اور فی الحال کرپٹو کرنسی کے بارے میں سب سے زیادہ زیر بحث ہے۔ یہ لین دین کی توثیق کے لیے نئے پروف آف اسٹیک طریقہ پر بھروسہ کرنے کے لیے جانا جاتا ہے جو بڑی کرپٹو کرنسیوں کے مقابلے میں کم توانائی استعمال کرتی ہے۔ اگست 2021 کے آخر میں اس کی مارکیٹ کیپ 69 بلین ڈالر تھی۔

      5 – ٹیتھر

      64 بلین ڈالر کا ایم کیپ والا ٹیتھر، ایک مختلف قسم کی کرپٹو کرنسی ہے جسے اسٹیبل کوائن کہا جاتا ہے جسے امریکی ڈالر جیسی فیاٹ کرنسیوں کی پشت پناہی حاصل ہے، جو اسے دیگر غیر مستحکم کرپٹو کرنسیوں کے مقابلے میں زیادہ مستقل اور قابل اعتماد بناتی ہے۔

      6 – XRP

      XRP کو ڈیجیٹل ٹیکنالوجی کمپنی ریپل کے بعد وہی ٹیم کے ذریعے بنائی گئی تھی، جو مختلف کرنسی کے اقسام کے تبادلے کی سہولت کے لیے نیٹ ورک کے طور پر استعمال ہوتی ہے، بشمول فیاٹ کرنسیوں اور دیگر بڑی کرپٹو کرنسیاں۔ XRP کی مارکیٹ کیپ اگست 2021 کے آخر میں 52 بلین ڈالر تھی۔

      7 - ڈوج کوائن

      میمے کے طور پر شروع ہونے والی چیز آج 40 بلین ڈالر سے زیادہ کی کرپٹو کرنسی میں بدل گئی ہے۔ یہاں ایک دلچسپ حقیقت ہے - 2017 میں ڈوج کوائن کی قیمت 0.0002 ڈالر تھی اور آج یہ 0.31 ڈالر ہے، جس کا مطلب ہے کہ پانچ سالوں میں 154900% فیصد کا اضافہ ہوا ہے!

      8 – پولکاڈوٹ

      پولکاڈوٹ کو 2020 میں لانچ کیا گیا تھا اور صرف ایک سال میں اس کی قیمت 2.93 ڈالر سے بڑھ کر 25.61 ڈالر ہو گئی ہے - 774% فیصد کا اضافہ ہوا ہے! پولکاڈوٹ کی USP  یہ ہے اس کی کوشش ایک ایسا کرپٹو کرنسی نیٹ ورک بنانا ہے جو مختلف بلاک چینز کو آپس میں جوڑتا ہے۔ اس کی ایم کیپ فی الحال 25 بلین ڈالر سے زیادہ ہے۔

      9 - امریکی ڈالر

      امریکی کوائن ایک دوسرا مستحکم کوائن ہے جس کی مارکیٹ ویلیو 23 بلین ڈالر اور اہمیت کا حامل ہے۔ یہ ایتھریئم کے ذریعے تقویت یافتہ ہے اور اسے عالمی لین دین کو مکمل کرنے کے لیے استعمال کیا جا سکتا ہے۔

      10 – سولانا

      آخری لیکن کسی سے کم نہیں، سولانا، جس کی ایم کیپ 20 بلین ڈالر سے زیادہ ہے کے ساتھ ساتھ ایک دوسرا کرپٹو کرنسی ہے جو حال ہی میں اپنے منفرد ہائبرڈ پروف آف اسٹیک اور پروف آف ہسٹری میکانزم کے لیے خبر بن رہی ہے جو لین دین کو جلدی اور محفوظ طریقے سے کارروائی کرنے میں مدد کرتی ہے۔ سولانا کو بھی 2020 میں لانچ کیا گیا تھا جب اس کی قیمت 0.77 ڈالر تھی اور آج 9405% فیصد بڑھ کر فی الحال 73.19 ڈالر کی تجارت کر رہی ہے۔

      بہت سارے اختیارات دستیاب ہونے کے بعد، یہ فیصلہ کرنا آسان ہوجانا چاہیے کہ کونسی کرپٹو کرنسی آپ کو سب سے زیادہ لبھاتی ہے اور اس میں پیسوں کی کم مقدار سے ہی سرمایہ کاری شروع ہوجاتی ہے۔ جیسا کہ ہم نے پہلے کہا ہے کہ، آپ Zebpay  اکاؤنٹ کھول سکتے ہیں اور KYC  کی کارروائی مکمل کرتے ہی سرمایہ کاری شروع کر سکتے ہیں اور Zebpay Earn کی مدد سے اپنی پسندیدہ کرپٹو کرنسی ہولڈ کرکے کرپٹو کما سکتے ہیں۔ آگے بڑھیں، آج ہی اپنی کرپٹو کرنسی کا سفر شروع کریں!
      Published by:Imtiyaz Saqibe
      First published: