ہوم » نیوز » شمالی ہندوستان

New IT Rules: ٹویٹرنےنئے آئی ٹی قواعد پرعمل آواری کےلیےمرکزسے مانگامزیدوقت

ٹویٹر نے وزارت الیکٹرانکس اور انفارمیشن ٹکنالوجی (Ministry of Electronics and Information Technology) کو خط لکھا ہے کہ وہ آئی ٹی قواعد پر عمل پیرا ہونے کے لئے مزید وقت مانگے۔ اس نے قواعد پر عمل کرنے کے اپنے ارادے کا اظہار کیا ہے لیکن وہ کورونا کی وجہ سے ایسا کرنے سے قاصر رہا ہے۔

  • Share this:
New IT Rules: ٹویٹرنےنئے آئی ٹی قواعد پرعمل آواری کےلیےمرکزسے مانگامزیدوقت
ٹویٹر کے ترجمان نے کہا کہ ٹویٹر ہندوستان کے ساتھ گہری وابستگی رکھتا ہے

مشہور سوشل میڈیا پلیٹ فارم ٹویٹر (Twitter) نے حکومت سے رجوع کیا ہے کہ وہ آئی ٹی کے نئے قواعد (new IT rules) پر عمل پیرا ہونے کے لئے مزید وقت دے۔ ذرائع کے مطابق مائیکرو بلاگنگ سائٹ نے کہا ہے کہ وہ قواعد کی تعمیل کا ارادہ رکھتا ہے لیکن ہندوستان میں عالمی وبا کورونا وائرس (Covid-19) کی وجہ سے اسے مزید وقت درکار ہے۔


پی ٹی آئی کو بتایا گیا ہے کہ ٹویٹر نے وزارت الیکٹرانکس اور انفارمیشن ٹکنالوجی (Ministry of Electronics and Information Technology) کو خط لکھا ہے کہ وہ آئی ٹی قواعد پر عمل پیرا ہونے کے لئے مزید وقت مانگے۔ اس نے قواعد پر عمل کرنے کے اپنے ارادے کا اظہار کیا ہے لیکن وہ کورونا کی وجہ سے ایسا کرنے سے قاصر رہا ہے۔ حکومت کی جانب سے ٹوئٹر کو گزشتہ ہفتے سخت الفاظ میں حتمی نوٹس جاری کرنے کے بعد ردعمل ظاہر کیا گیا تھا۔ جو کہ نئے قوانین کی تعمیل نہ کرنے کے بارے میں تھا۔



جب اس سے رابطہ کیا گیا تو ٹویٹر کے ترجمان نے کہا کہ ٹویٹر ہندوستان کے ساتھ گہری وابستگی رکھتا ہے ، اور خدمت پر جاری اہم عوامی گفتگو کو انجام دے رہا ہے۔ “ہم نے حکومت ہند کو یقین دلایا ہے کہ ٹویٹر نئی رہنما خطوط کی تعمیل کے لئے ہر ممکن کوشش کر رہا ہے اور ہماری پیشرفت پر ایک جائزہ مشترکہ طور پر شیئر کیا گیا ہے۔ ترجمان نے کہا کہ ہم ہندوستانی حکومت کے ساتھ اپنی تعمیری بات چیت جاری رکھیں گے۔

اپنے نوٹس میں وزارت الیکٹرانکس اور انفارمیشن ٹکنالوجی (Ministry of Electronics and Information Technology) نے کہا تھا کہ ٹویٹر کے قواعد پر عمل کرنے سے انکار کرنے سے مائیکرو بلاگنگ سائٹ کی "ہندوستان کے عوام کو اپنے پلیٹ فارم پر محفوظ تجربہ فراہم کرنے کی سمت وابستگی اور کوششوں کی کمی کو ظاہر کیا گیا ہے۔ ہندوستان میں ایک دہائی سے زیادہ عرصہ سے چلنے کے باوجود ، یہ یقین سے بالاتر ہے کہ ٹویٹر نے ایسا طریقہ کار بنانے سے قطعی طور پر انکار کردیا ہے جس سے ہندوستانی عوام بروقت اور شفاف انداز میں اور منصفانہ عمل کے ذریعے پلیٹ فارم پر اپنے معاملات حل کرسکیں گے۔

پچھلے مہینے لاگو ہونے والے سوشل میڈیا کمپنیوں کے لئے آئی ٹی کے نئے قواعد فیس بک اور ٹویٹر جیسے بڑے پلیٹ فارم کو لازمی طور پر زیادہ متحرک کرنے اور ان ڈیجیٹل پلیٹ فارم کو ان کے زیر اہتمام مواد کو زیادہ جوابدہ اور ذمہ دار بنانے کا حکم دیتے ہیں۔ بنیادی طور پر پیغام رسانی کی نوعیت میں خدمات فراہم کرنا بھی ان پلیٹ فارم کے اہم مقاصد ہے۔
Published by: Mohammad Rahman Pasha
First published: Jun 08, 2021 10:25 AM IST