ہوم » نیوز » وطن نامہ

ٹرمپ نے کہا ـ 12 جون کو ہوگی کم جونگ ان سے سنگاپور سمٹ میں ملاقات

واشنگٹن: امریکی صدر ڈونالڈ ٹرمپ نے آج پیانگ یانگ سے آئے سینئر افسر کم یونگ چول سے ملاقات کے بعد کہا کہ شمالی کوریا کے لیڈر کم جونگ کے ساتھ 12 جون کو سنگاپور میں ہونے والا مجوزہ سمٹ اپنے طے پروگرام کے مطابق هوگا۔

  • UNI
  • Last Updated: Jun 02, 2018 10:26 AM IST
  • Share this:
  • author image
    NEWS18-Urdu
ٹرمپ نے کہا ـ 12 جون کو ہوگی کم جونگ ان سے سنگاپور سمٹ میں ملاقات
ڈونالڈ ٹرمپ اور کم جونگ ۔ فائل فوٹو

واشنگٹن: امریکی صدر ڈونالڈ ٹرمپ نے آج پیانگ یانگ سے آئے سینئر افسر کم یونگ چول سے ملاقات کے بعد کہا کہ شمالی کوریا کے لیڈر کم جونگ کے ساتھ 12 جون کو سنگاپور میں ہونے والا مجوزہ سمٹ اپنے طے پروگرام کے مطابق هوگا۔ مسٹر ٹرمپ نے اس کانفرنس کو لے کر مسٹر چول سے ملاقات کرنے کے بعد وائٹ ہاؤس کے احاطے میں صحافیوں سے کہا، "مجھے لگتا ہے کہ یہ شاید ایک بہت ہی کامیاب اور آخر کار ایک کامیاب عمل ہونے جا رہاہے‘‘۔


اس سے پہلے وائٹ ہاؤس میں مسٹر چول نے امریکی صدر سے ملاقات کی۔ مسٹر چول نے اپنے لیڈر کم جونگ کا ایک خط بھی مسٹر ٹرمپ کو دیا۔ یہ قابل ذکر ہے شمالی کوریا کی فوج کو مضبوط بنانے میں سینئر افسر کم یونگ چول کے کردار کی وجہ سے امریکہ نے ان پر پابندی لگادی تھی۔


اس کے علاوہ امریکی وزیر خارجہ مائیک پومپيو اور شمالی کوریا کے سینئر افسر کم یونگ چول کے درمیان نيويارك میں دو دن تک جاری رہی بات چیت کل ختم ہو گئی.مسٹر پومپيو کے مطابق صدر ڈونالڈ ٹرمپ اور شمالی کوریا کے رہنما کم جونگ ان کے درمیان مجوزہ سمٹ کو لے کر شمالی کوریا کے حکام کے ساتھ بات چیت مثبت رہی۔




دریں اثنا دونوں ممالک اپنے رہنماؤں کے درمیان ممکنہ سربراہی اجلاس کی تیاریوں میں لگے ہوئے ہیں۔ غور طلب ہے کہ تقریبا ایک ہفتے پہلے مسٹر ٹرمپ نے شمالی کوریا کے رہنما کم جونگ کے ساتھ 12 جون کو سنگاپور میں ہونے والی اپنی مجوزہ ملاقات منسوخ کرنے کا اعلان کیا تھا. جس کے بعد اس سربراہی اجلاس کے انعقاد کو لے کر کر تیز ہو گئے ہیں۔
First published: Jun 02, 2018 10:15 AM IST
corona virus btn
corona virus btn
Loading