اپنا ضلع منتخب کریں۔

    ہندوستان میں نومبرکےآخرتک ٹویٹربلیوفیچر ہوگادستیاب، یہ ہیں صارفین کےذہنوں میں 5 بڑےسوالات

    بلیو سبسکرپشن پہلا قدم ہوگا۔

    بلیو سبسکرپشن پہلا قدم ہوگا۔

    جی ہاں! مسک مکمل طور پر ہر ایک کو ٹویٹر استعمال کرنے کی ادائیگی کے لیے دباؤ ڈال رہے ہیں۔ لہذا اگر آپ کے پاس پہلے سے تصدیق شدہ ٹویٹر اکاؤنٹ ہے، تو آپ کو ٹویٹر بلیو کو سبسکرائب کرنا پڑے گا، ورنہ بلیو ٹک سے محروم ہونا پڑے گا۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Mumbai | Jammu | Hyderabad | Lucknow | Gazipur
    • Share this:
      آپ دنیا کے امیر ترین شخصیت ایلون مسک کی تعریف کریں یا تنقید کریں لیکن اگر آپ کو ٹویٹربلیو ویریفیکیشن کرانا ہے کہ اس کے لیے آپ کو 7.99 ڈالر ادا کرنے ہوں گے۔ ٹویٹر کو معنی خیز استعمال کرنے کے لیے آپ کو ماہانہ مدت کے لیے یہ رقم ادا کرتے رہنا پڑے گا۔

      اس ضمن میں بہت ساری چیزیں ابھی تک واضح نہیں ہیں کیونکہ مسک خود ان معلومات کو قسط وار انداز میں فراہم کر رہے ہیں۔ انھوں نے ہندوستان میں ٹویٹر کی پوری کمیونیکیشن ٹیم کو بھی برطرف کر دیا ہے، اس لیے کسی بھی قسم کی معلومات حاصل کرنے کے لیے آپ کو دنیا کے امیر ترین شخص کے ٹویٹر پر آپ کے سوال کا جواب دینے کا انتظار کرنا پڑے گا۔

      تو یہاں ان پانچ بڑے سوالات پیش ہیں، جو ہندوستانی ٹویٹر صارفین کے ذہنوں میں ہیں۔

      کیا کوئی ٹویٹر بلیو سبسکرپشن خرید کر تصدیق شدہ ٹویٹر اکاؤنٹ حاصل کر سکتا ہے؟

      جی ہاں! ٹوئٹر عوام کو یہ سہولت دے سکتا ہے، لیکن یہ ابھی صرف آئی فون صارفین کے لیے دستیاب ہے۔ اگر آپ ٹویٹر بلیو سبسکرپشن کے لیے ادائیگی کرتے ہیں تو، آپ کے اکاؤنٹ کو نیلے رنگ کا چیک مارک ملے گا، جیسا کہ مشہور شخصیات، کمپنیوں اور سیاست دانوں کی آپ پہلے سے پیروی کرتے ہیں۔ یہ کہنے کے بعد آپ کو پاسپورٹ، آدھار کارڈ وغیرہ جیسے فوٹو آئی ڈی پروف فراہم کرنا ہوگا۔ آپ کا اکاؤنٹ یہ دیکھنے کے لیے اسکین کیا جائے گا کہ آیا آپ اسپام یا گھوٹالے میں ملوث تو نہیں ہیں۔ بنیادی طور پر آپ کو ثابت کرنا پڑے گا کہ آپ ٹویٹر پر ایک حقیقی شخص ہیں۔ اس کے علاوہ اگر آپ کا اکاؤنٹ بوٹس کی طرح برتاؤ کرتے ہوئے پکڑا جاتا ہے تو اسے معطل کیا جا سکتا ہے۔

      یہ ہندوستان میں کب شروع ہوگا اور ہندوستانی صارفین کو کتنی رقم ادا کرنی ہوگی؟

      ٹویٹر بلیو سبسکرپشن نومبر کے آخر تک ہندوستان میں آرہا ہے کیونکہ مسک نے تصدیق کی ہے کہ اسے ایک ماہ سے بھی کم عرصے میں ہندوستان میں متعارف کرایا جائے گا۔ ویریفیکیشن کے ساتھ ٹویٹر بلیو صرف iOS پر امریکہ، کینیڈا، آسٹریلیا، نیوزی لینڈ اور برطانیہ جیسے خطوں میں دستیاب ہے۔ فوائد بالکل ایک جیسے ہوں گے لیکن ہندوستانی صارفین سے توقع کی جاتی ہے کہ وہ قوت خرید کو مدنظر رکھتے ہوئے کم ادائیگی کر رہے ہوں گے۔ اس بات کے امکانات ہیں کہ سبسکرپشن اینڈرائیڈ پر بھی بہت جلد شروع کر دی جائے گی۔ ہندوستان میں ٹویٹر بلیو سبسکرپشن کی قیمت 200 روپے ماہانہ سے کم ہونے کی امید ہے۔

      اگر آپ کا اکاؤنٹ پہلے سے ویریفائڈ ہے تو کیا آپ کو ابھی بھی بلیو ٹک کو برقرار رکھنے کے لیے ادائیگی کرنے کی ضرورت ہے؟

      جی ہاں! مسک مکمل طور پر ہر ایک کو ٹویٹر استعمال کرنے کی ادائیگی کے لیے دباؤ ڈال رہے ہیں۔ لہذا اگر آپ کے پاس پہلے سے تصدیق شدہ ٹویٹر اکاؤنٹ ہے، تو آپ کو ٹویٹر بلیو کو سبسکرائب کرنا پڑے گا، ورنہ بلیو ٹک سے محروم ہونا پڑے گا۔ لہذا بنیادی طور پر اب آپ اپنے پاس پہلے سے موجود کسی چیز کی ادائیگی کر رہے ہوں گے اور دوسروں کی طرح کچھ اضافی خصوصیات حاصل کریں گے۔

      اگر آپ ٹویٹر بلیو حاصل کرنے کے لیے ادائیگی نہیں کرتے ہیں تو کیا ہوگا؟

      آپ کے ٹویٹس کی پہنچ زیادہ لوگوں تک نہیں ہوگی، آپ کو مزید اشتہارات نظر آئیں گے اور تصدیق ہونے کا امکان صفر ہو جائے گا۔ ٹویٹر تصدیق شدہ اکاؤنٹس کو بھی زیادہ کثرت سے اجاگر کرے گا اور آپ کے ٹویٹر کا اثر متاثر ہو سکتا ہے۔ نیز ویڈیو پوسٹ کے دورانیے پر بھی پابندیاں ہوں گی۔

      یہ بھی پڑھیں: 


      ٹویٹر سبسکرپشنز خریدنے کے لیے آپ کو بلیو ٹک کے علاوہ کیا اضافی سہولت ملے گی؟

      اس کے دو پہلو ہیں۔ مواد تخلیق کرنے والوں کے لیے ٹوئٹر بلیو معنی خیز ہو سکتا ہے کیونکہ وہ 42 منٹ تک طویل ویڈیوز اپ لوڈ کر سکیں گے۔ ان کی پوسٹوں کو درجہ بندی میں زیادہ اہمیت دی جائے گی اور ترجیح ملے گی۔ مسک یوٹیوب جیسے مواد کے تخلیق کاروں کے ساتھ ریونیو شیئرنگ میکانزم بھی شروع کر سکتے ہیں۔ مواد کے تخلیق کاروں اور کسی ایسے شخص کے لیے جو ٹوئٹر پر اثر انداز ہونا چاہتا ہے، بلیو سبسکرپشن پہلا قدم ہوگا۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: