உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Twitter: ٹویٹر پراچانک فالوورزکی زبردست کمی کی شکایت! کیا ٹویٹرغیر فعال اکاؤنٹس کوڈیلیٹ کررہاہے؟

    علامتی تصویر

    علامتی تصویر

    ٹویٹر اکاؤنٹس کو محفوظ رکھنے اور اسپام اور بوٹس کو ہٹانے کے لیے ایسی کلین اپ ڈرائیوز کرنے کے لیے جانا جاتا ہے۔ اس سال کے شروع میں ٹوئٹر نے پلیٹ فارم کو صاف کرنے کے لیے ایک ایسی ہی مشق کی تھی اور کہا تھا کہ آپ کو وقتاً فوقتاً فالوورز کی گنتی میں اتار چڑھاؤ نظر آتا ہے۔

    • Share this:
      ہندوستان میں ٹویٹر صارفین اپنے فالوورز کی تعداد میں اچانک زبردست کمی دیکھ کر شکایت کر رہے ہیں۔ جب کہ کچھ صارفین نے منٹوں میں سینکڑوں فالوورز کو کھونے کی شکایت کی، دوسروں نے کہا کہ ہزاروں فالوورز اچانک غائب ہو گئے، جس سے فالوورز کی تعداد میں زبردست کمی واقع ہوئی۔ ٹویٹر نے ابھی تک اس کی وجہ کے بارے میں باضابطہ طور پر کوئی تبصرہ نہیں کیا ہے لیکن ایسا لگتا ہے کہ پلیٹ فارم نے بوٹس اور زیادہ تر ممکنہ طور پر غیر فعال اکاؤنٹس سے چھٹکارا پانے کے لیے کلین اپ ڈرائیو کی ہے۔

      ٹویٹر اکاؤنٹس کو محفوظ رکھنے اور اسپام اور بوٹس کو ہٹانے کے لیے ایسی کلین اپ ڈرائیوز کرنے کے لیے جانا جاتا ہے۔ اس سال کے شروع میں ٹوئٹر نے پلیٹ فارم کو صاف کرنے کے لیے ایک ایسی ہی مشق کی تھی اور کہا تھا کہ آپ کو وقتاً فوقتاً فالوورز کی گنتی میں اتار چڑھاؤ نظر آتا ہے۔ ہم نے جن اکاؤنٹس سے ان کے پاس ورڈ یا فون نمبر کی تصدیق کرنے کے لیے کہا ہے وہ شامل نہیں ہیں۔ فالوورز کی گنتی اس وقت تک ہوتی ہے جب تک کہ وہ اس معلومات کی تصدیق نہ کر لیں۔

      ٹویٹر کا دفتر
      ٹویٹر کا دفتر


      ایک متعلقہ نوٹ پر ٹویٹر نے کہا کہ اس نے 3,000 سے زیادہ اکاؤنٹس کو ہٹا دیا ہے جو غیر ملکی ریاست سے منسلک انفارمیشن آپریشنز کے طور پر کام کر رہے تھے۔ روئٹرز کی ایک رپورٹ کے مطابق جن ٹویٹر اکاؤنٹس کو ہٹایا گیا وہ میکسیکو، چین اور روس سمیت چھ ممالک سے منسوب آپریشنز سے منسلک تھے۔

      دریں اثنا ٹویٹر نے یہ بھی اعلان کیا ہے کہ وہ صارفین کو ان کی رضامندی کے بغیر نجی افراد کی تصاویر یا ویڈیوز جیسی میڈیا فائلوں کو شیئر کرنے کی اجازت نہیں دے گا۔ کمپنی نے پہلے ہی ایسی میڈیا فائلوں پر پابندی لگا دی ہے جو حساس معلومات جیسے کہ گھر کا پتہ، شناختی دستاویزات اور رابطے کی معلومات کو ظاہر کرتی ہیں۔

      تاہم نئے قوانین کا مقصد ایسی پوسٹوں پر سختی سے کریک ڈاؤن کرنا ہے جو ان کی ذاتی جگہ پر ہراساں کرنے یا حملے کا باعث بن سکتی ہیں۔ دلچسپ بات یہ ہے کہ نئے قوانین ٹوئٹر کے شریک بانی جیک ڈورسی کے اخراج کے بعد کمپنی نے پیراگ اگروال کو اپنے نئے چیف ایگزیکٹو آفیسر (سی ای او) کے طور پر اعلان کرنے کے صرف ایک دن بعد سامنے آئے ہیں۔
      قومی، بین الااقوامی، جموں و کشمیر کی تازہ ترین خبروں کے علاوہ  تعلیم و روزگار اور بزنس  کی خبروں کے لیے  نیوز18 اردو کو ٹویٹر اور فیس بک پر فالو کریں۔ 
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: